• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #95 Dead Men Tell No Stories

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
BM-stemming & Lynch Dag 1

Fireas haalde diep adem. Dit was zijn kans. Hij kon de macht grijpen, de macht die hij o zo begeerde, een macht van ongekende grootte, die nooit iemand voor hem had gehad. Hij kon, de wereld veranderen, een betere plek van maken. Hij keek rond, mensen begonnen te stemmen voor een leider. Idioten, zagen ze niet dat hij de beste was? Uiteindelijk werd er een nobody, genaamd Alice BM. Fireas was woest, hoe hadden ze het lef om zo'n randdebiel bm te maken? Een vrouw dan nog wel, ze moesten zich schamen! Hij pakte zijn mes en gooide het richting de nieuwe BM, die recht in het hart getroffen werd. Iedereen keek plots zijn kant op, eerst zwijgend, tot er iemand van de achterste mensen in zijn handen begon te klappen. Steeds meer mensen deden deze na, en het duurde niet lang voor iedereen hem stond toe te juichen. Iemand die zo goed was in het krijgen wat hij wou moest wel een goede leider zijn.

Na een paar minuten - of was het uren, hij wist het niet meer - van het gejuich genoten te hebben stak hij zijn beide handen in de lucht en kuchte luid.
“Mensen, mensen, we hebben niet de hele dag. Hoeveel pijn het me ook doet om dit te zeggen,” sprak hij met ogen, glanzend van plezier, “We zullen toch iemand moeten doden vandaag”
Een licht rumoer stak op, die Fireas meteen weer met een gebaar van zijn hand wegdrukte. “Er zitten verraders in ons midden, en die moeten we vermoorden.”
Hij liet zijn blik snel over het publiek glijden en stopte bij het gezicht van een jongen die hem strak en in de ogen bleef aanstaren. Hoe durfde hij! Hem, de machtige leider zomaar in de ogen kijken! Hier moest en zou hij voor boeten. Hij trok nogmaals een mes en zond het suizend naar het hoofd van marco. Pas later zag Fireas in hoe fout hij wel niet was geweest. Marco was niemand minder dan een oneven dorpsgek geweest.

Stemmen
Grijs vakje = Stem telt niet
293gguq.png

BM & Lynch
Fireas is BM
Marco is lynch en was Oneven Dorpsgek
 

DeletedUser199

Gast
Weerwolven Lunch - Dag 1

Het luiden van de klokken vertelde heel Wakkerdam dat het alweer tien uur in de avond was. Lachend vanwege de dood van de dorpsidioot, besloten de de wolven dat het tijd was voor een feestmaal. Ze zaten te tobben wie ze op zouden eten, toen de beroemde Gerbentjee voor ze stond. De opperwolf lachte. Hoe vaak had Gerben wel niet verteld hoe hij wolven in zijn eentje aankon? Woeps, wolf in zijn linkerhand, de twee knock-out met een kopstoot terwijl hij met zijn kleine teen de derde op de grond duwde. "Het is allemaal een kwestie van techniek, kracht en uithoudingsvermogen" aldus de woorden van de charmante Gerben.

"Kijk die idioot nou," siste le Patron "die weet nog niet eens welke dag het is, tijd voor een lolletje" Hij klopte op een boom in de buurt. Gerben draaide zich om
"Wie is daar?"
"Britney"
"Britney Wie?"
Klop Klop
"Wie is daar?"
"Britney"
"Britney Wie?"
"Oops, I did it again."
Lol, so much humor, so zielige grap.

Terwijl Gerben na zat te denken over de grap, sloeg de grootste wolf zijn klauwen door de borst van Gerben. Met een verbaasde blik viel deze op de grond. Na te wachten op enig
teken van leven, besloten de wolven dat Gerben te dom was om zich te doen alsof hij dood was. Een beetje teleurgesteld dat het maar een burger was, gingen ze weer naar huis. Uit de schaduw kroop een een kleiner gedaante, nauwelijks genoeg haar om het gezicht te bedekken, die voorzichtig van de restjes begon te eten...
 

DeletedUser199

Gast
Klaarmuur Dag 1


"Om de oude Klaagmuur te eren:
Selena Gomez (heart) (heart)"

"Wolfjes, er zit een rattenval in het spel. Pas dus op met jullie lunches. Willen jullie me vinden, stuur dan eens een berichtje naar 04 754 15 51.

Groetjes,
Jullie rattenval."

"Zoekertjes: Fireas zoekt een vriendinnetje, liefst een harige. Vrijwilligers mogen zich altijd melden bij Relax. xxx"

"De heks verijdelt vanavond de lunch, aangezien niemand de klaagmuur gebruikt, wil ik me zo eventjes bewijzen tegenover de enkele mensjes bij wie ik zal claimen."

" Shoppen bij de Aldi is riskant, kun je beter niet doen
 

DeletedUser21204

Gast
Ik zie niet waarom iemand anders dat erop zou zetten, bereik je totaal niets mee, maargoed.. Ook als rattenval bereik je er niet veel mee..

En ik snap idd niet waarom Marco op het einde niet gwn claimde, zodat Bats wss lynch was geweesr.
 

DeletedUser19654

Gast
Ja maar hoefde we er geen lynch aan te verspillen. Had hij ook nog kunnen zien wat wellicht 3 goedjes had opgeleverd.
 

DeletedUser20686

Gast
Het was idd (misschien niet meer voor zichzelf, maar wel voor de goedjes) fijner geweest als die zichzelf wat meer verdedigd had. Nu is bet idd verspilling.
 

DeletedUser

Gast
Fireas, hij begint mij te snappen :D

Rabbid ik counter hem gewoon want heb niks beters.
Zou ook op bat kunnen gaan, maarja die is toch al dood maakt niets meer uit.

'Een gewone counter'. Je hebt geen verdachten dus je countert maar 'gewoon'. Dit kan je toch wel enigszins verdacht noemen en het feit dat dit nog door niemand anders is opgemerkt versterkt mijn gevoel daarbij alleen.

Mijn lynchstem gaat voor vandaag naar... Marcoknight.
Hiervoor heb ik 3 leuke redenen :)

1. Hij probeerde mij te laten claimen, en toen ik hem op de welp wees was het opeens "oh sorry, die had ik niet gezien", terwijl hij toch vrij duidelijk bij de instellingen staat? Zijn verdediging hiertegen is nogal zwakjes.

2. Hij zit Bats heel voorzichtig te verdedigen, die op het moment lynch staat met 3 stemmen. Een beetje wolfish, iemand wel verdedigen, maar dan komen met woorden als "niet precies" etc.

3. Je wil een absolute nieuwerd als BM? Ja, natuurlijk, we moeten nieuwerds een kans geven. Mee eens. Maar denk nu eens aan het spel. Stel, hij overleeft de komende dagen en komt voor een belangrijke beslissing te staan. Beschikt hij dan al over genoeg spelkennis om het tot een goed einde te brengen? Ik denk het niet. Hij kent het spel waarschijnlijk nog niet helemaal, en is dus enkel voor de wolven die een "noob-bm" willen een goede bm.

Volgens punt 1 verdenk je hem dus als welp en volgens punt 2 als wolf? (Want als wolf zou hij dus iemand verdedigen, omdat hij de goedjes kent). Daarnaast zie ik niet in wat er verdacht zou moeten zijn aan punt 3.

Het feit dat er volgens FireAs 'spoedoverleg' was gevoerd voor deze lynch doet mij vermoeden dat mensen wel heel graag Bats levend wilden houden, wat je natuurlijk raar kan noemen. Ik zal dan maar even de chat daarvoor herlezen.

Verder heeft Relax nog steeds niets gezegd, raar dat niemand dat inziet.
 

DeletedUser21204

Gast
Volgens punt 1 verdenk je hem dus als welp en volgens punt 2 als wolf? (Want als wolf zou hij dus iemand verdedigen, omdat hij de goedjes kent). Daarnaast zie ik niet in wat er verdacht zou moeten zijn aan punt 3.

Je ziet niet wat er verdacht is aan punt 3? Ik meen toch dat ik dat vrij goed heb uitgelegd. Maargoed, dat doet er ook niet echt meer toe, ik weet nu wel dat ik fout zat met mijn verdenking.
 

DeletedUser

Gast
Kijk eens 1 post boven je...

Niks inhoudelijks, als je niet doorhad dat ik dat er mee bedoelde weet ik het ook niet meer.

Kyra, precies hetzelfde zei je twee potjes geleden toen je wolf was 'het doet er niet meer toe dat mijn theorie niet klopte'.
 

DeletedUser21204

Gast
Kyra, precies hetzelfde zei je twee potjes geleden toen je wolf was 'het doet er niet meer toe dat mijn theorie niet klopte'.

Dus ik moet gaan doorhameren op mijn verdenkingen jegens iemand die toch al dood is, en goedje is gebleken?
Beter houd ik me even bezig met de levenden.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Iedere persoon die door de lynch sterft heeft meer kans om wolf te zijn dan een persoon die door de lunch sterft.
Met andere woorden: je praat onzin.
 

DeletedUser

Gast
Bm: De Bezem.
Lynch: ik vind voor nu eigenlijk Gerben verdacht. Hij zegt, ja het moet nu snel dus ga ik voor Vinie. Hij is nu nog steeds online, en wist al langere tijd dat nu de deadline is. Waarom stel je dan het stemmen uit tot dat je bijna weg moet? Zodat je een slechte reden voor je lynch kan bedenken? Slechte strategie, als je het mij vraagt.

Omdat dit de enige boutpost van De Bezem is, stem ik op hem. Bovendien stemt hij op Gerben, nadat hij al onder vuur lag, dat is makkelijk zeggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan