• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #179 - Een boef in het Witte Huis

DeletedUser26004

Gast
Ik had het over je: ik krijg geen stemmen op Nissassa dus stem ik op imrahil x)
 

DeletedUser

Gast
Ik vroeg nog, wil je braaf lunchen of wil je winnen. Don wilde winnen x)
En maar goed ook, premiejagers zijn gevaarlijk!

Wie waren je targets?
Aanvankelijk Graecus en Crimson. Ik koos ervoor om HoC en jou als andere targets uit te kiezen, omdat ik jullie het meeste verdacht van wolf-zijn en het opvallend zou zijn als ik er geen wolven uit zou werken. Omdat ik dag 2 de hele dag weg was en ik wist dat ik actief moest zijn om jou er uit te werken, zette ik toen mijn stem op HoC en niet op jou.
 

DeletedUser

Gast
Ik had het over je: ik krijg geen stemmen op Nissassa dus stem ik op imrahil x)

Imra was mijn tweede verdachte als je het topic zou gelezen hebben, ilja was bewezen en ik stond met een stem op mij. Het leek me dus de beste optie en dat lijkt mij nu nog altijd aangezien ik de volgende dag de rol van nissassa zou hebben. Niet dat het iets zou uitgemaakt hebben, aangezien jij niet stemde :p
 

DeletedUser

Gast
Jullie zijn de grootste retards die ik ken
buiten de slechtjes en natan gj.
Ik had eraan moeten denken dat genade premiejager was, normaal doet hij nooit zo'n vage bs stemmen. Btw kyra ik twijfelde tussen drankje op jou of op Nissassa maar nissassa dacht ik dat mensen hem wel gingen lynchen als ik goed bleek.
 

DeletedUser10470

Gast
Verder was ik erg tevreden over de instellingen en de leiding van dit potje! :D Wel jammer dat de wolven winnen na mij dag 1 en dag 2 te hebben ingestuurd als lunch. Ik had jou geen BM moeten maken, DonFrank. Nissassa had ik door, maar jou niet.
Thanks voor 't compliment :)
 

DeletedUser

Gast
Oh ja, dit wou ik nog kwijt over dit potje. Ik ergerde me er aan op dag 1.
Ja, stond in de PM. Of tenminste in degene die ik kreeg, maar ik neem aan dat dat gewoon ge-copy-paste was.
Weet ik veel, je kan niet eens antwoorden in die conversatie, hoe kan ik nu details vragen over mijn rol
Dat vond ik ook een beetje jammer ja, ik wou net gaan klagen over mijn rol toen bleek dat hij hem dichtgegooid had :(
Details vertellen over PM's van de spelleider is niet de bedoeling, hea.
 
Bovenaan