• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #204 - Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser22926

Gast
lol mooizo stem nu maar op signlady

Shuckle waar komt deze zwakke stem vandaan: ben btw Heks, dat jullie het even weten
 

AriChibi

Hydra
Oke ik weet het bij god nie, maar aangezien ik niet zeker weet of ik zo nog online ben, ga ik voor shovingne2.

Die stem is meer in de trant van inactievo. Heb niet echt naar de rollen gekeken voordat ik dit begon te typen, maar aangezien dit normaal gedrag is voor heart, heeft hij misschien slechtjes oid gezien en speelt hij safe. Nogmaals, dit is omdat hij in het vorig potje als wijze burger ook zo deed met de kleinste hint, dus misschien kan hij er beter in blijven.
 

AriChibi

Hydra
Fair enough. Mijn stem blijft alsnog gaan, lijkt me beter om een inactievo eruit te stemmen dan per ongeluk een goedje, aangezien die inactieven toch minstens een dag niks meer bijdragen.
 

DeletedUser

Gast
Meh, heartlion ik ben niet zo'n fan van heksenjachten.

Dat gezegd zijnde: shovingNE2, niemand heeft me ooit originaliteit kunnen verwijten en de mensen die momenteel in de spotlight staan, lijken me allemaal best ok, gezien alles vrij bewijsbaar is.
 

DeletedUser22926

Gast
Meh, heartlion ik ben niet zo'n fan van heksenjachten.

Dat gezegd zijnde: shovingNE2, niemand heeft me ooit originaliteit kunnen verwijten en de mensen die momenteel in de spotlight staan, lijken me allemaal best ok, gezien alles vrij bewijsbaar is.
Waar kwam deze stem vandaan?
Je wilt hem gewoon dumpen he?
 

DeletedUser18003

Gast
Dag 1:
Kyraco -> Signlady
Solarwolf -> Signlady
Gekko -> Signlady
Nissassa -> Signlady
Graecus -> Signlady

Maximus -> Graecus
AriChibi -> Graecus
Signlady -> Graecus
Aenaes -> Graecus
Dutch -> Graecus

Dasios -> ShovingNe

Heartlion -> Aeneas

Dag 2:
1. Nissassa -> Dutch
2. Gekko -> Yde
3. Jaspenia /
4. Kyraco -> Ari
5. DutchGirl -> Aeneas
6. Solarwolf /
7. Heartlion -> Dutch
8. Graecus /
9. Dasios -> Aeneas
10. Aeneas -> Dutch
11. Maximus -> Dutch
12. Arichibi -> Graecus
13. ShovingNE2 /
14. Shuckle /
15. SignLady -> Dutch
16. Ydeger -> Dutch

Ik ga hier Aeneas' theorie volgen. Actief op beide dagen en niet dood: Gekko, Ari, Ilja, Dasios, Heartlion en ik. Ilja en ik beschouw ik uitgesloten van wolf zijn. Dan houden we Gekko, Ari, Dasios en Heartlion over. In dat geval geef ik Heartlion het voordeel van de twijfel vanwege zijn claim. Dasios is echter verdacht stil, vandaar dat mijn lynchstem nu op hem valt.
 

DeletedUser

Gast
Nee @heartlion , ik wil heel erg graag op jou stemmen, maar jij claimt een rol die zichzelf kan bewijzen. Daarom haal ik mijn stem weg, om je die kans te geven. Vervolgens zal ik wel op iemand moeten stemmen, en gezien het iedereen behalve jou volstrekt duidelijk is dat signlady en dutchgirl goed zijn, gaat ie niet daarheen. Een stem op shoving is dan imo het logische alternatief, om twee redenen: Hij is inactief en voegt dus iig niks toe, wat de kans elimineert dat we nog een goedje waar we iets aan hebben lynchen èn er staat al een stem op hem, waardoor de kans dat hij eruit gaat ipv signlady groter wordt. Voorts mag je dat toontje in het vervolg een beetje minderen, dat levert weinig medewerking op van mijn kant.
 

DeletedUser22926

Gast
Nee @heartlion , ik wil heel erg graag op jou stemmen, maar jij claimt een rol die zichzelf kan bewijzen. Daarom haal ik mijn stem weg, om je die kans te geven. Vervolgens zal ik wel op iemand moeten stemmen, en gezien het iedereen behalve jou volstrekt duidelijk is dat signlady en dutchgirl goed zijn, gaat ie niet daarheen. Een stem op shoving is dan imo het logische alternatief, om twee redenen: Hij is inactief en voegt dus iig niks toe, wat de kans elimineert dat we nog een goedje waar we iets aan hebben lynchen èn er staat al een stem op hem, waardoor de kans dat hij eruit gaat ipv signlady groter wordt. Voorts mag je dat toontje in het vervolg een beetje minderen, dat levert weinig medewerking op van mijn kant.
Ja sorry de eerste keer negeerde je die vraag, dus ik dacht ik stel hem nog een keer. Maar waarom leek ik slecht?
 

DeletedUser21356

Gast
Heart
Waarom claim je zo makkelijk als er een Welp kan inzitten? Als echte Heks, lijkt het me niet handig om die claim te gaan rondstrooien...
Dit + je eerdere gedrag.
 

DeletedUser27427

Gast
Oke ik weet het bij god nie, maar aangezien ik niet zeker weet of ik zo nog online ben, ga ik voor shovingne2.

Die stem is meer in de trant van inactievo. Heb niet echt naar de rollen gekeken voordat ik dit begon te typen, maar aangezien dit normaal gedrag is voor heart, heeft hij misschien slechtjes oid gezien en speelt hij safe. Nogmaals, dit is omdat hij in het vorig potje als wijze burger ook zo deed met de kleinste hint, dus misschien kan hij er beter in blijven.
Heart gedraagt zich inderdaad zoals hij zich normaal gesproken als goedje gedraagt, dus daar zie ik niets verdachts.
Dag 1:
Kyraco -> Signlady
Solarwolf -> Signlady
Gekko -> Signlady
Nissassa -> Signlady
Graecus -> Signlady

Maximus -> Graecus
AriChibi -> Graecus
Signlady -> Graecus
Aenaes -> Graecus
Dutch -> Graecus

Dasios -> ShovingNe

Heartlion -> Aeneas

Dag 2:
1. Nissassa -> Dutch
2. Gekko -> Yde
3. Jaspenia /
4. Kyraco -> Ari
5. DutchGirl -> Aeneas
6. Solarwolf /
7. Heartlion -> Dutch
8. Graecus /
9. Dasios -> Aeneas
10. Aeneas -> Dutch
11. Maximus -> Dutch
12. Arichibi -> Graecus
13. ShovingNE2 /
14. Shuckle /
15. SignLady -> Dutch
16. Ydeger -> Dutch

Ik ga hier Aeneas' theorie volgen. Actief op beide dagen en niet dood: Gekko, Ari, Ilja, Dasios, Heartlion en ik. Ilja en ik beschouw ik uitgesloten van wolf zijn. Dan houden we Gekko, Ari, Dasios en Heartlion over. In dat geval geef ik Heartlion het voordeel van de twijfel vanwege zijn claim. Dasios is echter verdacht stil, vandaar dat mijn lynchstem nu op hem valt.
Mijn stilte was vooral omdat ik gisteren, zoals aangegeven, niet echt tijd had om te posten. Vandaag kwam er geheel onverwachts iets tussen helaas, maar vanaf morgen wordt het sowieso rustiger. Het had dus niets te maken met niet verdacht willen overkomen. Verder vind ik Gekko nog wel het meest verdacht. Ik heb geen tijd meer voor quotes nu, maar hij post wel, maar houdt het voor zijn doen heel veilig. Ik heb er niet echt een goed gevoel bij. Ik doel o.a. op zijn meeloopstem op Signlady gisteren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9104

Gast
Ik geef je bullshit het voordeel van de twijfel heart, maar echt. En sorry Dutchgirl, maar het is prut dat je burger bent.

In ieder geval Shoving. Om mezelf te redden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Donderdag 09/02 - 22.00 uur: Lynch + Lunch/Nacht 3

Shuckle -> ShovingNE2
AriChibi -> ShovingNE2
Signlady -> ShovingNE2

Heart -> Signlady
Solarwolf -> Signlady

Dutchgirl -> Dasios
Gekko -> Heartlion
Dasios - Gekko

ShovingNE2, priester is lynch.

Ilja sterft, gedood door de heks, burger.

Jaspenia sterft aan inactiviteit, hij was burger.

Vrijdag 10/02 - 22.00 uur: Lynch + Lunch/Nacht 4
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan