• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #194 - Wolven vs. Burgers

DeletedUser22926

Gast
Nissassa zal een van de andere slechtjes zijn naast Kyra en Jas en heeft al een stem.
 

DeletedUser21204

Gast
Iemand hier gaat zich achterlijk voelen als t potje klaar is, of is infectie die nu zeer desperate bezig is x)
 

DeletedUser21204

Gast
Omdat je iemand probeert te lynchen die iedereen vertrouwt behalve de wolf x)
En dat krijgen anderen ook niet ;)
Sowieso is iemand verdenken omdat ze niet claimt al niet zo sterk.
 

DeletedUser25006

Gast
Nacht 4
De kamer van de raad van toezicht werd vanavond gebruikt voor de stemming. Er werd gepraat, gewisseld en gestemd waaruit naar voren kwam dat Ydeger degene was die werd beschuldigd van het zijn van een burger. Hij werd afgevoerd naar de gracht rond het gemeentehuis en met een zware kei en touw erin gegooid. Hij is nooit meer boven gekomen.

In de avond toen iedereen thuis bezig was met ditjes en datjes werd op de deur van Jaspenia geklopt. Niets vermoedend deed hij open en werd meteen onthoofd met een bijl.

Wolf (goedje)

wolfsbeul V2
 

DeletedUser9104

Gast
Als je echt denkt dat dit mijn geniale plan is, wanneer had ik dit moeten uitwerken? Ik ben te weinig daarvoor thuis geweest.
Verder ben ik als slechtje echt wel wat actiever, omdat ik het veel te leuk vind om slecht te zijn.
 

DeletedUser9104

Gast
Dat weet ik ook niet. Ik heb van niemand eigenlijk info. Ik ken jouw claim Kyra en die van Heart. Daar houdt het op.
 

DeletedUser22926

Gast
Ook echt no shit dat yde goed is dat kon je al zien aan zijn claim vanaf het begin. Naja iig of sign en kyra zijn slecht, of don en nissassa of kyra en nissassa of don en Kyra, zegt u het maar. Ik zou graag claims van iedereen willen in het topic tho.
 

DeletedUser21204

Gast
Het is óf Ilja infectiewolf en Nissassa geinfecteerde, óf Don infectiewolf en geen geïnfecteerde.

We zijn met 5. Lynchen we nu Don en is het verkeerd, zijn we klaar.
Lynchen we echter Ilja en is het verkeerd, hebben we nog niet verloren, en kunnen we nog op Don.

Hierom Ilja.
 

DeletedUser22926

Gast
Ilja
So close, but yet so far :,)
Je inactiviteit heeft je zo ver laten komen. Yde je had gelijk en in zat idd te tunnelen
zeker als Kyra lunch is zijn signlady en nissassa slecht.
 
Bovenaan