• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #179 - Een boef in het Witte Huis

DeletedUser20542

Gast
Dag 4
We beginnen bij de jammerlijke Hillary. Jammerlijk zeg ik, want ze zit sinds ze terug is van de begrafenis weer de hele tijd op de wc. Ze slaapt er zelfs. Bill heeft zijn verzet opgegeven en moet alles nu gewoon ophouden. Ik krijg wel een beetje medelijden met die arme Bill. Het slachtoffer van de fysieke en mentale problemen van zijn vrouw. Misschien is hij te lief voor haar. Maar hij kan er niks aan doen, want hij houdt nog steeds van Hillary. En dan kun je er dus niks aan doen.

Terug naar de gevoelens van Donald Trump. Uhu, gevoelens. Hij is ook maar een mens. Gelukkig is hij al een tijdje niet meer opgewonden, want hij heeft het kunnen afreageren op zijn lekkere vrouw. Nu zit hij lekker tv te kijken. Of ja, noem het maar lekker. Donald is eigenlijk heel verdrietig. Dat laat hij nooit zien natuurlijk, ben je helemaal gek? Mensen van meer dan 100 kilo kunnen gewoon niet huilen in het openbaar, want dat ziet er bespottelijk uit. Dus dan moet hij thuis huilen. Met op de achtergrond een flauwe serie begint hij zichzelf te knuffelen en hij trekt zijn benen op om zijn tranen te drogen aan zijn knieën. Hij ligt nu lekker in een bolletje. Zo kan hij dagen blijven zitten, dat weet hij uit ervaring. Hij gaat pas weer gewoon staan als hij honger krijgt. Oke, hij krijgt meestal snel honger, maar dat kan dus ook lang duren.

Er trilt iets op de keukentafel. Ha, het is de telefoon van Hillary. Ze heeft een sms. Aangezien ze zelf niet van de wc komt, kijkt Bill even wat er in het bericht staat. ‘Ik verveel me. Geef me nog een opdracht. Mijn pistool wacht, en mijn portemonnee ook. Groetjes van John de huurmoordenaar’, leest hij. Plots doet hij iets heel impulsiefs: hij gooit de telefoon uit het raam. Hij staat niet toe dat Hillary heult met huurmoordenaars. En hij snapt ook wel iets anders. Hé, daar ligt de sleutel van de wc! Ik hoef nauwelijks te zeggen wat Bill daarmee doet, dus dat doe ik ook niet.

Na die flauwe serie komt het nieuws. Er is alweer maar één hoofdpunt: Hillary Clinton heeft de moord betaald. Dat klinkt interessant! Donald dwingt zichzelf om honger te krijgen en gaat een chocoladereep halen. Als hij die op heeft, stormt hij naar buiten. Hij ziet er vaag uit, met gekreukte kleren en bruine lippen. ‘F*** Hillary, ik word f***ing president!’ schreeuwt hij alle kanten op. Ergens heeft hij wel gelijk, want nu is alle concurrentie weg. Dat heeft hij maar mooi voor elkaar gekregen. Niet dat hij er iets mee te maken heeft gehad, maar zijn ego dwingt hem het te denken. Hij springt in de auto, en rijdt helemaal zelf naar het Witte Huis.

DonFrank vond het blijkbaar wel passend om het Witte Huis voor zichzelf op te eisen nu hij interim-president is. Hij heeft toevallig zijn vriend Nissassa op bezoek als Donald Trump komt aangereden. Ik weet niet hoe hij het doet, maar enkele minuten later heeft hij de sleutels bemachtigd en staan DonFrank en Nissassa buiten. Maar wat kan hun het schelen. Ze pakken allebei een pistool. Jahaa, het zijn echte boeven! DonFrank schiet Imrahil dood. ‘Nee, je moet Shoving hebben!’ roept hij nog. Vooruit dan, denkt Nissassa, en hij schiet Shoving dood. De boeven overwinnen, en ze zijn heel gelukkig met elkaar.

Imrahil is gelyncht en was Jager V2.
Shoving is afgeschoiten door Imrahil en was Burger.
De slechtjes winnen! De felicitaties zijn voor Nissassa en DonFrank.
 

DeletedUser10470

Gast
Ow, ben ik boef. Dat wist ik niet :O

Eindelijk mag ik weer eens lekker slecht praten (gnagnagna).

Mooi spel, Yde. Goed geleid vooral, dat hadden we nodig. (Al heb ik wel 1 opmerking, maar toch, dat is niks vergeleken met voorgaande potjes).

(h5) Nissassa.
 

DeletedUser21204

Gast
Idk waarom het nog een dag extra doorging ook al was het al klaar, maar ok. Beetje nutteloos.

Ik heb maar 1 ding te zeggen: Wtf Heir.
 

DeletedUser20542

Gast
[21:11:39] Don/Trivium.: Is t nog niet over? :D
[21:11:43] Yde: Jawel
[21:11:49] Yde: Maar mijn verhaal nog niet

Dat is de reden, Kyra. Ik moest nog een dag hebben om mijn verhaal af te maken :x

E: Hihi, ninja'd!
 

DeletedUser10470

Gast
Idk waarom het nog een dag extra doorging ook al was het al klaar, maar ok. Beetje nutteloos.

Ik heb maar 1 ding te zeggen: Wtf Heir.
Het verhaal van Yde was nog niet af :x

E: Tssk, sneller op de post knop drukken dan ik... :(
 

DeletedUser21575

Gast
Wow ik dacht de laatste dag dat don g/s koppel was met een van de overgebleven spelers x)
 

DeletedUser26004

Gast
Allereerst complimenten voor Yde. Fantastisch potje, super verhaaltjes en ook gewoon goed geleid.

Daarnaast ook complimenten voor Don: die had ik eigenlijk niet zien aankomen.

I.i.g. gefeliciteerd Nissassa en Don. Jullie hebben het i.i.g. verdient, want man man man, wat waren de goedjes slecht. Heir, Graecus en Crimson. Maakte zichzelf allemaal lekker verdacht x) Vooral Heir, snertjong dat het is. Heks eruit was op dat moment wel het laatste dat de goedjes konden gebruiken.

Maar goed: is er al een vrijwilliger om het volgende potje te gaan leiden?
 

DeletedUser21204

Gast
Lat opent morgen een inschrijving zei hij net tegen mij op skype.
 

DeletedUser21204

Gast
Van dat soort noobs moet je gewoon geen dodende rol geven, dan ga ik er altijd aan omdat ik ze lynch omdat ze verdacht doen. Die denken niet "ik wil een wolf schieten", die denken "zij wil mij dood hebben dus ik wil haar dood hebben". Gebeurt bij mij keer op keer.
 

DeletedUser26004

Gast
Nja, was gewoon kut idd. Als hij serieus speelde, lunch blokte hadden we bewezen goedje en hopelijk nu wel gewonnen. Maar goed, het zijt zo. Crimson en Graecus hadden ook debiele acties trouwens.
 

latdekat

Harpij
Inderdaad, morgen komt een inschrijvings-topic! En Shoving en Kyra, ik garandeer niets! Alhoewel ik de rollenverdeling niet helemaal willekeurig doe.
 

DeletedUser21575

Gast
Nja, was gewoon kut idd. Als hij serieus speelde, lunch blokte hadden we bewezen goedje en hopelijk nu wel gewonnen. Maar goed, het zijt zo. Crimson en Graecus hadden ook debiele acties trouwens.
De heks had alleen een doodsdrankje.
 

DeletedUser

Gast
Naar mijn mening moet je de rollenverdeling wel degelijk willekeurig doen, maar er gewoon niet veel van die dodende rollen in stoppen. ;) Zelf vind ik geen lol aan een heks met alleen een doodsdrankje.

Verder was ik erg tevreden over de instellingen en de leiding van dit potje! :D Wel jammer dat de wolven winnen na mij dag 1 en dag 2 te hebben ingestuurd als lunch. Ik had jou geen BM moeten maken, DonFrank. Nissassa had ik door, maar jou niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

latdekat

Harpij
Nee Graecus, eerst doe ik het willekeurig, daarna verander ik soms nog enkele details, wanneer het echt niet gaat. Dan verplaats ik nog wel eens. Maar daarbij gebruik ik niet mijn persoonlijke mening over spelers. Alhoewel ik bij mijn vorig potje helemaal niets heb moeten veranderen.
 

DeletedUser

Gast
GG wolven.

Nja, was gewoon kut idd. Als hij serieus speelde, lunch blokte hadden we bewezen goedje en hopelijk nu wel gewonnen. Maar goed, het zijt zo. Crimson en Graecus hadden ook debiele acties trouwens.

Lol, waar is mijn debiele actie? Ik beschuldig gewoon legit een wolf hoor xd. Als er iets debiel was, was het wel dat je niet zag dat donfrank slecht was na die lynch en dat je de laatste lynch die er toe deed niet stemde. Zeg nu zelf: een muizenval lynchen maar wel goed zijn? Had je mij gevolgd op nissassa, hadden we gewonnen. Dus nu natrappen op mij dat ik debiele acties gedaan heb, vind ik nogal flauw.

Verder ook nog een s/o naar yde voor het goede potje!
 

DeletedUser21575

Gast
Naar mijn mening moet je de rollenverdeling wel degelijk willekeurig doen, maar er gewoon niet veel van die dodende rollen in stoppen. ;) Zelf vind ik geen lol aan een heks met alleen een doodsdrankje.

Verder was ik erg tevreden over de instellingen en de leiding van dit potje! :D Wel jammer dat de wolven winnen na mij dag 1 en dag 2 te hebben ingestuurd als lunch. Ik had jou geen BM moeten maken, DonFrank. Nissassa had ik door, maar jou niet.
Ik vroeg nog, wil je braaf lunchen of wil je winnen. Don wilde winnen x)
En maar goed ook, premiejagers zijn gevaarlijk!

Wie waren je targets?
 
Bovenaan