• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #203 - Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser21204

Gast
Mijn beargumentatie was niet dat ik vaker zo speelde en dus goed was, dat zei ik enkel als reactie op Heartlion die zei dat ik vaker zo speelde en slecht was.
 

AriChibi

Hydra
Wacht, je hebt gelijk zie ik nu. De enige manier waarp Aeneas' theorie nadelig kan zijn voor jou is wanneer een van de drie personen die Aeneas enigszins verdenkt, Kyra, Jasper en ik, samen met jou wolf is. Maar ja, het zal wel weer gewoon een soort trollstem zijn. Toch jammer.

Mwa, er is nu toch nog geen meerderheid dus eigenlijk leg ik de verantwoordelijkheid bij jas totdat er een dikke theorie opduikt. Wist overigens niet dat de deadline later was vandaag.
 

DeletedUser27427

Gast
Mwa, er is nu toch nog geen meerderheid dus eigenlijk leg ik de verantwoordelijkheid bij jas totdat er een dikke theorie opduikt. Wist overigens niet dat de deadline later was vandaag.
Oke, niemand lijkt ook erg zeker te zijn vandaag. Ik zie het ook niet heel erg zitten om enkel op jou te stemmen vanwege de stem op Aeneas, ondanks dat hij mij echt een goedje lijkt.
 

AriChibi

Hydra
We weten ook niet hoeveel wolven erin zitten toch? Ik heb niet echt zin om mijn stem te veranderen zodat er een meerderheid komt en er alsnog een goedje uit gestemd wordt
 

DeletedUser18003

Gast
Mijn beargumentatie was niet dat ik vaker zo speelde en dus goed was, dat zei ik enkel als reactie op Heartlion die zei dat ik vaker zo speelde en slecht was.

Vanwege onderstaande "conversatie" zag ik dat als jouw verdediging voor jouw posts van die dag:
Staat jester bij de rollen of doe je gewoon oprecht raar?
Funfact: elke keer dat ik zo (in jullie bewoording "jester-achtig") deed was ik goed. Zoek maar na.



We weten ook niet hoeveel wolven erin zitten toch? Ik heb niet echt zin om mijn stem te veranderen zodat er een meerderheid komt en er alsnog een goedje uit gestemd wordt
Staat niet in de instellingen voor zover ik kan vinden nee.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik haat quoten op mn mobiel ok.

Verder heb ik helemaal geen verdediging nódig voor mijn gedrag/posts, is dat nog niet duidelijk? Altijd een hoop gezaag, maar ik blijf leven :p
 

AriChibi

Hydra
Als je zo'n zin selecteert kun je ook op citaat drukken, dan hoef je geen kilo's tekst te verwijderen x) kwam ik laatst achter want ik ben sloom.
 

DeletedUser27427

Gast
Ik heb eerder nog niet heel erg naar Jasper gekeken, maar er zat me gisteren wel iets dwars. Ik zei het toen niet, maar nu iedereen goed lijkt te zijn...
Staat jester bij de rollen of doe je gewoon oprecht raar?
In een eerdere vissenkom gedroeg Kyra zich als goedje bijna precies hetzelfde. Imo is het niets voor Jasper om hier dan niet aan terug te denken.
Maakte jij gisteren zelf ook niet mensen verdacht met niet kloppende redenaties?
En waar hij hiermee precies op doelt is mij vrij onduidelijk. Het doet me toch toch wel aan hem twijfelen.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik wil graag van iedereen hier nu wat ze gaan stemmen. En waarom. Wederom niemand die iets zegt namelijk. Dit doen wij zo niet.
 

DeletedUser21204

Gast
Tbh ben ik vooral benieuwd naar welke kant Nissassa dit keer uit gaat springen.
 

DeletedUser18003

Gast
Jouw theorie is zeker wél de grootste onzin, Aeneas.
Verder vind ik het geen enkel probleem dat er al een kans was dat je lynch was, en ben ik niet blij dat je gered bent. Lat was namelijk gewoon goed, en hoe dan ook nuttiger dan jij iig.

Lat was goedje. Dus jou lynchen had een kans op slechtje zijn, en je draagt echt bar weinig bij terwijl Lat wel een goede speler is, dus dat was imo beter geweest ja. Tenzij jij nu ziener oid bent, maar dat lijkt me niet.
Ik heb wel nog even graag dat Jas zegt waarom hij deze keuze heeft gemaakt.
Ik mij verschuilen achter mijn inactiviteit? Ik mag aannemen dat dat een grap was?

Nja, Nissassa, jij leest gewoon niet wat ik zeg. Ik zeg alleen dat ik niet ga juichen dat Jas zo'n fantastische keuze heeft gemaakt als Lat dooging als burger en Aeneas voor hetzelfde geld gewoon slecht is. Lijkt me toch niet heel vreemd.

Als je op mij stemt zit je wel goed Ari, ze gaan toch massaal mij lynchen vandaag :p
Wantja, nu kan dat zonder je al te veel hoeven te verantwoorden en zonder dat ik mij verder kan verdedigen, want de argumenten komen pas achteraf.

Ik wil graag van iedereen hier nu wat ze gaan stemmen. En waarom. Wederom niemand die iets zegt namelijk. Dit doen wij zo niet.

Ik haat quoten op mn mobiel ok.

Verder heb ik helemaal geen verdediging nódig voor mijn gedrag/posts, is dat nog niet duidelijk? Altijd een hoop gezaag, maar ik blijf leven :p

Ik wil graag van iedereen hier nu wat ze gaan stemmen. En waarom. Wederom niemand die iets zegt namelijk. Dit doen wij zo niet.

Hoopte dat er nog meer reactie zou komen. Maar Kyraco Motivatie is bovenstaande posts (en de rreacties die ik daar destijds al op heb gegeven)
 

DeletedUser21204

Gast
Motivatie = al mijn posts zonder toelichting?
*is verward

Oh, er is nu ge-edit "en de reacties die ik daar toen bij heb gegeven". Nou, daar heb ik jou ook weer reacties op gegeven. Maar die negeer je nu.

In feite lynch je me dus gewoon omdat ik vervelend doe, en niet omdat ik wss wolf ben? Denk ik? Dat is geloof ik het enige wat nog staat ofzo.
 

DeletedUser21575

Gast
ik spring nergens heen mijn gedachten zijn niet magisch veranderd ofzo. ik vond gisteren Kyra verdachter dan Heartlion en vandaag is Kyra voor mij nog steeds verdachter dan Heartlion.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Vrijdag 03/02 - 24.00 uur: Lynch(in pm!!) + Lunch/Nacht 4
Hieronder de stemmen:
1. Jaspenia -> Dasios(1)
3. Dasios -> Jaspenia(3)
4. AriChibi -> Aeneas(1)
5. Nissassa -> Kyraco(2)
7. Aeneas -> Jaspenia(3)
10. Kyraco -> Dutchgirl(1)
11. DutchGirl -> Kyraco(2)
Inactiviteit -> Jaspenia(3)
Inactiviteit -> Nissassa(1)

Jaspenia, Slechte raaf is lynch.

Dasios BM

Nissassa, wijze burger lunch.
Zaterdag 04/02 - 24.00 uur: Lynch(in pm!!) + Lunch/Nacht 5
(Uitslag komt later)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan