• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #203 - Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser27427

Gast
Voor mij wordt het Aeneas als BM. Kan nadenken, maar loopt nog niet te lang mee om super gevaarlijk te zijn in die positie.
Gevaarlijk als tegenstander betekent vaak wel nuttig als medestander. Denk jij dus dat het nadeel bij een goede speler in de andere partij dus groter is dan het voordeel van een goede speler in jouw eigen partij?
 

DeletedUser18003

Gast
Gevaarlijk als tegenstander betekent vaak wel nuttig als medestander. Denk jij dus dat het nadeel bij een goede speler in de andere partij dus groter is dan het voordeel van een goede speler in jouw eigen partij?
Ja, ik heb liever iemand waarvan ik weet dat ie prima zal spelen als goedje (wat ik denk van Aeneas), maar waarvan ik ook denk dat ie te ontmaskeren is als slechtje. Liever dat dan iemand die zeer goed speelt als goedje maar ook iedereen om zijn/haar vinger wendt als slechtje x) Mijn tweede keus was Nissassa, maar die heb ik om die reden niet gekozen (en Kyra ook niet, vooral om dat tweede deel), omdat ik bang ben voor hoe veel ie zou kunnen doen als slechtje.


Dat was ten opzichte van een Kyra en een Nissassa x)
 

DeletedUser

Gast
Ik snap niet waarom het feit dat Kyra meelopers heeft en/of manipuleert haar geen goede BM zou kunnen maken. Het feit dat ze dit al dan wel of niet kan/doet (anderen niet de slimste zijn en er in meegaan) kan in het geval van wel ook goed gebruikt worden mocht ze een goedje zijn.

Is het een gevaarlijk eigenschap voor een BM die eventueel slecht kan zijn, zeker. In dat geval zijn er echter wel meer mensen die overtuigend kunnen zijn en dus beter geen BM kunnen worden. Het is immers een risico die je altijd weer loopt. Kyra is een prima WvW speler en kan daardoor ook een prima BM zijn. Het hele manipuleren werkt twee kanten op, goed en slecht, en dus een beetje zwakjes als argument naar mijn mening

Oh btw, Kyra doet het zeker, maar ik bedoel... dat is toch juist de bedoeling. Na een aantal keer, of zelfs de eerste keer, hoor je er gewoon niet meer voor te vallen. :p

Voor mij wordt het Aeneas als BM. Kan nadenken, maar loopt nog niet te lang mee om super gevaarlijk te zijn in die positie.

Ik voel me vereerd, maar daarna meteen weer ietsje minder.
 

DeletedUser21356

Gast
Mijn stem is naar Nissassa gegaan btw. In mijn ogen een goede speler.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Maandag 30/01 - 22.00 uur: Bm(in pm!!) + Lunch/Nacht 0
Hieronder de stemmen:
1. Jaspenia -> Dutchgirl
2. Gekko -> Nissassa
3. Dasios -> Jaspenia
4. AriChibi
5. Nissassa -> Sanhal
6. Graecus 001 -> Graecus
7. Aeneas -> Jaspenia
8. Sanhal -> Jaspenia
9. Heart -> Kyraco
10. Kyraco
11. DutchGirl -> Aeneas
12. Eli -> Jaspenia
13. latdekat -> Nissassa

Jaspenia BM

Gekko, Prins is lunch

Dinsdag 31/01 - 22.00 uur: Lynch(in pm!!) + Lunch/Nacht 1
 

DeletedUser

Gast
Graecus is natuurlijk weer de enige die op zichzelf stemt...

Voor de mensen die het niet weten (ik wist het niet, en zocht het even op)
"Prins: Als de prins gelyncht wordt, zal hij niet sterven en wordt zijn rol geopenbaard. Als hij voor een tweede keer lynch is, sterft hij wel."

Unlucky, zoals Tris zou zeggen.
 

DeletedUser21575

Gast
Waarom willen mensen mij niet als BM? (En ja, dat is eigenlijk wel een serieuze vraag)
Kun je je laatste pot nog herinneren? Waarin je iedereen zover kreeg zijn of haar rol met je te delen, terwijl de helft al wist dat je saraceen was. Je ze had wijsgemaakt dat ze met je mee konden winnen (the fuq guys x) ) en je je letterlijk als neutraaltje in de wolvenchat hebt laten gooien? :p

Dat is gewoon gevaarlijk. En dat wil ik liever niet als BM. Je kunt wel zeggen dat je niet meer zo bent, maar die actie liet toch echt wel zien dat je zo bent :X
 

DeletedUser23442

Gast
Kun je je laatste pot nog herinneren? Waarin je iedereen zover kreeg zijn of haar rol met je te delen, terwijl de helft al wist dat je saraceen was. Je ze had wijsgemaakt dat ze met je mee konden winnen (the fuq guys x) ) en je je letterlijk als neutraaltje in de wolvenchat hebt laten gooien? :p

Dat is gewoon gevaarlijk. En dat wil ik liever niet als BM. Je kunt wel zeggen dat je niet meer zo bent, maar die actie liet toch echt wel zien dat je zo bent :X
Lag dat aan het 'manipuleren' van Kyra of de 'goedgelovigheid' van de rest?

Vgm had Graecus dat nog voor elkaar gekregen in die situatie
 

DeletedUser21204

Gast
Kun je je laatste pot nog herinneren? Waarin je iedereen zover kreeg zijn of haar rol met je te delen, terwijl de helft al wist dat je saraceen was. Je ze had wijsgemaakt dat ze met je mee konden winnen (the fuq guys x) ) en je je letterlijk als neutraaltje in de wolvenchat hebt laten gooien? :p

Dat is gewoon gevaarlijk. En dat wil ik liever niet als BM. Je kunt wel zeggen dat je niet meer zo bent, maar die actie liet toch echt wel zien dat je zo bent :X

Nogmaals; dat is netwerken. Wat kan ik in godsnaam doen zonder te netwerken, en dan ook nog zonder dat iemand dan door zou hebben dat ik wolf ben?

Maar echt, laat maar zitten, ik doe voortaan als wolf wel niets meer ofzo. Wacht maar tot een van jullie eens samen met mij wolf is, dan opeens ben je me super dankbaar enzo.
 

DeletedUser18003

Gast
Heb weinig zin om nogmaals over dat potje te gaan praten to be honest x) Of willen jullie geen wolven vinden in het huidige potje? :p
 

DeletedUser21204

Gast
Ook gewoon Nissassa stelt voor om mij geen BM te maken, iedereen denkt shit nu kan ik echt niet op Kyra stemmen, wordt Nissassa vervolgens zelf bijna BM, terwijl hij nog erger is dan ik o_O
 

latdekat

Harpij
Ik zie serieus niet in waarom Kyra geen BM zou mogen worden. Een van die vorige potjes deed ze gewoon wat ze moest doen, waardoor ze won. Ik geloof dat je haar niet gaat afrekenen voor het meedoen in WvW? :p En verder ga ik er niet over zagen maar het is best kinderachtig in mijn ogen als je na bijna 50 potjes nog niet door hebt dat ze niet werkelijk zo goed (of slecht) kan manipuleren.
 

DeletedUser

Gast
Kun je je laatste pot nog herinneren? Waarin je iedereen zover kreeg zijn of haar rol met je te delen, terwijl de helft al wist dat je saraceen was. Je ze had wijsgemaakt dat ze met je mee konden winnen (the fuq guys x) ) en je je letterlijk als neutraaltje in de wolvenchat hebt laten gooien? :p

Dat is gewoon gevaarlijk. En dat wil ik liever niet als BM. Je kunt wel zeggen dat je niet meer zo bent, maar die actie liet toch echt wel zien dat je zo bent :X

Ik bedoel, we kunnen wel door blijven gaan over dat specifieke potje, maar wat bereiken we ermee dit potje?
Sterker nog, dat aanhalen als argument is vrij zwak.

Geef mij aan in welk opzicht het niet goed is dat Kyra kan manipuleren en zich daardoor in de wolvenchat kan laten gooien? Volgens mij zegt dat meer iets over de stomheid van die mensen (mij dus o.a.) en geeft dat alleen maar aan hoe goed Kyra in dit spel is.

Je bekijkt het slechts van één perspectief namelijk: als Kyra slecht is dan is dat gevaarlijk, maar hoe zit dat nou als Kyra een goedje is? Kan ze dan niet precies hetzelfde bereiken in theorie en is dat dan niet super voordelig?
Tevens heeft Kyra al meerdere malen aangegeven dat dit een niet netwerk potje is, vandaar dat het allemaal niet van toepassing is en een nog slechter argument dan dat het al is.

Anyways, verder kunnen we hier nog wel even over door praten / discussiëren of wat dan ook maar ik quote:
Heb weinig zin om nogmaals over dat potje te gaan praten to be honest x) Of willen jullie geen wolven vinden in het huidige potje? :p

Verder:
Ook gewoon Nissassa stelt voor om mij geen BM te maken, iedereen denkt shit nu kan ik echt niet op Kyra stemmen, wordt Nissassa vervolgens zelf bijna BM, terwijl hij nog erger is dan ik o_O

Niet iedereen dacht zo hoor, Heart stemde op je :O
Naar mijn mening kan je voor de BM stemming vrij weinig weten en is het altijd een gok, vandaar dat ik ook vrij vaak op dezelfde persoon stem, Jas. Verder was het Jas 4 - 2 Nis en een heleboel eentjes, dus dat bijna valt ook nog wel mee.

Anyways, mensen die tegen Jas als BM zijn mogen dat laten horen, met redenen natuurlijk.

Ten slotte lijkt me de lunch op dag 1 vrij random en is daar weinig over te zeggen. Iemand die daar anders over denkt?
 

DeletedUser27427

Gast
Ten slotte lijkt me de lunch op dag 1 vrij random en is daar weinig over te zeggen. Iemand die daar anders over denkt?

Aangezien er zoals zo vaak op dag een nog niet echt veel bruikbare informatie lag, moet de lunch inderdaad wel random zijn geweest.

Verder ben ik het ermee eens dat het wellicht een goed idee zou kunnen zijn om te proberen de wolven te vinden. Dit soort discussies hebben er wel eens voor gezorgd dat er enkele dagen lang geen bruikbare informatie bij kwam.
 

AriChibi

Hydra
Als je wolf bent kun je je anoniem bij mij laten opgeven voor een wolvenverzekering. Vandaag nog voor maar 5 euro per maand.
 
Bovenaan