• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #203 - Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser21204

Gast
Aeneas, jouw stem klopt niet met wat je hebt lopen zeggen.
Je verdacht Dasios, en nu staat er dat je op Jaspenia stemde.
Dont get me wrong, geen problemen mee, maar leg het wel even uit wil je :)
 

DeletedUser21204

Gast
Verder zie ik nu dat we met 5 over zijn. Lijkt mij claimtijd.
Ari, gooi mijn rol maar in het topic.
 

DeletedUser27427

Gast
Dat verklaart dan wel het gebrek aan een lunch in nacht twee neem ik aan?
 

DeletedUser21204

Gast
Goed, even voor jullie de opties omtrent Ari/mij:

1) Ari is gewoon muizenval en zag mij.
2) Ari is rattenval(wolf) en zag mij. Vind ik persoonlijk onwaarschijnlijk gezien ze me in het topic zat te verdedigen, waarbij ze iig voor mij duidelijk genoeg maakte dat ze mij gezien had. Kennelijk voor de wolven niet tho, hoopte een lunch te voorkomen met Ari te beschermen afgelopen nacht.
3) We zijn beide wolf en hebben na deze lynch een meerderheid gewoon. Ga ik niet omheen praten, voor jullie is die optie reeël.


Ari, wil je per nacht vertellen wat je hebt gezien?
En ik wil ofc iedereens claim vandaag hebben, en op tijd pls.
 

AriChibi

Hydra
Nacht 1 niks aangezien ik geen lynch had ingestuurd en mijn tijd niet telde oid
Nacht 2 was Sander, vandaar dat ik de dag erop meteen mijn stemmen op hem liet vallen, maar toen ging hij dood
Nacht 3 was jij
En vannacht was jij ook :mad: en ik zat nog wel expres te stangen x)
 

DeletedUser27427

Gast
Goed, even voor jullie de opties omtrent Ari/mij:

1) Ari is gewoon muizenval en zag mij.
2) Ari is rattenval(wolf) en zag mij. Vind ik persoonlijk onwaarschijnlijk gezien ze me in het topic zat te verdedigen, waarbij ze iig voor mij duidelijk genoeg maakte dat ze mij gezien had. Kennelijk voor de wolven niet tho, hoopte een lunch te voorkomen met Ari te beschermen afgelopen nacht.
3) We zijn beide wolf en hebben na deze lynch een meerderheid gewoon. Ga ik niet omheen praten, voor jullie is die optie reeël.


Ari, wil je per nacht vertellen wat je hebt gezien?
En ik wil ofc iedereens claim vandaag hebben, en op tijd pls.
Het is zeer waarschijnlijk dat er nog twee wolven in zitten. Voor de balans zou het imo dus niet logisch zijn als Ari een rattenval zou zijn, zeker niet aanhezien Jas slecht was. Ik denk dus dat jullie of allebei goed, of allebei slecht zijn. Dat laatste lijkt me nog niet eens heel onwaarschijnlijk. Ik weet namelijk niet hoe je had kunnen weten dat Ari jouw rol wist.
Verder wil ik graag claimen. Ik denk dat er wellicht meer duidelijk wordt als alle vijf de claims in het topic staan. Ik ben dorpsoudste. Dat klinkt misschien niet heel erg geloofwaardig, aangezien er ook al een Prins in zat en er dus mogelijk ook een bengel in zit, anders had ik misschien gisteren al wel geclaimd. Toen ging ik er namelijk een tijdje vanuit dat ik lynch zou worden.
 

DeletedUser21204

Gast
Lees de posts van Ari nog eens terug. De hints waren vrij duidelijk.
Zoals ik al zei, ik sta verbaasd dat de wolven het niet doorhadden, ik had Ari al lopen beschermen :p

Oh, ik zie nu dat ze de té duidelijke hints verwijderd had nadat ik zei dat ik het gelezen had (ze vroeg of ik daar een bevestiging van wou posten zodat de posts wegkonden). De post waarin ik aangeef het gelezen te hebben staat er wel nog :p
 

AriChibi

Hydra
Ik weet namelijk niet hoe je had kunnen weten dat Ari jouw rol wist.

Ik heb letterlijk al dan niet subtiel en impliciet gezegd dat haar rol handig was om erin te houden, meer dan bijv heart of wie er op dat moment ook gelyncht was. Wilde natuurlijk niet riskeren dat ze daardoor meteen eruit geslingerd werd door de wolven en/of gelyncht vanwege mijn plotselinge uitbraak zonder dat ik eerder rollen heb genoemd en heb dus niet pakweg neergezet van JOW KYRA IS BESCHERMENGEL NIET LYNCHEN PLOX.
 

DeletedUser27427

Gast
Ik heb letterlijk al dan niet subtiel en impliciet gezegd dat haar rol handig was om erin te houden, meer dan bijv heart of wie er op dat moment ook gelyncht was. Wilde natuurlijk niet riskeren dat ze daardoor meteen eruit geslingerd werd door de wolven en/of gelyncht vanwege mijn plotselinge uitbraak zonder dat ik eerder rollen heb genoemd en heb dus niet pakweg neergezet van JOW KYRA IS BESCHERMENGEL NIET LYNCHEN PLOX.
Klopt, het moest even tot me doordringen. Op het moment dat je het postte kwam ik namelijk helemaal niet op het idee dat je misschien een zienende rol had. Als jullie goed zijn, zijn Dutch en Aeneas dus wolf, als ik ervan uitga dat ik geen wolf ben. In dat geval zou met name Aeneas wel een heel sluw spelletje hebben gespeeld. Ik geloof nog steeds half in zijn oprechtheid. Tbh weet ik gewoon even niet wat ik ervan moet denken.
 

DeletedUser21204

Gast
Maargoed, gezien er toen al hints gepost werden denk ik dat ik best mag zeggen dat de kans dat wij samen wolf zijn zeer klein is. We konden onmogelijk toen al weten dat we samen in de laatste 5 spelers zouden zitten, en als er eerder 1 van ons dood was gegaan als wolf was de ander ook meteen dood. Dusja :)
 

DeletedUser21204

Gast
Is het mss handig om dan ook te claimen, als je dan toch met drankjes gaat gooien?
 

DeletedUser18003

Gast
Goed, even voor jullie de opties omtrent Ari/mij:

1) Ari is gewoon muizenval en zag mij.
2) Ari is rattenval(wolf) en zag mij. Vind ik persoonlijk onwaarschijnlijk gezien ze me in het topic zat te verdedigen, waarbij ze iig voor mij duidelijk genoeg maakte dat ze mij gezien had. Kennelijk voor de wolven niet tho, hoopte een lunch te voorkomen met Ari te beschermen afgelopen nacht.
3) We zijn beide wolf en hebben na deze lynch een meerderheid gewoon. Ga ik niet omheen praten, voor jullie is die optie reeël.


Ari, wil je per nacht vertellen wat je hebt gezien?
En ik wil ofc iedereens claim vandaag hebben, en op tijd pls.

Naast deze opties zie ik er nog 1: Ari & Kyra zijn g/s-koppel. Dit zou echter moeten betekenen dat er nog een Cupido in zit, in welk geval jullie eigenlijk al gewonnen zouden hebben. Ten minste, ik neem aan dat met 'Cupido' niet de zelf-koppelende bedoeld kan worden? Het lijkt me wel zeer onwaarschijnlijk en heb deze optie verder niet meegenomen.

Daarom heb ik gekeken op welke manier we de meeste opties zouden kunnen elimineren. Ik, als priester, had mn drankje nog, en heb voor Ari gekozen, want:

Als optie 1 -> Ari gaat niet dood, Kyra + Ari bewezen
Als optie 2 -> Ari gaat dood, Kyra verdacht
Als optie 3 -> Ari gaat dood, Kyra verdacht

Nouja de uitslag was de volgende:
* priesterdrankje over Arichibi, er gebeurt niets.*

Dus optie 1 blijft over. Vanzelfsprekend vervallen mijn verdenkingen op Kyra dan ook.
 
Bovenaan