• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #202 - Wakkerdam vs. Vampieren

latdekat

Harpij
En waarover moesten jullie dan zolang discussiëren en waarom werken jullie zo hard samen om mij last-minute te vermoorden?
 

DeletedUser21356

Gast
Dan mag je die best geven...
M'n stem op Sanhal was vooral gebaseerd op z'n vage stem op Tris gisteren, bij gebrek aan beter.

M'n stem van gisteren was gebaseerd op het feit dat Roy dag 1 op Lat ging door de spelerslijst en op dag 2 tegen Heart zei dat Heart een easy Lynch zocht door Lat te lynchen op basis van de spelerslijst, wat Roy de dag ervoor dus zelf deed.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Deadline 4 - Lynch & Lunch


Poef. Sanhal lynch. Geen lunch. (Sorry, groot examen morgen). Morgen weer verhaaltje.

Lynch-Kandidaten: Stemmers

Latdekat: Sanhal, Nissassa, Jaspenia, Dutchgirl
Sanhal: Gekko, Latdekat

Sanhal= Lynch

Sanhal
Naam rol: Slapende Wolf
Partij: Slecht
Uitleg:
Jij bent in een ver verleden een weerwolf geweest. Deze genen liggen nog ergens diep verborgen. Ze komen weldra naar de oppervlakte, maar je hebt een bepaalde trigger nodig om deze op te wekken.
Jij zal wakker worden op het moment dat de eerste persoon een actie op jou uitvoert. Nadat deze persoon de actie heeft uitgevoerd, wordt jij wakker en eet jij die persoon op. (Let op: Beulen en jagers doden je wel, de actie gaat gewoon door, jij wordt na de actie wakker. In dat geval zijn beul en wolf beide dood).
Vanaf dan zal je een volwaardige weerwolf zijn. Tot dan niet.
 

DeletedUser21575

Gast
En waarover moesten jullie dan zolang discussiëren en waarom werken jullie zo hard samen om mij last-minute te vermoorden?


Nou, het was meer van..

21.00 Ja fuck weet jij iets?
21.05 Nee fuck ik weet niets
21.10 Okay ja wat nu dan
21.20 Ja geen idee
21.25 Ik vind spelers 1,2,5,6 verdacht
21.40 Ja maar wie is verdachter
21.45 Nou, speler 2 valt wel mee
21.48 Ik vertrouw speler 5 ook wel
21.55 Ja wat doen we dan nu?
21.57 Speler 6?
21.58 Of speler 1
21.59 Toch maar speler 6
 

DeletedUser21575

Gast
Dus Lat, jij bent graaf. Wat was je daarvoor? Of zorgde neus / rabbid er voor dat het bij de slechtjes bleef?
 

DeletedUser21575

Gast
als jullie stemmen op de laatste minuut willen voorkomen zou het fijn zijn als we overdag meer inhoudelijke gesprekken konden voeren.
 

latdekat

Harpij
Ik heb mijn hoofdrol behouden.

Daarom dat ik ook niet zomaar ga claimen. Verder is het Rabbid die (random) doorgegeven heeft.
 
Bovenaan