• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #204 - Weerwolven van Wakkerdam

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
WvW 204 - Weerwolven van Wakkerdam


1a2057220afb1431697132b80df3b301.jpg


Claimen: Aan
Netwerken: Uit
BM: Oud kiest nieuw.
Manier van stemmen: Rood en Groen
Eindtijd stemmen: 22.00 uur
Overzicht van rollen: Hieronder alle mogelijke rollen.

Uit het regels/rollen-topic. Alle varianten daar kunnen meedoen;
Goedjes
Burger
Bengel
Beul
Slet
Heks
DO
Cupido
Zielsverwant
Jager
Priester

Neutraal
Cupido
Wethouder

Slechtjes
Weerwolf
Infectiewolf
Ketterwolf
Sjamaan
Welp

Start
Rollenverdeling maandag. Eerste deadline dinsdagavond (BM en Lunch, nog geen lynch)
 
Laatst bewerkt:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Spelerslijst
1. Nissassa - Beul <3
2. Gekko
3. Jaspenia - Burger
4. Kyraco - Burger
5. DutchGirl
6. Solarwolf - Cupido
7. Heartlion
8. Graecus - DO
9. Dasios
10. Aeneas - Jager <3
11. Maximus - Jager
12. Alichibi
13. ShovingNE2 - Priester
14. Shuckle
15. SignLady - Burger
16. Ydeger - Burger

Deadlines
1
2
3
4
5
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser26399

Gast
Dorpoudste V1: De wolven hebben er twee lunches voor nodig om de dorpsoudste te lunchen. Bij de eerste lunch zal hij dus niet sterven.

Dorpsgek: De dorpsgek ziet op dezelfde manier als de ziener (zie Ziener), maar in plaats van dat hij 1 rol opvraagt, moet hij er 3 vragen. Hij krijgt dan de rollen van deze 3 spelers, maar in een willekeurige volgorde, zodat hij niet precies weet welke rol bij welke speler hoort. De dorpsgek mag niet zichzelf of de speler die wordt gelyncht opgeven, behalve als er minder dan 6 spelers over zijn.

Welp Vb: Burgers kunnen wel gewelpt worden.
 

DeletedUser26399

Gast
Een van mijn mogelijke rollen, jullie moeten zelf maar uitzoeken welke rol ik heb. :p
 

DeletedUser20542

Gast
Succes iedereen, ik stel voor Graecus te lynchen. Ik weet dat jullie dat allemaal denken, maar niemand durft het voor te stellen, dus bij deze.
Waarom dek je je alvast in voor het geval er morgenavond geen goede verdachte is? Je neemt hier wel een heel makkelijke optie om op Graecus te kunnen stemmen.
 

DeletedUser

Gast
Ik dek me niet in, ik probeer mijn irritatie (en ik neem aan ook de jouwe) tot een minimum te beperken. Is dat strategisch gezien de beste keuze? Neuh, wrs niet. Is dat imo de leukste keuze? ja. Ik speel dit spelletje helaas vooral voor de leukste keuzes, iets minder voor de juiste keuzes.
 

DeletedUser9104

Gast
Waarom dek je je alvast in voor het geval er morgenavond geen goede verdachte is? Je neemt hier wel een heel makkelijke optie om op Graecus te kunnen stemmen.

Gaat niet iedereen 'makkelijk' stemmen op Greacus?
 

DeletedUser

Gast
Ik bedoel, iedereen durft nu wel te doen alsof ze cool zijn door voorstellen te maken die iedereen al verwacht, maar wat nou als we gewoon het volgende doen: Arichibi

En nu denken jullie allemaal, maar Aeneas... de DL is pas dinsdag. /care
Anders gaat iedereen toch maar stil zijn tot dan.

Mijn reden: vorig potje won ze voor de slechtjes -> toont aan hoe goed ze is: dat risico kunnen we deze keer niet lopen. Stel ze heeft precies dezelfde rol als toen, wie weet wat ze er mee kan doen

Edit tijdens mijn eigen bericht, want je kan nu zien wanneer er nieuwe berichten komen: mooie gedachte Shuckle, we voelen elkaar goed aan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan