• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #202 - Wakkerdam vs. Vampieren

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
wie weet xD Ik probeer oorzaken te zoeken om iemand verdacht te maken

Op de manier hoe je het zegt werkt het bij jezelf iig al wel!
Je moet niet iets zoeken om iemand verdacht te maken, je moet kijken naar verdachte dingen die iemand doet (dus niet zelf creëren) en daar op ingaan.
 

DeletedUser27427

Gast
Op de manier hoe je het zegt werkt het bij jezelf iig al wel!
Je moet niet iets zoeken om iemand verdacht te maken, je moet kijken naar verdachte dingen die iemand doet (dus niet zelf creëren) en daar op ingaan.
Je kan ook.iemand verdacht vinden zonder te weten waarom. In dat geval kun je wel zoeken naar de dingen die die persoon verdacht maken en zou Luksss dus wel gelijk hebben. Alleen is het wel iets om heel erg mee uit te kijken ivm met tunnelen.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Je kan ook.iemand verdacht vinden zonder te weten waarom. In dat geval kun je wel zoeken naar de dingen die die persoon verdacht maken en zou Luksss dus wel gelijk hebben. Alleen is het wel iets om heel erg mee uit te kijken ivm met tunnelen.

Dat klopt, maar zoals hij het zegt, zoekt hij oorzaken om iemand verdacht te kunnen maken. Verder niets over het feit of hij het gevoel heeft dat iemand slecht is (wat moeilijk is op dag 1). Dus als hij het echt zo speelt, lijkt mij dat de verkeerde manier.
 

DeletedUser27427

Gast
Dat klopt als hij oorzaken zoekt om een specifieke speler verdacht te maken. Volgens mij zoekt hij echter gewoon naar uitspraken die in zijn ogen verdacht zijn en op basis waarvan hij morgen een lynchstem kan uitbrengen.Dan had hij dat in ieder geval wat gelukkiger mogen verwoorden :p
 

latdekat

Harpij
En denk je werkelijk dat wolven even gaan melden dat ze wolf zijn en dat reageren op eventuele verdachte posts niet belangrijker is?
 

DeletedUser

Gast
Ben ik nou een random mens? :(

Overigens, wolf is gewoon een oprechte claim, want iedereen weet dat (weer)wolven tegen vampiers vechten, over het algemeen.

Ik wilde btw iemand voor BM (graaf) gaan kiezen, maar die is dit potje 'geboren'.
Wie o wie is het?
 

latdekat

Harpij
Dat ben ik niet. Tenzij ik het niet zou weten ofc.

Ergens lijkt het me rol-gerelateerd. Ik vermoed dat er een rol graaf als leider van de slechtjes ofzo is. Maar langs de andere kant is het dan ook wel zo dat er meestal geen dubbel stemrecht aan slechtjes gegeven wordt.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Dat ben ik niet. Tenzij ik het niet zou weten ofc.

Ergens lijkt het me rol-gerelateerd. Ik vermoed dat er een rol graaf als leider van de slechtjes ofzo is. Maar langs de andere kant is het dan ook wel zo dat er meestal geen dubbel stemrecht aan slechtjes gegeven wordt.

Waarom zou jouw rol dan in de spelerslijst als vampier staan in een potje van Wakkerdam vs vampiers? En ik heb het gecheckt, je hebt je ingeschreven met je forumnaam en dat is niet aangepast dus dit is iets dat expres door Rabbid is gedaan. Voor de rest zijn alle namen of hetzelfde gebleven, of naar de naam van de speler veranderd.
 

DeletedUser21575

Gast
Rabbid zal in ieder geval niet zo flauw zijn dat hij op die manier een 'wolf' markeert. Dus om hem hier direct lynch om te maken lijkt mij voorbarig. Maar het maakt me wel nieuwsgierig ja.
 

DeletedUser26399

Gast
@RabbidRobin ik heb mijn rol nog niet ontvangen en heb mijn Privacy instellingen niet aangepast sinds je vorige pot, dus dat kan het niet zijn.

Overigens, Nissassa is ook aangepast. Hij had zich ingeschreven onder de naam reipmaV en in de deelnemerslijst staat er Nissassa
 

DeletedUser26399

Gast
Mijn excuus, heb hem wel ontvangen, alleen stond ie om de een of andere reden niet meer bij nieuwe PM's
 

DeletedUser21575

Gast
@RabbidRobin ik heb mijn rol nog niet ontvangen en heb mijn Privacy instellingen niet aangepast sinds je vorige pot, dus dat kan het niet zijn.

Overigens, Nissassa is ook aangepast. Hij had zich ingeschreven onder de naam reipmaV en in de deelnemerslijst staat er Nissassa
Dat klopt, reipmav was een grapje en Nissassa is mijn echte spelersnaam. Rabbid past dat soort dingen meestal aan in zijn startlijstjes. Het is immers totaal niet relevant dat er in die ene post reipmav staat. Dus het valt op dat Lat expres is vervangen ja.

Lat, als het een lycantroop dingetje is moet je het ofc vandaag melden.
 
Bovenaan