• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #95 Dead Men Tell No Stories

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20686

Gast
En al helemaal niet wanneer net iemand anders hem op het idee brengt. Gewoon een simpele manier om inactiviteit vast te zetten en veiligheid en immuniteit te claimen.

Schandalig dat dit trouwens nog niet gezegd is:

Imrahil is wolf
Marc200 is wolf
Kyraco is premiejager

Fireas: ervaren, actief, dedactisch en gaat ook hier weer direct aan de slag.
 

DeletedUser21204

Gast
Lol, is er nu ook al zo'n standaard ding voor mij, als met imrahil is wolf? :p

Overigens ben ik 3x heks achter elkaar geweest en maar 2x premiejager :O
(van de 2 keer, maargoed :x)
 

DeletedUser

Gast
Omfg, kbegrijpt nimand konijnenhumor, zucht.

Veel succes iedereen :)

t valt me gewoon op. Ik herinner me een ultrarandom waar je ook konijn claimde voor de eerste 2 dagen omdat je je burgerrol zo saai vond, en dat eindigde ook niet goed voor jou. Dus daarom legde ik maar alvast de nadruk ^^
 

DeletedUser

Gast
Ik zie ook jouw stem en die van bats. Iets speciaals mee ofzo?
Zijn stem is inderdaad nutteloos, zonder argument en zinloos. Maar zo ook die van jou?

Zonder dat ik er iets bij zeg is het niet verdacht, als je echter iets zegt dat helemaal niet klopt is dat dus wel verdacht.
 

DeletedUser21356

Gast
Veel succes iedereen en die hele reutemeteut, neen ik stel me niet beschikbaar als BM, dank.


Oké, nu normaal: Veel succes. :)
 

DeletedUser

Gast
Batbeetje45, wegens nu al onsportief en onserieus gedrag.

Imrahil, omdat ik spijt heb van vorige potje en hij nu eenmaal geweldig is.
 

Genius0615

Erinys
En al helemaal niet wanneer net iemand anders hem op het idee brengt. Gewoon een simpele manier om inactiviteit vast te zetten en veiligheid en immuniteit te claimen.

Schandalig dat dit trouwens nog niet gezegd is:

Imrahil is wolf
Marc200 is wolf
Kyraco is premiejager

Fireas: ervaren, actief, dedactisch en gaat ook hier weer direct aan de slag.

Ik heb Imrahil is wolf gezegd hoor :O

Kyra :O
Bats, omdat hij de nieuwerd wil lynchen, + omdat de nieuwerd nog een meisje is ook :O, en die worden niet gelyncht op dag 1 :O

(Kan nog veranderd worden :p)
 

DeletedUser

Gast
Ik heb Imrahil is wolf gezegd hoor :O

Kyra :O
Bats, omdat hij de nieuwerd wil lynchen, + omdat de nieuwerd nog een meisje is ook :O, en die worden niet gelyncht op dag 1 :O

(Kan nog veranderd worden :p)

Ik wil ook wel op jou manier stemmen hoor :O

batbeetje45

nu tevreden?

Serieus gaan jullie waarschijnlijk de laatste WvW op het grepolis forum van bat verpesten, ik zou hem nu nog niet lynchen want niemand weet nog niet wie goed of slecht is.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Bats, omdat hij de nieuwerd wil lynchen, + omdat de nieuwerd nog een meisje is ook :O, en die worden niet gelyncht op dag 1 :O

Lijkt mij net iets te makkelijke meeloopstem. Bats is nu eenmaal iemand van de oude garde en die mensen hebben sws iets tegen nieuwerds. Dit is dan ook een flutargument. Adi heeft geluk dat jij meeloopt en zo nog verdachter bent, anders had ie mijn stem aan zijn broek.

Genius.
 

DeletedUser

Gast
batbeetje45

PartoftheGame, een standaard wolven actie, de ketel verwijten dat ie zwart is of zoiets. Zelf is hij schuldig aan een BM stem zonder ook maar enige inhoudt, normaal gesproken ook lynch stemmen zonder argumentatie, en nu zoeken naar de reden erachter op fcking dag 1? Tenzij er nog iemand komt met iets beters voor 6 uur, hou ik mijn stem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan