• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #205 - De nakomelingen van Han Ling

DeletedUser20542

Gast
Lynch
Sanhal 4
(Neusje, Nissassa, Ilja, Kalgar)
Graecus 1
(Shuckle)
Kalgar 1
(Sanhal)

Sanhal was een Dorpsoudste.

Lunch
Ilja was Heks.

Klaagmuur
Geen klaagmuur

Inactiviteit
Graecus heeft het puntje.
 

DeletedUser20542

Gast
Haha, even serieus.

Het spel is voorbij. Het g/s-koppel bestaande uit Nissassa (Burger) en Shuckle (Wolf) heeft gewonnen!

Neus (Beschermengel) en Graecus (Burger) sterven een roemloze dood.
 

DeletedUser20542

Gast
Zelfreflectie

Goed
- De deadlines waren op tijd
- De balans was vgm wel goed
- Ik heb geen vage fouten gemaakt met mensen die niet mochten sterven of zo.

Slecht
- De bijrollen waren niet genoeg uitgewerkt, dus dat hing een beetje scheef. De Onzichtbaarheidsmantel vind ik op zich wel voor herhaling vatbaar.
- Ik had geen verhaaltjes
- Doordat netwerken aan stond werden de goedjes te OP. De Wolfsgestoorde heeft niet echt zoveel invloed gehad als ik had verwacht. Wel heel knap van het koppel dat ze het netwerk hebben omzeild en gewoon fucking hebben gewonnen.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Zelfreflectie

Goed
- De deadlines waren op tijd
- De balans was vgm wel goed
- Ik heb geen vage fouten gemaakt met mensen die niet mochten sterven of zo.

Ik vind 3 slechtjes + infectie + off-board slechtje op zich vrij underpowered op 18 spelers, zeker met dit aantal speciaaltjes + een potje zonder welp waar goedjes redelijk vrijuit kunnen claimen.
 

DeletedUser20542

Gast
4 of 5 slechtjes op 18 spelers vind ik nog wel te doen. Ook omdat de helft van de zienende hoedjes niet te vertrouwen was. Vgm is het grootste probleem voor de slechtjes het netwerken geweest.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
4 of 5 slechtjes op 18 spelers vind ik nog wel te doen. Ook omdat de helft van de zienende hoedjes niet te vertrouwen was. Vgm is het grootste probleem voor de slechtjes het netwerken geweest.

Ja, maar in netwerken moet je compenseren met meerdere slechtjes, of met een zeer reeële kans op welp. 4,5 slechtjes op 18 is perfect in een non-netwerk potje. Maar ik zou eerder naar 5,5 a 6 neigen in netwerk-potjes.
 

DeletedUser21575

Gast
Ja, maar in netwerken moet je compenseren met meerdere slechtjes, of met een zeer reeële kans op welp. 4,5 slechtjes op 18 is perfect in een non-netwerk potje. Maar ik zou eerder naar 5,5 a 6 neigen in netwerk-potjes.
Houd je er wel rekening mee dat de infectiewolf elke drie dagen mocht infecteren?
 
Bovenaan