• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #206 - High School'd

DeletedUser22926

Gast
Het stelletje ongeregeld bleef stil, ze wisten niet wat ze moesten zeggen. Andere mensen, sociaal contact, gadverdamme. Toen nam de lerares het initiatief, ze tekende alle namen op het schoolbord en de leerlingen mochten een streepje zetten bij wie zij denken de beste klassenvertegenwoordiger te zijn. Maar eerst moesten ze even kennis maken met elkaar. Dat deden ze niet. Ze begonnen met stemmen, en iedereen koos dus maar gewoon voor de meme een random naam. Langzaam leerden ze elkaar wel kennen tijdens deze stemming, maar de uitslag was niet eenduidig:
Sanhal II
Dutchgirl II/
AriChibi I
Artifex I
VoetbalP10 I
Gekko I
Graecus I
Een mysterieus krijtje vloog het lokaal binnen en kraste een scheve I achter DutchGirl..
Hoewel het erg gezellig begon te worden in het klaslokaal, was er een iemand die keihard moest huilen. Het was DutchGirl, want hij zou nu de grootste meme uit de klas worde geworden, helaas zal niks minder waar zijn... Na zijn tranen gedept te hebben met een linnen zakdoek, accepteerde hij het klassenvertegenwoordigerschap en iedereen riep luidkeels:" DUTCHGIRL IS BENOEMD TOT KLASSENVERTEGENWOORDIGER."

De leerlingen bleven nog maar even in het lokaal met elkaar kloten, muziek delen en andere dingen wat leerlingen doen als ze zich vervelen, toen plots na paar luttele minuten de bel ging.

Kinney hoorde zelf ook de bel vanuit zijn kantoor, terwijl hij zat te grepolissen op zijn laptop. Zijn pakhuis moest worden uitgebreid naar level 17. Toen hoorde hij wat, en hij schrok.

Het was het geluid van een pen die viel terwijl de leerlingen uit het lokaal liepen. Iedereen die op 9gag zat in de klas wist meteen wat er aan de hand was en zij renden weg. Dus de hele klas. Keihard geratel van een paar nog goed werkende Uzi's weerklonk door de gangen. De leerlingen renden naar hun volgende lokaal, daar hadden ze nu tenslotte les: Engels in lokaal 7. De gehele klas kwam binnen en het geratel stopte, echter miste er een leerling. Hij lag dood op de gang, beschoten door de sadistische school shooters die het nodig vonden HEM aan te pakken. He was first, hij wist dat zelf ook wel, zijn kahoot capaciteiten kwamen nu niet goed van pas. Het was Kelgar, niet alleen een van de slimsten, maar ook luisterde hij gepassioneerd naar Damascus. Geen idee of dat een band is, in iedergeval is in Damascus ook het geratel van kogels aanwezig, dus that's something, een prima dood.

Op de ziel van Kelgar stond een rol:
Bully Peter (goed)
De bully lijkt een irritant kind vanaf buiten. Maar van binnen pest hij alleen maar anderen omdat hij zich zo onzeker voelt. Hij weet dat hij slecht bezig is en wilt zijn leven beteren, hierdoor kan hij zichzelf opofferen tijdens een beschieting (lunch). De bully kiest dan een bepaalde pauze (nacht) waarin hij zichzelf wilt opofferen voor de beschieting, waarbij de bully sterft en niet de gekozen speler door de schutters (wolven). Hij pestte de "fat kid" en die is nog steeds bang voor hem, als hij jouw rol te weten krijgt kan hij ervoor kiezen jou te vermoorden en zelf een levens- en dooddrankje te krijgen. De fat kid is ook goed en de bully moet dus zelf slim bepalen aan wie hij zijn rol wilt vertellen.


Kinney raakte zelf in paniek, maar viel flauw door zijn accute hyperventilatie. Daarna was zijn pakhuis uitgebreid, goudgebruiker. De leerlingen liepen het engels lokaal binnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Drama queen. Helaas is dat gelijk het hoogste dat je zult bereiken, prom queen zit er niet in voor jou.

Sanhal

Ik ga nog wel prom queen worden blijkbaar:eek:. Ik zal mn best doen als bm, maar had niet gehoeven voor mij x).

Goed dat een man op dag 1 is doodgegaan en geen vrouw trouwens! We zijn gelijk, maar vrouwen hoeven niet als eerste neergeschoten te worden!

E:

Ik wil liever het knallende einde zijn dan de eerstgeschotene maar ieder zijn eigen ding I guess

Overigens is zelfmoord ook moord.

Je moet mij niet tegenspreken, ik heb het beste voor je voor!
 

DeletedUser

Gast
Drama queen. Helaas is dat gelijk het hoogste dat je zult bereiken, prom queen zit er niet in voor jou.

Sanhal

Hallo, uhm... ik word prom queen, dat staat al vast. Alsof iemand anders dat ooit kan bereiken, tsss

laat me met rust

Je stinkt.

Dan is het zelfmoord en niet meer moord! Leer om voor jezelf op te komen Alysha, jij verdient die eerste plaats!

Ik vind niet dat moord moet worden aangemoedigd, maar breng me op zijn minst mijn eten en drinken voor bij de show.
 

DeletedUser22926

Gast
Wacht een foutje, Dutchgirl heeft ook 2 stemmen: randomizer gaat bepalen wie nu Werkelijk klassenvergegenwoordiger is! De uitslag komt in het vorige bericht te staan, aangepast.

Oja
@THeDutchCrafter
@Jaspenia
@Artifex
@voetbalp10

Pls stemmen morgen :)

VOLGENDE DEADLINE - Lunch + Lynch, 25 februari 22:00
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan