• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #204 - Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser18003

Gast
Om Rabbid te ondersteunen en voor een vollediger beeld om het potje zo optimaal mogelijk te kunnen spelen:

1. Nissassa -> Dutch
2. Gekko -> Yde
3. Jaspenia /
4. Kyraco -> Ari
5. DutchGirl -> Aeneas
6. Solarwolf /
7. Heartlion -> Dutch
8. Graecus /
9. Dasios -> Aeneas
10. Aeneas -> Dutch
11. Maximus -> Dutch
12. Arichibi -> Graecus
13. ShovingNE2 /
14. Shuckle /
15. SignLady -> Dutch
16. Ydeger -> Dutch

Mocht ik een stem gemist hebben hoor ik het graag.

Laten we beginnen zoals ik vorig potje ook begon. Alleen nu zelfs 1 dag vroeger, namelijk al bij de BM stemming. Deze theorie is gebaseerd op de volgende aanname, en dus niet per definitie waar:
  • iedereen die geen BM stem heeft geplaatst is ook niet online geweest om de lunch in te sturen.
En voordat mensen gaan haten wil ik laten weten dat dit slechts een aanname is uit de goedheid van mijn hart en de gedachte dat mensen niet zo hypocriet zijn om de ene stem wel te plaatsen en de andere niet. Dit is dus alles behalve een waterdichte theorie, maar aangezien ik heb gemerkt dat er niemand met iets anders gaat komen is het beter dan niets (en bleek het redelijk succesvol vorig potje).

11/16 personen hebben een BM stem geplaatst tussen deze 11 personen zit dus minimaal 1 wolf, meer kan. Niet minder.
De overige 5 personen waren niet online en daarvan kan dus niet gezegd worden dat zij de lunch hebben ingestuurd. Van deze personen kunnen er dus 0 wolf zijn, maar meer kan ook.

Vorig potje paste ik deze theorie pas toe op de lynchstemmen, 1 dag later, maar om eerlijk te zijn maakt dat voor de lunch niets uit. Ook bleek toen dat 3/4 slechtjes in het potje binnen de 6 actieve personen vielen (dat zijn in dit potje dus de genoemde 11).

Ook wil ik inhaken op de BM stemming en de lunch. Deze hebben hoogstwaarschijnlijk 0,0 verband met elkaar en om daarover te gaan speculeren op de eerste dag is naar mijn mening nogal zoeken naar een naald in een hooiberg. Daaruit concluderen dat Dutch minder wolf is dan iemand anders is dan ook de grootste onzin. Over de lunch: deze had vele malen slechter kunnen zijn, dus daar hebben we geluk mee gehad.

Net zoals vorig potje ga ik i.c.m deze theorie een lynchstem plaatsen. Dit zal gewoon een random persoon uit de 11 personen die gestemd hebben zijn. Iets beters gaan we nu toch niet vinden, en anders is er nog altijd de mogelijkheid om mijn stem aan te passen. Ik haat stemmen op het laatste moment. Maximus

Hoe veel bezwaar je ook kunt hebben tegen Aeneas' theorie en hoe kut het is om als wolf genaaid te worden doordat anderen inactief zijn, ik moet hem wel het volgende meegeven; als men vorig potje de theorie gevolgd had, hadden de wolven heel hard verloren aangezien Dasios & ik er dan heel snel uit gegaan waren. Wil ik hem daarom blind volgen? Nee. Maar ik verban hem ook niet compleet.

Ik ga verder niet in op de discussie die erover geweest is, aangezien mijn punt erover vrij duidelijk is.

Ik moet zeggen dat het gedrag van Graecus wel een goede reden is om hem te lynchen. Hij heeft tot nu toe twee slechtjes geclaimd (waarvan 1 de infectie-infectiewolf). Der zit geen rol in die wint als die op dag 1 doodgaat. Daarnaast hebben we er ook geen fuck aan als iemand random claims het topic ingooit voor aandacht. En daarnaast de vraag of we het risico willen lopen dat we de infectiewolf eruit halen laten schieten en dat hij nog een keer mag infecteren. Op grond hiervan zet ik mijn stem voorlopig dus ook op Graecus

Zwak x)

Signlady al wil ik eigk op Aeneas stemmen weer in de hoop dat er mss ooit wat doordringt, ik heb er echt geen zin in dat de eerste dagen zo voortaan altijd gaan.

Nog zwakker x)

Ik stem op Graecus voor nu. Niet zozeer vanwege zijn trollclaim. Maar enkele redenen die hem wolfish laten overkomen. Ik ken hem niet (goed), het is duidelijk dat ik te weinig op het forum kom daarvoor, maar ik heb dus begrepen dat hij een bepaalde negatieve reputatie heeft (?)

Graecus heeft mijn twijfels. Hij kan trollen om zichzelf te verbergen als wolf, maar hij kan ook trollen for the sake of trollen. Daarom weet ik niet of het wel een goed idee is om hem direct te lynchen. Niet dat ie super veel inbrengt als goedje, maar het is wel een 'zwakke' lynch stem.

Ik heb btw internet problemen dus posten Is vrij lastig atm D:
 

DeletedUser

Gast
Dit viel me gewoon even op, maar doet niet echt terzake. Kyra moet haar reden duidelijk aangeven (terwijl die reden mij best duidelijk leek), maar jij mag dingen schrijven die 'niet letterlijk maar duidelijk zichtbaar' zijn?

Nou jawel, het doet wel ter zake, anders kaart je het niet aan. Bij Kyra ging het omtrent haar eigen lynchstem en haar argumenten hierbij (geen enkele). Er stond zelfs geen quote gepost niets, dus ja.. het kan duidelijk zijn, maar dat is het niet.

Omtrent Graecus ging het erom dat iedereen stemde op hem met bepaalde argumenten die naar mijn mening slechts ter excuus werden gebruikt en de echte reden wel geraden kon worden (zichtbaar is aan hoe mensen op hem reageren). Je hebt gelijkt tho. Ik spreek mezelf daar enigszins tegen als ik het nogmaals zo bekijk.

Om mensen te plezieren en toch maar een nieuwe stem te zetten beargumenteren:

Graecus
Claims gooien in het topic waarvan enkele rollen niet eens voorkomen in dit potje lijkt me alles behalve bevorderend. Daarnaast benadrukt hij uitzonderlijk vaak dat hij goedje is, maar eerder claimde hij ook al dat ie slechtje is. Ik zou het niet weten hoor...

Ook stemde hij in eerste instantie op Shuckle (vanwege een irritante speler), maar nu loopt hij mee op Signlady om zijn hachje te redden misschien?

Op dit moment is het de keuze tussen Sign en Shuckle, en daar waar beide naar mijn mening lynchkandidaten zijn kies ik toch voor Graecus, omdat ik hem gewoon nog nuttelozer vind spelen. Ik raad Sign wel sterk aan om niet zo overdreven te reageren op stemmen... tis dat je het in een eerder potje ook deed en toen gewoon goed was, maar pls x)

De stand is nu nog vrij gelijk, volgens mij, dus kan nog beide kanten op (Sign 5 - 4 Graecus) als ik goed opgelet heb.
 

DeletedUser26399

Gast
Zijn stemmen op mij en stemmen op haar. Dus stem ik voor de zekerheid op haar en toen ik mijn post maakte was het geloof ik 2graecus 3ilja, met nog een hoop spelers die stemmen
 

DeletedUser18003

Gast
Graecus Lijkt erop dat het tussen die twee gaat en ik heb zelf helaas geen betere suggesties. Denk dat Ilja dan meer toevoegt aan het spel dan Graecus. Ik weet dat het een zwakke stem is, maar ik geef Ilja het voordeel van de twijfel, voor nu.
 

DeletedUser

Gast
Uw vroegere wethouder spreekt: "Kansloos dit, echt waar."

Volgens mij staat het gelijk in stemmen - Dutch = Bm, dus Graecus lynch.... x)
Alhoewel het tellen van stemmen in het verleden niet mijn sterkste punt bleek te zijn, dus geen garanties. :p

We gaan het zo zien, Rabbid is vaak wel redelijk snel met de uitslag...
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Woensdag 08/02 - 22.00 uur: Lynch + Lunch/Nacht 1

Veel spoilers = Veel doden.

Kyraco -> Signlady
Solarwolf -> Signlady
Gekko -> Signlady
Nissassa -> Signlady
Graecus -> Signlady

Maximus -> Graecus
AriChibi -> Graecus
Signlady -> Graecus
Aenaes -> Graecus
Dutch -> Graecus

Dasios -> ShovingNe

Heartlion -> Aeneas

Graecus, DO is lynch.

Maximus le Petit, jager is lunch.

Hij schiet, Aeneas, Jager.

Nissassa sterft uit liefdesverdriet met Aeneas, Beul.

Aeneas schiet, Kyraco , Burger.

Cupido blijft leven, speelt verder voor goed.

@Jaspenia
@Shuckle
@ShovingNE2

Jullie stemden niet. Doe dat nog een keer en je bent dood.

Bende inactieve zakken.

Donderdag 09/02 - 22.00 uur: Lynch + Lunch/Nacht 1
 
Bovenaan