• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #191 - De slaapziekte

DeletedUser26399

Gast
Ja, ik leef.
Graecus blijft voor mij hoofdverdachte, heeft nog steeds geen reactie gegeven en probeert het gewoon te negeren. Hij leest echt wel alle posts.

Dan heb ik erover gelezen, mijn excuses, kun je hem nog eens stellen, heb geen zin om alle posts opnieu te lezen
 

latdekat

Harpij
Ik denk dat het ging over je meeloopstem op Heart.

Verder mag je wel een beetje moeite doen als er twee posts zijn waarin het gevraagd wordt en je het niet ziet.
 

DeletedUser26399

Gast
Wat betreft, ik vond zijn gedrag verdacht en ik wou mijn stem wel wijzigen, maar de info over Nissassa kwam voor mij te laat.

Trouwens als jullie mij als lynch willen, meld dit dan om 19u, anders kan ik soms niet meer reageren, soms kan ik tot 22u, soms tot 20u
 

DeletedUser21204

Gast
Tja, ik vond gisteren Gekko verdacht, maar nu weet ik niet helemaal meer wat ik daarmee aan moet.
Nissassa stemde namelijk ook op hem.
Ik weet dat de ketter de wolven niet kent, maar ik neem dan toch aan dat Nissassa vermoedde dat Gekko niet slecht was.
Dus daar moet ik mss wel even rekening mee houden qua op wie ik ga stemmen vandaag.
 

latdekat

Harpij
Ik ga voor Gekko.
Ik zeg niet dat Heartlion nu totaal niet verdacht is ofzo, maar in mijn ogen is Gekko gewoon aan het zoeken naar redenen om op hem te stemmen, waarbij alles expres fout geïnterpreteerd wordt. Kom op, we weten allemaal wel wat hij bedoelt met wat hij zegt, maar jij wil het gewoon niet goed zien, en reageert er dan op alsof er niets van klopt om zo een stem op hem te kunnen zetten, in de hoop nog meer meelopers te verkrijgen door alles verkeerd neer te zetten. Zo komt het in ieder geval op mij over.

Eerst een gemakkelijke stem op Gekko. Naja, waarschijnlijk zou ik er niets over gezegd hebben mochten de argumenten me niet een beetje verontrusten. Want zowat driekwart van de post gaat enkel en alleen over dat ene foutje van Gekko. Dit lijkt me eerder dat jij koortsachtig naar argumenten zoekt dan dat Gekko bewust, want dat lijk je wel aan te geven, fouten gaat maken. Want kom op, foute argumenten die sowieso vlak erna worden ontkracht lijken mij niet echt van tel. En niemand gaat deze tactiek nu echt gebruiken, denk ik zo. Het is normaal dat de slechtjes de argumenten zo gaan voorstellen dat de goedjes er altijd zo verdacht mogelijk uitkomen. Dat wel. Maar ze gaan echt niet posts, die echt voor de volle 100% controleerbaar zijn, bewust verkeerd interpreteren.

Gekko is voor mij vandaag lynchkandidaat #1. Naar mijn gevoel looot hij iedereen wat mee te praten en komt hij vervolgens met een makkelijke meeloopstem. Daarnaast heb ik er een redelijk gutfeeling blij dat er iets niet in de haak is.

Persoonlijk vind ik zelfs de stem van Nissassa beter dan die van Kyra. Kyra doet een poging om met een theorie (?) te komen, die in mijn ogen op echt niets trekt.

Tja, ik vond gisteren Gekko verdacht, maar nu weet ik niet helemaal meer wat ik daarmee aan moet.
Nissassa stemde namelijk ook op hem.
Ik weet dat de ketter de wolven niet kent, maar ik neem dan toch aan dat Nissassa vermoedde dat Gekko niet slecht was.
Dus daar moet ik mss wel even rekening mee houden qua op wie ik ga stemmen vandaag.

Ik hoop dat iedereen er al achter was dat de ketter gaat proberen, in de mate van het mogelijke, niet op de wolven te stemmen. Verder klinkt dit meer als verantwoording van je eigen stem, dan dat je er echt rekening mee wil houden en dit met iedereen delen.
 

DeletedUser

Gast
Oke ik denk dat ik einpgenlijk te vroege bedtijden heb voor dit spel. dus ik denk dat ik dit potje ga afmaken en dan niet meer mee ga doen. want ja ik zal het nu op de gok moeten doen. Graecus 001
 

DeletedUser21204

Gast
Eerst een gemakkelijke stem op Gekko. Naja, waarschijnlijk zou ik er niets over gezegd hebben mochten de argumenten me niet een beetje verontrusten. Want zowat driekwart van de post gaat enkel en alleen over dat ene foutje van Gekko. Dit lijkt me eerder dat jij koortsachtig naar argumenten zoekt dan dat Gekko bewust, want dat lijk je wel aan te geven, fouten gaat maken. Want kom op, foute argumenten die sowieso vlak erna worden ontkracht lijken mij niet echt van tel. En niemand gaat deze tactiek nu echt gebruiken, denk ik zo. Het is normaal dat de slechtjes de argumenten zo gaan voorstellen dat de goedjes er altijd zo verdacht mogelijk uitkomen. Dat wel. Maar ze gaan echt niet posts, die echt voor de volle 100% controleerbaar zijn, bewust verkeerd interpreteren.

Ik hoop dat iedereen er al achter was dat de ketter gaat proberen, in de mate van het mogelijke, niet op de wolven te stemmen. Verder klinkt dit meer als verantwoording van je eigen stem, dan dat je er echt rekening mee wil houden en dit met iedereen delen.

Wellicht had het woordje "tunnelvisie" volstaan, klopt.
Ik bedoelde dan ook niet dat hij bewust dingen verkeerd interpreteerde, maar meer dat hij zo gefixeerd was op het lynchen van Heartlion dat hij niet eens meer echt nadacht over wat deze zei en alles maar meteen fout opvatte. Een keer extra nadenken had "dat ene foutje van Gekko" toch gemakkelijk kunnen voorkomen.

Wel, excuseer dat ik vertel hoe ik over dingen denk. Ik houd mijn mond alweer, en dan gaan we allemaal weer inactief doen, ok? Ik wou gewoon iets zeggen dat eventueel voor wat discussie zou kunnen zorgen, want zoals je zelf ook wel kunt zien stevenden we weer hard af op een DL zonder argumenten en dus met een random lynch.
En waar haal jij uit dat ik er geen echt rekening mee wil houden en het met iedereen wil delen, en het een verantwoording is van mijn eigen stem?
Ik zeg letterlijk dat ik er rekening mee ga houden, en ik zeg helemaal nergens iets wat ook maar in de buurt komt van een verantwoording van mijn stem. Ik zie ook nergens Gekko doodgegaan zijn als goedje, dus waarom zou ik ooit de noodzaak voelen om nu nog mijn stem te gaan verantwoorden?
 

DeletedUser26399

Gast
Zelfde verhaal voor mij, alleen is de mijne later. Maat ik zou niet op mij stemmen, ik ben een goedje.

Ik heb een leuke rol en na de DL wil ik gerust claimen, tenzij een bengel mij wil beschermen
 

DeletedUser21204

Gast
Zelfde verhaal voor mij, alleen is de mijne later. Maat ik zou niet op mij stemmen, ik ben een goedje.

Ik heb een leuke rol en na de DL wil ik gerust claimen, tenzij een bengel mij wil beschermen

Dus als een bengel je niet beschermt, claim je wel na de deadline, en als een bengel je wel beschermt, claim je niet na de deadline? x)
 

DeletedUser18363

Gast
Zelfde verhaal voor mij, alleen is de mijne later. Maat ik zou niet op mij stemmen, ik ben een goedje.

Ik heb een leuke rol en na de DL wil ik gerust claimen, tenzij een bengel mij wil beschermen

Briljante claim weer zoals altijd.
 

DeletedUser22926

Gast
Wauw dit is wel echt een moment in de game waarop voor mij niemand meer echt verdacht lijkt. Ik had denk ik gewoon een tunnelvisie op Graecus gister, geef ik toe, maar gezien hij wilt claimen nu moet ik er maar aan geloven dat hij toch gewoon goed is... Daarnaast kan het misschien wel zo zijn dat Nissassa juist op Gekko stemde zodat wij zouden denken dat Gekko niet slecht is, dus ik denk dat we niet naar die stem moeten kijken om een mening te vormen en dat we het gewoon achterwege moeten laten.
 

DeletedUser26399

Gast
Dus als een bengel je niet beschermt, claim je wel na de deadline, en als een bengel je wel beschermt, claim je niet na de deadline? x)
nee, ik ga claimen na de deadline, maar dat betekent morgenochten vermoed ik

Bengel beschermt me-> ik claim nu
Bengel beschermt me niet-> ik claim na de DL

De bengel kan zich melden in mijn privé
 

DeletedUser26399

Gast
Ow oké effe vergeten, dan moet de bengel het ms gewoon zeggen of subtiel laten weten, of ik claim gewoon morgenochtend
 
Bovenaan