• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #202 - Wakkerdam vs. Vampieren

DeletedUser26399

Gast
Maar een Vampierdingetje, denk dat we je best opsluiten in de nor (Die van Robbertsonville ms )


Moet je maar opdracht toe geven
Graecus is trouwens ook anders geschreven in de spelerslijst.
Was me nog niet opgevallen
 

DeletedUser27427

Gast
Dat ben ik niet. Tenzij ik het niet zou weten ofc.

Ergens lijkt het me rol-gerelateerd. Ik vermoed dat er een rol graaf als leider van de slechtjes ofzo is. Maar langs de andere kant is het dan ook wel zo dat er meestal geen dubbel stemrecht aan slechtjes gegeven wordt.
Is dit een oprechte post? Latdekat zegt te vermoeden dat de graaf de leider van de slechtjes is. Als hij slechtje was, had hij wel zeker geweten of dit zo was, tenzij hij de andere slechtjes niet zou kennen. Aan de andere kant kan hij het ook gewoon als slechtje hebben gepost om vertrouwen te winnen, maar het viel me in ieder geval wel op.
 

DeletedUser26399

Gast
Heb net 'Het Cupidocomplot' gelezen van Johan Vandevelde, mooi boek. Maar iets te luchtig naar mijn smaak, leest te vlot.

OT: Mijn naam is niet aangepast met het inschrijftopic. @Gekkootje63 (Stop eens met denken dat je mijn fan bent)
 

DeletedUser

Gast
Graecus is trouwens ook anders geschreven in de spelerslijst.

Ik merkte het zelf op bij lat, en gaf dit aan. Daardoor weet ik ook zeker dat er bij Graecus niets aangepast is. Wat ik mij dan afvraag is: waarom probeer je hier de aandacht op Graecus te leggen?
Dit nadat we de situatie met Lat hebben besproken, we hem echter niet direct als slecht kunnen zien, maar er wel rekening mee houden dat het iets zou kunnen betekenen.

Nissassa en Latdekat zijn volgens mij geen wolf :p

Ook ik ben wel benieuwd naar, waarom? Zoals eerder al gevraagd is, maar nog geen reactie tot dusver.
 

DeletedUser21356

Gast
Ik merkte het zelf op bij lat, en gaf dit aan. Daardoor weet ik ook zeker dat er bij Graecus niets aangepast is. Wat ik mij dan afvraag is: waarom probeer je hier de aandacht op Graecus te leggen?
Dit nadat we de situatie met Lat hebben besproken, we hem echter niet direct als slecht kunnen zien, maar er wel rekening mee houden dat het iets zou kunnen betekenen.
Dan heeft Rabbid het aangepast. Als je naar mijn post kijkt (10u46) en dan naar de beginpost (laatst aangepast 10u48), dan lijkt mij dat ik gelijk had. Maar dan zal het gewoon een spelfout geweest zijn. Ik vraag even verduidelijking bij Rabbid.

E: Ik had dus gelijk. Voor wie mij niet gelooft: kijk naar de quote in Aeneas' post op pagina 1, daar staat nog de originele versie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Dan heeft Rabbid het aangepast. Als je naar mijn post kijkt (10u46) en dan naar de beginpost (laatst aangepast 10u48), dan lijkt mij dat ik gelijk had. Maar dan zal het gewoon een spelfout geweest zijn. Ik vraag even verduidelijking bij Rabbid.

E: Ik had dus gelijk. Voor wie mij niet gelooft: kijk naar de quote in Aeneas' post op pagina 1, daar staat nog de originele versie.

Van Greacus (wat fout was) naar Graecus, niet zo'n grote verandering zoals bij de vampier verandering.
 

DeletedUser21356

Gast
Ik merkte het gewoon op, maar zoals ik al zei, was het blijkbaar gewoon een spelfout.
 

DeletedUser

Gast
Gelijk heb je. Ik dacht dat je eenzelfde soort verandering bedoelde als bij Lat, mes excuses.
 

DeletedUser22926

Gast
Als dit een fout is van de spelleider aka Rabbid is het wel handig om te zeggen kunnen we miss potje overdoen ofzo want ik heb nu echt lichte verdenkingen op latdekat door iets waar hij niks aan kan doen.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Als dit een fout is van de spelleider aka Rabbid is het wel handig om te zeggen kunnen we miss potje overdoen ofzo want ik heb nu echt lichte verdenkingen op latdekat door iets waar hij niks aan kan doen.

Rabbid kennende lijkt dit meer op iets dat hij expres heeft gedaan. Ik weet niet waarom hij dan het nu verwijderd uit de lijst zonder een mededeling oid, maar verder lijkt het me "gewoon" Rabbid. Wat het betekent weet ik niet, maar toch.
 
Bovenaan