• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #203 - Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser27427

Gast
Fijn dat je die stem voor de dl al met ons wil delen. Heb je er ook een motivatie voor?
 

DeletedUser21204

Gast
Waarom willen mensen mij niet als BM? (En ja, dat is eigenlijk wel een serieuze vraag)
 

DeletedUser

Gast
Kyra serieus moeten we je dat nog uit gaan leggen?
Of snap je zelf wel dat je te manipulerend bent en te veel mee lopers hebt....
 

DeletedUser21356

Gast
Ergens denk ik dat dat deze pot nog zal meevallen, aangezien er geen nieuwerds, die meer beïnvloed worden door Kyra, meedoen.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Kyra serieus moeten we je dat nog uit gaan leggen?
Of snap je zelf wel dat je te manipulerend bent en te veel mee lopers hebt....

Ik geloof dat ze al een jaar probeert te bewijzen dat dat niet waar is, maar het is gewoon iets dat nog steeds bij iedereen in het geheugen zit.
 

DeletedUser21204

Gast
Hoe dan ook blijf ik erbij dat je mij er niet voor kunt blamen dat er kennelijk, volgens jullie, mensen zo achterlijk zijn om mij blind te volgen als ik wolf ben. Klinkt niet echt als iets wat mijn schuld is en wat ik zou moeten veranderen, of wel dan? Haten jullie meelopers als jullie wolf zijn?
 

DeletedUser22926

Gast
Hoe dan ook blijf ik erbij dat je mij er niet voor kunt blamen dat er kennelijk, volgens jullie, mensen zo achterlijk zijn om mij blind te volgen als ik wolf ben. Klinkt niet echt als iets wat mijn schuld is en wat ik zou moeten veranderen, of wel dan? Haten jullie meelopers als jullie wolf zijn?
nee maar een extra stem bij team kyra kan best kut zijn x) je kan er niks aan doen maar elk voordeel heb zn nadeel kyra.
 

DeletedUser27427

Gast
nee maar een extra stem bij team kyra kan best kut zijn x) je kan er niks aan doen maar elk voordeel heb zn nadeel kyra.
En andersom ook. Het kan ook heel handig zijn om iemand in jouw partij te hebben die spelers manipuleert.
 

DeletedUser21204

Gast
nee maar een extra stem bij team kyra kan best kut zijn x) je kan er niks aan doen maar elk voordeel heb zn nadeel kyra.

Vind t alleen jammer dat iedereen dat enkel bij mij ziet. Er zijn er meer dan genoeg anderen die dit ook kunnen en doen.
 

DeletedUser22926

Gast
Dasios, Kyra manipuleert niet iedereen ,het gaat gewoon om het feit dat iedereen het eerder met haar eens is, ookal zijn de argumenten niet eens beter.

Vind t alleen jammer dat iedereen dat enkel bij mij ziet. Er zijn er meer dan genoeg anderen die dit ook kunnen en doen.

Wel ik zie het ook bij jaspenia en nissassa en zij krijgen dan ook bijna nooit mijn bm stem. Maar bij jou komt het vaker ter sprake omdat jij minder shitte netwerkstemmen plaatst zonder theorie dan jaspenia en je meer gewaagde uitspraken doet dan nissassa. Ook blijk jij verdacht vaak neutraal of slecht te zijn x)

Toch een stem op jou van mij omdat ik gister dacht dat de dl was en ik snel een stem moest gooien en ik dacht lol kyra mag wel bm.
 

DeletedUser18003

Gast
Voor mij wordt het Aeneas als BM. Kan nadenken, maar loopt nog niet te lang mee om super gevaarlijk te zijn in die positie.
 
Bovenaan