• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #203 - Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser

Gast
Hoe werkt deze anonimiteit precies en wat hebben wolven aan deze verzekering?
 

DeletedUser23442

Gast
Als ze zich bij haar melden zijn ze ervan verzekerd dat ze dood vallen voor netwerken. Sicke tacktiek!
 

DeletedUser

Gast
Maar nu heb je de tactiek juist geopenbaard en gaat geen wolf meer zich melden. Bescherm je de, misschien niet al te slimme, wolven? :O
 

DeletedUser21575

Gast
In het kader van bepaalde mensen zijn als slechtjes heel gevaarlijk als bm; sure als goedjes zijn ze ook waardevol, maar dat weegt naar mijn mening daar niet tegen op. Dus zeg ik, stem op iemand die daar tussenin valt.
 

DeletedUser27427

Gast
Als ze zich bij haar melden zijn ze ervan verzekerd dat ze dood vallen voor netwerken. Sicke tacktiek!
Dan moeten de wolven de verzekering wel in het topic aanvragen, hoewel ze dan waarschijnlijk wel meteen al een claim kunnen indienen.

Ik hoop dat er op tijd voor de dl enige discussie ontstaat, maar er staat nu nog maar weinig om iets uit op te kunnen maken. Wat me wel opvalt is dat Graecus nogal stil houdt. Meestal heeft hij rond deze tijd al wel geclaimd oid. Verder was er geloof ik alleen nog Aeneas uitspraak dat het jammer was dat de prins geluncht was, maar ik denk niet dat dat veel zegt. Het is wel al te makkelijk om het meteen wolfish te noemen, maar verder was er weinig inhoudelijks dat over deze vissenkom ging.
Graecus is natuurlijk weer de enige die op zichzelf stemt...

Voor de mensen die het niet weten (ik wist het niet, en zocht het even op)
"Prins: Als de prins gelyncht wordt, zal hij niet sterven en wordt zijn rol geopenbaard. Als hij voor een tweede keer lynch is, sterft hij wel."

Unlucky, zoals Tris zou zeggen.
 

DeletedUser22926

Gast
Ben vandaag pas half uur voor dl weer on ofzo, dus alvast sorry voor mijn bijdrage.
 

DeletedUser

Gast
Dan moeten de wolven de verzekering wel in het topic aanvragen, hoewel ze dan waarschijnlijk wel meteen al een claim kunnen indienen.

Ik hoop dat er op tijd voor de dl enige discussie ontstaat, maar er staat nu nog maar weinig om iets uit op te kunnen maken. Wat me wel opvalt is dat Graecus nogal stil houdt. Meestal heeft hij rond deze tijd al wel geclaimd oid. Verder was er geloof ik alleen nog Aeneas uitspraak dat het jammer was dat de prins geluncht was, maar ik denk niet dat dat veel zegt. Het is wel al te makkelijk om het meteen wolfish te noemen, maar verder was er weinig inhoudelijks dat over deze vissenkom ging.

Bedoelde ik met mijn 'unlucky' jammer, nee eigenlijk niet. Eerder: pech voor Gekko dat hij er nu al uit is - unlucky. Het was een referentie naar het gedrag van iemand anders, zoals ook erachter staat. Het dus niet mijn eigen woorden zijn, en er verder ook echte waarde aan kan worden gehecht.

ik wil wel even ingaan op het feit dat je aangeeft dat er niet veel over te zeggen valt, maar meteen de zin erna wel over wolfachtig gedrag spreekt. Je zegt dat dit erg makkelijk is om het meteen wolfish te noemen.

Vanuit mij dan de vraag: waarom doe je het dan toch (eerst zeggen dat er niets over te zeggen valt, maar vervolgens wel wolvengedrag erbij halen)?
 

DeletedUser27427

Gast
Ik bedoelde vooral dat het wel eens een klein beetje als wolvengedrag wordt gezien als iemand meteen aangeeft het jammer te vinden dat er een goedje dood is. Niet dat ik het lynchwaardig vind, maar jouw post vlak na de uitslag was een van de weinige posts waar heel misschien nog iets uit kon worden opgemaakt. Ik noemde het dan ook vooral vanuit de hoop op discussie/activiteit.
 

AriChibi

Hydra
Ik denk dat het vooral jammer is omdat hij dus een bewezen goedje zou zijn als hij gelyncht was en dat weer één keuze minder op de lijst is.
Zeg maar dat bovenop het feit dat er een goedje geluncht is. Nu ik het zo zie is het ook wel raar om het verdacht te vinden want volgens mij worden er geen slechtjes geluncht x)
 

DeletedUser23442

Gast
Ik bedoelde vooral dat het wel eens een klein beetje als wolvengedrag wordt gezien als iemand meteen aangeeft het jammer te vinden dat er een goedje dood is. Niet dat ik het lynchwaardig vind, maar jouw post vlak na de uitslag was een van de weinige posts waar heel misschien nog iets uit kon worden opgemaakt. Ik noemde het dan ook vooral vanuit de hoop op discussie/activiteit.

Ik vind het wel grappig dat dit elk potje opnieuw terug komt.

Wanneer is de laatste keer dat iemand die zoiets zei net de dl idd wolf geweest?

Volgens mij slaat die redenering standaard nergens op
 

latdekat

Harpij
Oké. Zijn we nu ongeveer van alle clichés af? Kyra manipuleerdeur, wolven zeggen slecht dat een goedje lunch is (hoe kan het ook anders? :eek:) etc. Kunnen we over naar het echte spel?
 

latdekat

Harpij
Ik zou graag van Graecus willen horen waarom hij zich niet laat zien in het topic maar wel stemt. Dat lijkt mij alleen om niet op te vallen en toch maar niets te moeten doen.
 

DeletedUser27427

Gast
Alleen is hij zowel als wolf als als goedje meestal actiever dan nu, dus ik betwijfel ergens wel of het dat is.
 
Bovenaan