• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #190 - Weerwolven van Catan

DeletedUser21204

Gast
Wederom bewezen dat Kyra vertrouwen niet goed is.
Dude. Dit is gwn onzin lullen.
Je vertrouwde me helemaal niet.
En ik heb je niet gelyncht omdat je een goede rol had, of omdat dat strategisch goed uitkwam, of wat dan ook.

Je was gewoon achterlijk bezig, en of ik nu goed was of niet, en jij goed was of niet, als jij zo doet kan je een stem verwachten.
 

latdekat

Harpij
Wisten jullie dat; dat als Latdekat 30 seconden eerder zwarte dood riep, dit voor de deadline geweest was, hij dood zou vallen, zijn stem zou vervallen en Ilja lynch was geweest? En dus Kyra stierf aan liefdesverdriet, en dus ik zou sterven aan liefdesverdriet? Rip x)

Ik ga bijna sterven aan een hartaanval als ik dit zo lees. :p

Dit is zo'n kut-argument. Dat geld voor iedereen die een slechtje is.

Ik stel voor dat we gewoon dag 1 altijd Kyra lynchen, probleem opgelost.
 

DeletedUser22926

Gast
Ja dat is een goed idee lat. Kyra is nu al 2 keer slecht achter elkaar, hieruit kan ik concluderen dat Kyra altijd slecht is. Dus als we kyra dan lynchen op dag 1 is er altijd een slechtje uit.
 

DeletedUser22926

Gast
Dude. Dit is gwn onzin lullen.
Je vertrouwde me helemaal niet.
En ik heb je niet gelyncht omdat je een goede rol had, of omdat dat strategisch goed uitkwam, of wat dan ook.

Je was gewoon achterlijk bezig, en of ik nu goed was of niet, en jij goed was of niet, als jij zo doet kan je een stem verwachten.
Hoezo dit? Dus omdat iemand voor het eerst probeert te netwerken, dit verkeerd aanpakt en boos wordt, wil jij daarom een nacht wasten en 2 goedjes er zomaar uit laten vliegen? Het was gewoon een goedkope stem accepteer het x)
 

DeletedUser21575

Gast
Ik ga bijna sterven aan een hartaanval als ik dit zo lees. :p



Ik stel voor dat we gewoon dag 1 altijd Kyra lynchen, probleem opgelost.
Hahaha ik was zelf even in paniek toen! Gaat Rabbid hem dood laten vallen of niet?
 

DeletedUser21356

Gast
Ja dat is een goed idee lat. Kyra is nu al 2 keer slecht achter elkaar, hieruit kan ik concluderen dat Kyra altijd slecht is. Dus als we kyra dan lynchen op dag 1 is er altijd een slechtje uit.
Topidee! #not

Ik faalde echt. :x
 

DeletedUser23442

Gast
Lunch voor dag 1 was gekozen op Basis van je plekje op de kaart.

We hadden eerst onszelf op de beste plekjes gezet, daarna de rest semi-random verdeeld.

Daarna moesten we een lunch bedenken en stonden jij en Graecus toevallig op de plekjes waar we het eerst vanaf wilden. Dus daarom lynch en lunch
 

DeletedUser22926

Gast
Infecties en dergelijke moeten echt verboden worden in deze games, want sommigen hebben gewoon echt veel te veel invloed op de potjes. Ookal redeneren ze nog slecht ook.
 

DeletedUser18363

Gast
Infectie geeft counterplay tegen bewezen goedjes, zo winnen de goedjes niet automatisch als er iemand bewezen is.
 

DeletedUser22926

Gast
Infectie geeft counterplay tegen bewezen goedjes, zo winnen de goedjes niet automatisch als er iemand bewezen is.
daar heb je een punt, maar toch kan je als slechtje gewoon winnen met een goede claims of tactische excuusjes. Je kan nu gewoon beter meer slechtjes doen.
 

DeletedUser26399

Gast
Dat is een spelvariant waarbij er geen wolven zijn en de spelleider elke nacht een speler uitkiest om te sterven. De spelleider wint wanneer alle spelers dood zijn. De spelers kunnen winnen door Zwarte dood te roepen. Echter wanneer je dit doet in een pot waar gewoon lunchende slechtjes zitten, val je dood. Je moet dus afwegen of je echt het risico wil nemen. Deze spelvariant staat nergens beschreven in de uitleg omdat dat een beetje het idee daarachter is. Het moet onverwacht blijven. Daarom zijn er hier ook pas een paar potjes geweest met ZD.

Ik verwijder deze post morgen ergens.


Niet veel tijd om deze te verwijderen, ik kon dit nooit roepen, een WvW speler heeft mij dit nooit verteld
 

DeletedUser21575

Gast
Ik ben blij verrast.
[17-10-2016 21:35:52] Didier | Relax .: Maar lunchsuggesties?
[17-10-2016 21:36:38] Ilja: Willen we sportief lunchen? Want in dat geval halen we IJzer eruit.
[17-10-2016 21:38:07] Didier | Relax .: ik lunch altijd sportief
[17-10-2016 21:39:51] RabbidRobin: x)
[17-10-2016 21:40:10] Kyra: x)
 

DeletedUser21575

Gast
Zeg Rabbid. Wat de **** hadden we aan grondstoffen?
Die kadoos leverde ziener, jager, priester, beschermacties op. En er waren dus een aantal spelers die extra gsvakjes op het veld zouden kunnen leggen. Maar die waren schijtinactief.
 
Bovenaan