• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #206 - High School'd

DeletedUser

Gast
Hoi ik luister vooral Rammstein en Marilyn Manson. Ik heb geen vrienden en ik verzamel vuurwerk in een doos naast de pistoolmitrailleur die ik van mijn vader gestolen heb.



(als je niet de rol krijgt die je wilt, moet je maar roleplayen)
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Hoi ik luister vooral Rammstein en Marilyn Manson. Ik heb geen vrienden en ik verzamel vuurwerk in een doos naast de pistoolmitrailleur die ik van mijn vader gestolen heb.



(als je niet de rol krijgt die je wilt, moet je maar roleplayen)

Hoe durf je te zeggen dat je geen vrienden hebt?!?! Alsof je alleen maar mannen kan hebben als vriendinnen!! Ik wil nu een excuses van je.
 

DeletedUser

Gast
Hoe durf je te zeggen dat je geen vrienden hebt?!?! Alsof je alleen maar mannen kan hebben als vriendinnen!! Ik wil nu een excuses van je.

Sawry Sanhal :(

Jij zit zeker niet op 4chan wat een neppe aandachtszoeker hahahahaha normie
Jij geeft mensen met weinig zelfvertrouwen nog minder zelfvertrouwen :(. De voorlaatste kogel is voor jou!




Laatste is voor mezelf ofc, ben wel een echte haha
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Sawry Sanhal :(


Jij geeft mensen met weinig zelfvertrouwen nog minder zelfvertrouwen :(. De voorlaatste kogel is voor jou!




Laatste is voor mezelf ofc, ben wel een echte haha

Een vrouw is dus jouw laatste keuze voor een moord?!?! Vrouwen zijn gelijk of zelfs beter dan mannen en zij verdient de respect die jij haar nu niet wil geven. Ik eis dat je haar eerder doodschiet!
 

DeletedUser

Gast
Een vrouw is dus jouw laatste keuze voor een moord?!?! Vrouwen zijn gelijk of zelfs beter dan mannen en zij verdient de respect die jij haar nu niet wil geven. Ik eis dat je haar eerder doodschiet!

Drama queen. Helaas is dat gelijk het hoogste dat je zult bereiken, prom queen zit er niet in voor jou.

Sanhal
 

DeletedUser22926

Gast
De bel gaat ! Deadline.. Door het verhaaltje dat ik nu ga schrijven kan het even duren voordat de klassenvertegenwoordiger bekend wordt gemaakt.
 
Bovenaan