• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #95 Dead Men Tell No Stories

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10470

Gast
Animal is zoals gebruikelijk weer eens een storende factor.

Serieus gaan jullie waarschijnlijk de laatste WvW op het grepolis forum van bat verpesten, ik zou hem nu nog niet lynchen want niemand weet nog niet wie goed of slecht is.

Animal DonFrank nooit nog niet zo'n meelopert gezien!!!

Als je de chat had gelezen, zou je gelezen hebben dat het een trol was. Misschien heb je dat ook wel gedaan, maar vind je het gewoon een leuke reden om een goedje eruit te stemmen.

Bat, je gaat ook serieus trollen met lynchen. Ik lees niet de hele chat (Als je goed heb gelezen wist je dat ook ;)). Met lynchstemmen hoor je niet te trollen, het is vrij serieus. Jammer dat je dat niet inziet.

En opnieuw een directe counter.
 

DeletedUser22163

Gast
Gerbentjee .

Omdat ik nu weg moet, random: Vinie

er zijn al genoeg reactie en dan stem je op mij?? dat is wel vaag gerben. Ik snap dat je niet veel tijd heb maar zomaar random stemmen terwijl er al genoeg reactie zijn, hier zit een luchtje aan
 

DeletedUser21204

Gast
Mijn lynchstem gaat voor vandaag naar... Marcoknight.
Hiervoor heb ik 3 leuke redenen :)

1. Hij probeerde mij te laten claimen, en toen ik hem op de welp wees was het opeens "oh sorry, die had ik niet gezien", terwijl hij toch vrij duidelijk bij de instellingen staat? Zijn verdediging hiertegen is nogal zwakjes.

2. Hij zit Bats heel voorzichtig te verdedigen, die op het moment lynch staat met 3 stemmen. Een beetje wolfish, iemand wel verdedigen, maar dan komen met woorden als "niet precies" etc.

3. Je wil een absolute nieuwerd als BM? Ja, natuurlijk, we moeten nieuwerds een kans geven. Mee eens. Maar denk nu eens aan het spel. Stel, hij overleeft de komende dagen en komt voor een belangrijke beslissing te staan. Beschikt hij dan al over genoeg spelkennis om het tot een goed einde te brengen? Ik denk het niet. Hij kent het spel waarschijnlijk nog niet helemaal, en is dus enkel voor de wolven die een "noob-bm" willen een goede bm.

E: Nvm, Vinie verbeterde zichzelf al :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
er zijn al genoeg reactie en dan stem je op mij?? dat is wel vaag gerben. Ik snap dat je niet veel tijd heb maar zomaar random stemmen terwijl er al genoeg reactie zijn, hier zit een luchtje aan

Het is random, dat staat er toch bij? Dus er zit een luchtje aan omdat hij van de 22 spelers (21, hij stemt ofc niet op zichzelf) op jou stemt als random stem? Het is toch niet dat je gelyncht wordt erdoor ofzo? Sorry hoor, maar hier zit enkel een luchtje aan omdat hij toevallig op jou stemt als random stem :rolleyes:
 

DeletedUser22163

Gast
maar er zijn genoeg reactie's als je snel leest zie je al verdachten dingen, snap je?
 

DeletedUser

Gast
Bm: De Bezem.
Lynch: ik vind voor nu eigenlijk Gerben verdacht. Hij zegt, ja het moet nu snel dus ga ik voor Vinie. Hij is nu nog steeds online, en wist al langere tijd dat nu de deadline is. Waarom stel je dan het stemmen uit tot dat je bijna weg moet? Zodat je een slechte reden voor je lynch kan bedenken? Slechte strategie, als je het mij vraagt.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
maar er zijn genoeg reactie's als je snel leest zie je al verdachten dingen, snap je?

Als die echt weg moet zal het niet slim zijn om om 19:00 mee te lopen, er kan en nog heel veel veranderen en mensen zullen je dan sws beschuldigen door mee te lopen en omdat je dan weg bent kun je je niet verdedigen (dat is de voorgaande potjes al meerdere keren gebeurt bij mensen.)
 

DeletedUser22163

Gast
oke, maar dan nog dan ga ik ook random op gerben, hij is nog online en je kunt toch wel een keer beter kijken. Je kunt wel zeggen random maar dit topic is al sinds gisteren open, dan weet je toch dat je nu moet goed kijken en stemmen
 

DeletedUser21204

Gast
Maak je niet zo druk om 1 random stem zeg.

Als hij je als wolf dood zou willen, zouden er al wel meer stemmen op je staan.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
oke, maar dan nog dan ga ik ook random op gerben, hij is nog online en je kunt toch wel een keer beter kijken. Je kunt wel zeggen random maar dit topic is al sinds gisteren open, dan weet je toch dat je nu moet goed kijken en stemmen

Dit is precies hetzelfde als het vorige potje, ik zeg niet dat hij offline is ofzo want dat weet ik niet maar als hij goedje is wat hij het vorige potje ook was dan zou het niet veel uit moeten maken.
Klikje

E: Zoals kyra al zegt maak je niet druk om 1 random stem.
 

DeletedUser

Gast
Relax vanwege niet kloppende argumenten bij BM stem en het daarnaast niks zeggen.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
POTG, die stem is zo'n dikke bullshit en ik vind hem eigenlijk echt op niets trekken. Je verdraait zijn woorden net iets te hard naar mijn moment. Niet dat er zo veel betere verdachten zijn, maar toch vind ik het maar zwakjes van je. Verder zal hij waarschijnlijk geen andere stemmen op zich krijgen en is het zo wel een makkelijke stem.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik ga voor Fireas als BM, ik ben het vorige potje koppel met hem geweest (de eerste dagen gg) en toen speelde hij heel goed en ik vind hem dan ook de beste kandidaat voor bm.
Voor lynch wacht ik nog even, er is niemand in mijn ogen echt verdacht (wel een paar die uitsteken maar voor de rest niks).
 

DeletedUser22163

Gast
mijn stem van BM is Fireas: kijk naar het vorige potje, hij gaf goeie redenen en was redelijk actief om de wolven ter uit te halen.

mijn stem van lynch is animal:

Batbeetje45, blijkbaar zijn laatste WvW op het Af, laten we het dan maar een zo snel mogelijke maken.

dit is echt een domme reden, adi
 

DeletedUser

Gast
ik vind t wel lief dat jullie me allemaal vertrouwen vanwege vorige potje, toen ik als g/s koppel won :O
Anyway. Even wat dingen opsommen. Ik ken bat goed genoeg om te weten dat hij wel vaker zo speelt. Verder heeft sanhal in mijn ogen gelijk en zal gerben waarschijnlijk nog online zijn vanwege zijn mobiel, niet omdat hij nog echt aanwezig is.
Sanhal krijgt sowieso mijn BM stem omdat hij vorig potje ook goed speelde en hij tot nu toe dit potje laat zien dat hij goed logisch nadenkt.
 

DeletedUser

Gast
POTG, die stem is zo'n dikke bullshit en ik vind hem eigenlijk echt op niets trekken. Je verdraait zijn woorden net iets te hard naar mijn moment. Niet dat er zo veel betere verdachten zijn, maar toch vind ik het maar zwakjes van je. Verder zal hij waarschijnlijk geen andere stemmen op zich krijgen en is het zo wel een makkelijke stem.

Zijn woorden kloppen niet. Hij is goed aan de slag, dat klopte toen niet en nu nog steeds niet, dus het moment dat je zoiets zegt vind ik dat verdacht.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Verder heeft sanhal in mijn ogen gelijk en zal gerben waarschijnlijk nog online zijn vanwege zijn mobiel, niet omdat hij nog echt aanwezig is.

Jij kan net zoals mij zien dat hij nog online was met je forummod-rechtjes. Net zoals mij zie je dat hij wel degelijk nog even actief was. Ik begin te twijfelen aan mijn BM-stem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan