• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #95 Dead Men Tell No Stories

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Ten eerste is er een vrij enorm groot verschil tussen een BM en een lynch stem.

Ten tweede heb ik nog nooit iets gezegd bij mijn BM stemmen.

Ten derde is het de grootste onzin dat ik nooit argumentatie heb bij mijn lynch stemmen, als je de laatste potjes een beetje had gevolgd had je doorgehad dat de wolven er vooral door mij uitgingen(Wat ben ik toch weer arrogant)

Ik probeer een discussie op gang te zetten, het zal je vast ook zijn opgevallen dat ik dat de afgelopen paar potjes altijd doe, dat jij nou direct zo reageert is dan vrij raar te noemen.

Dat van Genius is verdacht, meelopen terwijl er geeneens een reden werd genoemd.
 

Genius0615

Erinys
Hmm, voor de zoveelste keer, ik loop niet mee, Adi veranderd, verander ik daarom? Nee, ik ging sowieso op Bats :O

(#Flutargument waarschijnlijk weer volgens Rabbid :/)
 

DeletedUser

Gast
Ten eerste is er een vrij enorm groot verschil tussen een BM en een lynch stem.
Goed. Daar wil je mee zeggen?
Ten tweede heb ik nog nooit iets gezegd bij mijn BM stemmen.
Dat betekent nog niet dat het goed is.
Ten derde is het de grootste onzin dat ik nooit argumentatie heb bij mijn lynch stemmen, als je de laatste potjes een beetje had gevolgd had je doorgehad dat de wolven er vooral door mij uitgingen(Wat ben ik toch weer arrogant)
En voor hetzelfde geldt ben je nu wel wolf. Wat wil je hiermee zeggen?
Ik probeer een discussie op gang te zetten, het zal je vast ook zijn opgevallen dat ik dat de afgelopen paar potjes altijd doe, dat jij nou direct zo reageert is dan vrij raar te noemen.
Een discussie is niets zonder een reactie, en als iedereen door zou hebben dat je een discussie probeert op te zetten, zou er geen discussie zijn.
Dat van Genius is verdacht, meelopen terwijl er geeneens een reden werd genoemd.
B o l t e d
 

DeletedUser

Gast
Animal, het leek me wel duidelijk wat ik overal mee wilde zeggen. Jij doet net alsof ik verdacht bezig ben 'standaard wolven actie', alsof het verdacht is dat ik bij een lynchstem een reden wil zien. Daarnaast noem je nog een aantal argumenten die je ieder potje tegen mij zou kunnen noemen en dat geef ik aan. Dus dan is het vrij raar te noemen dat je op me stemt.
 

DeletedUser

Gast
Animal, het leek me wel duidelijk wat ik overal mee wilde zeggen. Jij doet net alsof ik verdacht bezig ben 'standaard wolven actie', alsof het verdacht is dat ik bij een lynchstem een reden wil zien. Daarnaast noem je nog een aantal argumenten die je ieder potje tegen mij zou kunnen noemen en dat geef ik aan. Dus dan is het vrij raar te noemen dat je op me stemt.

Heb je in eerdere potjes nog is bekeken, en je hebt gelijk. Je gedraagt je idd niet anders dan normaal. Excuses.

Batbeetje45, blijkbaar zijn laatste WvW op het Af, laten we het dan maar een zo snel mogelijke maken.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Genius, geeft niet echt de reactie die een wolf zou geven. Eerder de reactie van een noob, verder niet echt veel op te merken.
Behalve dat Adi zijn stemmen weer puur afstemt op de personen die hij mag/niet mag. Dat begin ik wel een beetje spuugzat te worden, echter is dat in mijn ogen geen verdacht iets, gewoon een kenmerkend Adi-ding.
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Ik zie Fireas graag BM worden.
Wat de lynch betreft wacht ik nog even af. Animal stemt op Bats, Bats stemt op Animal. Het is wat heen en weer geklaag maar echt verdachten zie ik er voor het moment er niet achter.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Mooi opgemerkt, nu nog wat inbreng. Verder zijn jullie weer helemaal actief. Ik krijg bijna zin om random op een inactiefje te gaan.
Verder is Fireas inderdaad een goede speler, die zelf nadenkt en toch wel goed speelt. Daarom zal mijn BM-stem waarschijnlijk ook op hem gaan.

Serieus gaan jullie waarschijnlijk de laatste WvW op het grepolis forum van bat verpesten, ik zou hem nu nog niet lynchen want niemand weet nog niet wie goed of slecht is.

Dit vind ik trouwens wel een rare reactie. Waarom moeten we hem in leven houden omdat het zijn laatste WvW is? Hij kan evengoed dit potje wolf zijn al de rest. Iedereen kan goed of slecht is, tenzij jij een of andere meesterlijke manier hebt gevonden om op dag 0 iemand zelf te bewijzen zonder daarbij dingen zoals beulacties te verspillen?
 

DeletedUser10470

Gast
Animal is zoals gebruikelijk weer eens een storende factor.
Counter.
Serieus gaan jullie waarschijnlijk de laatste WvW op het grepolis forum van bat verpesten, ik zou hem nu nog niet lynchen want niemand weet nog niet wie goed of slecht is.

Mede wolfje steunen? Gezien bat de nieuwe eruit wilt omdat die zegt dat die inactief zijn, staat mijn stem (voorlopig) op Batbeetje. Je kunt namelijk van een nieuweling er niet vanuit gaan dat deze inactief is.
 

DeletedUser21674

Gast
Ik zet mijn BM stem op Vinie.
Waarom?, Waarom niet?
Mijn lynch stem weet ik nog niet, ik moet nu alleen jammer genoeg weg dus ik zet nu een voorlopige lynchstem op
Rabbid, hij haalt een stem van genius af wegens geen wolfisch antwoord????
Dit vind ik een beetje verdacht en ik vind het een beetje triest om bats er nu al uit te stemmen puur omdat je hem niet mag.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dus, DonFrank. Je kopieert de post die ik verdacht vind en verder doe je mee met de tunnelvisie op Bats?
Het is overduidelijk dat bats en adi op elkaar stemmen, puur omdat ze elkaar niet mogen. Als dat voor jou een reden is om 1 van de 2 eruit te stemmen, dan ben je wel heel niet goed bezig. Ik dacht dat jij slimmer was? Of ben je gewoon wolf? Zelfs in dat geval ben je niet zo snugger bezig?

Mijn lynch stem weet ik nog niet, ik moet nu alleen jammer genoeg weg dus ik zet nu een voorlopige lynchstem op
Rabbid, hij haalt een stem van genius af wegens geen wolfisch antwoord????
Dit vind ik een beetje verdacht en ik vind het een beetje triest om bats er nu al uit te stemmen puur omdat je hem niet mag.

Zucht, het is niet dat ik hem wolf vond? Ik vond het verdacht doen en noob doen. Verder reageerde hij volkomen normaal, dus draaide mijn uitlokking op niets uit. Het is gewoon bullshit om dan nog mijn stomme theorie door te draven, die enkel gericht was op uitlokken. Ik wil liever niet zoals vorig potje in een tunnelvisie blijven hangen, vandaar de schrapping van mijn stem.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Het punt is, wegens de manier van BM-verkiezingen, dat ook BM-stemmingen met maar 1 stem belangrijk zijn voor het verder verloop van het spel. Ik vind het dan ook vrij verdacht dat verschillende mensen op zichzelf stemmen. Op zich kan een goedje het ook doet, maar ik zie een sluwe wolf die de betreffende regel leest het ook wel doen.
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Het punt is, wegens de manier van BM-verkiezingen, dat ook BM-stemmingen met maar 1 stem belangrijk zijn voor het verder verloop van het spel. Ik vind het dan ook vrij verdacht dat verschillende mensen op zichzelf stemmen. Op zich kan een goedje het ook doet, maar ik zie een sluwe wolf die de betreffende regel leest het ook wel doen.

Wel, ik heb 1 keer op mezelf gestemd (als goedje) en ik doe het NOOIT meer. Ik heb nogal wat naar mn kop gekregen toen.
 

DeletedUser

Gast
Ik geef onze nieuweling flevaseva wel een kans. Zoals jullie weten haat ik bekende forummers een bmstem te geven, en ik hoop dat deze nieuwerd wat goede dingen bij kan dragen en zichzelf kan laten zien, in tegenstelling tot bats :X
Ik ga niet op bats stemmen, omdat ik denk dat zo haterig zijn typisch iets voor bats is, alhoewel ik m natuurlijk niet erom verdedig, maar ik denk dat er betere verdachten zijn, maar daar zal ik later op stemmen.
 

DeletedUser

Gast
Animal DonFrank nooit nog niet zo'n meelopert gezien!!!

Als je de chat had gelezen, zou je gelezen hebben dat het een trol was. Misschien heb je dat ook wel gedaan, maar vind je het gewoon een leuke reden om een goedje eruit te stemmen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan