• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #194 - Wolven vs. Burgers

DeletedUser21204

Gast
Jas was voor de deadline iig goed. Wat voor redenen heb je om daaraan te twijfelen?

En ik heb hier gwn geen pc staan, alsof ik daar wat aan kan doen :/

Stop het gebash en ga op Ydeger man. Je bent gwn achterlijk bezig.
 

DeletedUser20542

Gast
het klopt niet jas, alleen jij hebt de claims van Kyra en Nissassa, dus zeggen dat zij goed zijn heeft letterlijk geen nut.

Ik was niet zeker van gekko maar als nissassa goed zou zijn was kyra ook goed en hadden we met bm de rest van de wolven eruit kunnen stemmen...

Gelukkig hebben de wolfjes de inactieve geluncht en kunnen we nog winnen. Nissassa waarom is bijna iedereen zo incapabel of inactief dit potje.... Yde stem aub ff mee op nissa. Ik vertrouw je tot op zekere hoogte, maar ik zie het nog wel af. Want ilja stemt dom en dat is het enige waar je op reageert.
Ja, ik had echt op Gekko moeten stemmen, want die was heel verdacht bezig. Wat wil je dan dat ik doe? Ik ben niet zo'n idioot die dan ook maar mee komt lopen, dat zou jij kunnen weten.

Als je nu heel ff rustig wordt, dan leg ik het uit.
Gaat dat lukken denk je, of bash je liever onnozel door?
Ok. Mooi.

Zoals denk ik wel logisch is ken ik de versies niet uit mijn hoofd. De "v1a" zei me dus niets, maar als jij dan "wolf" erachter zet, neem ik aan dat het een bijrol is. Maar dat was dus weer artifex die zn rolnamen alles behalve goed heeft gemaakt. Dus ja, dat was een vergissing. Maar kan dat het volgens jou dan echt niet zijn? Is het niet best logisch dat wij dit dachten?

Kom eens uit de bash-modus, en denk eens logisch na. Hoe je het ook went of keert, vóór de infectie was Jaspenia goed. Zou hij dan ook maar enige reden hebben te liegen over dat ik Dasios voorstelde? Wat je nu ook over Jas denkt, houd aub in gedachten dat hij voor de infectie toch echt 100% zeker goed was. Net zoals ik dat was, wat bevestigd wordt doordat ik indirect Dasios neerhaalde.
Dus ja, je hebt alle recht om te denken dat 1 van ons 2 infectie geworden is. Echt waar. Maar deze complottheorieën kúnnen gewoon niet kloppen, en ik denk dat we er allemaal veel mee opschieten als je ze opzij zet en eens logisch gaat nadenken.

Kijkend naar de BEGINwolven, dus nog ff ongeacht wie infectie is, moet dat Ydeger wel zijn.
Hoi.

Uh, ik snap gewoon niet waar je mee bezig bent. Wil je ook een keer staven waarom ik als enige overblijf om wolf te zijn? Dit slaat echt nergens op.
Waarom weet je zo zeker dat er geïnfecteerd is? Ik heb dat nergens zien staan, en de infectiewolf is de laatste tijd ook niet de meest standaard rol. Dus ik weet niet waar jij je allemaal op baseert.

Oke, een gedachtespelletje. Ik geloof dat we nog met z'n vijven of zessen zijn. Als jij gelooft dat ik slecht ben en dat er infectie is geweest, dan zal ik de infectiewolf wel zijn neem ik aan. Wie denk je dat ik zou infecteren? Ik zou het wel weten, want er zijn er een heleboel die ik zo zou kunnen afstrepen. En degene die dan zo'n beetje overblijft, dat ben jij. Net zoals je zelf al dacht: je bent een heel logisch target om te infecteren. Conclusie: als jij van jezelf weet dat je geen wolf bent, dan ben ik dat ook niet.

Heartlion laat ik daar maar eens mee beginnen. Ik acht de kans dat hij wolf is (ongeacht of er geïnfecteerd is geweest) het grootst. Hij is actief en heeft zijn bijdrage (die vaak naar de verkeerde kant stuurt), maar verre van bewezen... IJzeren Hein enz. Ik weet het zo nog niet.
 

DeletedUser21204

Gast
Hij overleefde een jager schot, maar je gelooft niet dat hij ijzeren hein is?
 

DeletedUser20542

Gast
Nee, het klopt niet wat ik zeg. Ik probeerde wat, maar dat sloeg op niet zo veel idd.

Wat me wel verbaast: DonFrank! Hij is zo onzichtbaar, maar ook zo niet-inactief. Ik ben er net pas achtergekomen dat hij überhaupt meedoet! Daar klopt iets niet.
 

DeletedUser10470

Gast
Ik zit in dubio tussen Jasper en Heart. En daarom probeer ik hier de gesprekken te volgen en er iets uit te halen.

Het lijkt mij vrij waarschijnlijk dat Heart IJzeren Hein gewoon als rol heeft en niet als bijrol. Maar er is een kans dat niet Jasper geïnfecteerd zou zijn (omgekeerde logica -> Slechtjes denken dat de goedjes denken dat Jasper infectie is en infecteren iemand anders) maar Heart. Maar de kans dat Jasper geïnfecteerd is, is ook groot. Dusja...

@ydeger Gezellig hè, dat ik meedoe :)
 

DeletedUser21204

Gast
En als je even niet kijkt naar de infectie?
Wie zou dan de andere wolf zijn, die er vanaf het begin al is?
Want we zijn niet zeker dat er een infectie is he. Er waren die nacht 3 beschermde mensen, dus er kan ook gewoon een lunch niet zijn doorgegaan.
En al ga je uit van een infectie; wie is dan de infectiewolf? Dat lijkt me voor nu ff belangrijker.
 

DeletedUser22926

Gast
Ja, ik had echt op Gekko moeten stemmen, want die was heel verdacht bezig. Wat wil je dan dat ik doe? Ik ben niet zo'n idioot die dan ook maar mee komt lopen, dat zou jij kunnen weten.


Heartlion laat ik daar maar eens mee beginnen. Ik acht de kans dat hij wolf is (ongeacht of er geïnfecteerd is geweest) het grootst. Hij is actief en heeft zijn bijdrage (die vaak naar de verkeerde kant stuurt), maar verre van bewezen... IJzeren Hein enz. Ik weet het zo nog niet.
Ik weet dat jij niet zomaar meeloopt maar zet dan niet een stem op de inactieven in, die sterven toch wel, dat is gewoon zinloos. Je stemde ook laat dus je had kunnen zien dat er al ws een goedje uitging en op een van de meelopers stemmen.

Kun je die stem op mij nu aub weghalen.
 

DeletedUser22926

Gast
Ik zit in dubio tussen Jasper en Heart. En daarom probeer ik hier de gesprekken te volgen en er iets uit te halen.

Het lijkt mij vrij waarschijnlijk dat Heart IJzeren Hein gewoon als rol heeft en niet als bijrol. Maar er is een kans dat niet Jasper geïnfecteerd zou zijn (omgekeerde logica -> Slechtjes denken dat de goedjes denken dat Jasper infectie is en infecteren iemand anders) maar Heart. Maar de kans dat Jasper geïnfecteerd is, is ook groot. Dusja...

@ydeger Gezellig hè, dat ik meedoe :)
Wie zou mij nou infecteren ff serieus, als er al iemand geinfecteerd wordt is dat Jasper of Kyra.

E: en ik zie kyra niet als goed dus jaspenia
 

DeletedUser21204

Gast
Ydeger; als je je bedacht hebt door mijn post, waarom staat daar dan nog een stem op Heart? Wolf much?

Don; iets meer dan 1 post per dag pls. Je hele theorie slaat ook nergens op.
 

DeletedUser20542

Gast
En als je even niet kijkt naar de infectie?
Wie zou dan de andere wolf zijn, die er vanaf het begin al is?
Want we zijn niet zeker dat er een infectie is he. Er waren die nacht 3 beschermde mensen, dus er kan ook gewoon een lunch niet zijn doorgegaan.
En al ga je uit van een infectie; wie is dan de infectiewolf? Dat lijkt me voor nu ff belangrijker.
Ik verplaats me alleen maar in jullie, wat je ook kunt lezen in mijn post. Ik ben eigenlijk niet heel erg bezig met een infectie. Ik wil maar zeggen: uiteindelijk ben je wolf of je bent het niet, en het doet er niet toe hoe lang het heeft geduurd.

Wie is er dan wel slecht? DonFrank met zijn actieve stilte is vreemd. Over Nissassa heb ik nog niks gezegd, maar die vertrouw ik ook niet helemaal (heb ik mss al eens gezegd, not sure). Een echte theorie heb ik niet.

Ik weet dat jij niet zomaar meeloopt maar zet dan niet een stem op de inactieven in, die sterven toch wel, dat is gewoon zinloos. Je stemde ook laat dus je had kunnen zien dat er al ws een goedje uitging en op een van de meelopers stemmen.

Kun je die stem op mij nu aub weghalen.
Inderdaad, ik stemde op een van de meelopers.

Ydeger; als je je bedacht hebt door mijn post, waarom staat daar dan nog een stem op Heart? Wolf much?

Don; iets meer dan 1 post per dag pls. Je hele theorie slaat ook nergens op.
O, daar heb ik helemaal niet aan gedacht. Ik dacht: ik stem toch nog wel op iemand anders, en dan valt deze ook weg. Maar als jij er blij van wordt: Heartlion
 

DeletedUser22926

Gast
Stem gewoon op Kyra iedereen alleen dan kunnen we met alle uitkomsten winnen maar ze is sws slecht
 

DeletedUser21204

Gast
Even voor alle eventuele meelopers; hij lyncht me enkel omdat ik niet bij m wil claimen nadat ie dreigt met lynch enzo x)
 

DeletedUser21575

Gast
Sorry dat dit potje voor mij voornamelijk achter de schermen ipv voor heeft afgespeeld, ik heb wel een hele hoop effort in de pot gestoken en gediscussierd tot dusver, alleen nog niet echt dit doorgecommuniceerd in het topic omdat we toch redelijk eensgezind zijn met de claims en wie er uit steekt. Tot dusver zijn er gewoon door een hele hoop spelers beweringen gedaan over hun rol. En als je dan gaat afwegen wie er een originele slechterik kan zijn.. blijven er maar enkele mogelijkheden over. Op dit moment is ydeger dus de meest verdachte speler.
 

DeletedUser23442

Gast
Wie er geïnfecteerd is, geen idee

Maar enkel yde kan vanaf het begin wolf zijn ivm claims en rollen/bewezen mensen. voor deze dl zei ikal dat kyra zeker goed was en dat blijft ik doen, doen nee die heeft mij niet geinfecteerd

Yde
 

DeletedUser22926

Gast
Even voor alle eventuele meelopers; hij lyncht me enkel omdat ik niet bij m wil claimen nadat ie dreigt met lynch enzo x)
Nee er zijn zoveel redenen om je te lynchen als je slecht zou zijn zou je exact dezelfde kut excuusjes om niet te hoeven claimen te gebruiken. Als goedje zou je gewoon fatsoenlijk claimen.
 

DeletedUser22926

Gast
Wie er geïnfecteerd is, geen idee

Maar enkel yde kan vanaf het begin wolf zijn ivm claims en rollen/bewezen mensen. voor deze dl zei ikal dat kyra zeker goed was en dat blijft ik doen, doen nee die heeft mij niet geinfecteerd

Yde

Stuur even de "logs" van Kyra
 
Bovenaan