• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #95 Dead Men Tell No Stories

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Klopt, ik had verwacht dat je dat ging zeggen. Niet dat dat iets aan mijn mening verandert.

precies wat ik verwachtte :p
t zou je weinig uitmaken of t wel of niet waar is

E. je moet wel bedenken dat de rest die rechten shizzle niet heeft
Als zij dus naar de logica van vorig potje terug kijken en zien dat gerben toen ook al zei dat t alleen was vanwege zijn mobiel, vind ik dat een goede gedachtegang. Laat zien dat mensen niet blind stemmen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
precies wat ik verwachtte :p
t zou je weinig uitmaken of t wel of niet waar is

Nee, daar gaat het niet over. Je zou het zeggen als wolf, omdat het een simpel, voor de hand liggende uitvlucht is.
Je zou het ook zeggen als goedje, want dan zou het waarschijnlijk kloppen.

Het belangrijkste was niet aankaarten dat jij het vergeten bent/slecht bent, maar gewoon er even op wijzen dat je ongelijk hebt :p
 

DeletedUser

Gast
Ik heb er blijkbaar ook overheen gelezen en dat gemist. Ben ik nu ook wolf? :/
Wat een prachtig argument, bats.

Ten eerste, als jij "Nieuwerds zijn genetisch minderwaardig" serieus opvat, moet je toch eens bij jezelf te rade gaan, want dan heb je behoorlijke Zhb-hoofse opvattingen.

Ten tweede, onzin dat je er overheen gelezen hebt, het ging er bijna een kwartier over. Bovendien heb jij niet op mij gestemd, als je het gelezen had, dat is dan ook een andere situatie.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ten tweede, onzin dat je er overheen gelezen hebt, het ging er bijna een kwartier over. Bovendien heb jij niet op mij gestemd, als je het gelezen had, dat is dan ook een andere situatie.

Ik heb het absoluut niet gelezen. Dat jij dat in twijfel trekt is niet mijn probleem.

Verder wil ik wel een degelijke 2e BM: Kyraco.
Mocht vuurkontje sterven hebben we een waardige 2e Bm :)
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik ga eerst nog volledig random Imrahil dit kan later nog worden veranderd maar nu eerst een stem hebben.
 

DeletedUser20542

Gast
Niet vaak gezien, een meelopend konijntje, op Fireas dus. Dat moet ik eigenlijk gewoon begrijpen natuurlijk, 1 stem is niets waard, en hij meent het echt. Toch vind ik iets vreemd aan die stem. Misschien ligt dat wel aan mij. Nu komt er dan wel de zeer verstandige opmerking om toch een fantastische 2e BM te verkrijgen. Kyra is natuurlijk goed bezig met die theorie. Fireas doet weinig, en is dus slechts het product van modpower op de BM stemming. Dus dat wordt niet mijn stem. Hadden jullie al door misschien.

Wie dan wel? Best goeie vraag eigenlijk. Voorlopig zie ik niemand die het echt verdient. Kyra is de enige die echt wat deed. Maar wat is 1 verdenking in een spel? Een beginnetje, zullen de meesten antwoorden. Of niets. Misschien hoor ik wel bij de groep die dat laatste zegt.

Een keuze heb ik nog niet gemaakt. Zal ik dan maar voor mezelf gaan? Dat is altijd de kortste weg. Maar dat doe ik niet. Waarom niet? Welbepaald doe ik dat om deze redenen:
- Ik faal over het algemeen als ik goedje ben
- Als ik slechtje ben heb ik eindelijk door hoe dat moet en ben ik misschien wel gevaarlijk
- Ik verdien het niet, want ik geef kritiek, maar zelf deed ik dus ook nog helemaal niets uitgezonderd zeuren
- Op je zelf stemmen getuigt van het hebben van veel ego en weinig vrienden.

Goed, nog steeds geen keuze. Dan kies ik toch maar die, inderdaad, niet al te veel uitgevoerd heeft. Geen modje. Een onschuldige forumganger, liefst goedje in dit spel. Iets ervaren, anders raakt de boel in de knoop. De perfecte persoon voor het Burgemeesterschap vind ik dit potje Genius.

Lynch komt zo meteen nog wel. Even geduld.
 

DeletedUser

Gast
ff een globale lijst van mijzelf en mijn gedachtegangen voor de verandering

1. Fireas
2. Bezem - vond gerben verdacht vanwege t activiteits gedoe. enigszins vreemd, maar ik kan die fout nog wel begrijpen
3. Vinie15 - noemt zijn stem op gerben random, terwijl hij er toch een argumentatie bij zet en eigenlijk gewoon bezem volgt. wat verdacht...
4. Owen666 - nog weinig gezien
5. Kyraco - premiejager (serieus: heeft duidelijk haar eigen theorieën en dat vind ik goed om te zien. Actief nadenken helpt meestal wel. Kan ook een wolf zijn die heeft geleerd van afgelopen 2 potjes :p )
6. Sanhal - denkt goed zelf na
7. RabbidRobin - actief en observerend/doorgrondend.
8. Gekko - nog niet veel gezien. wil geen BM worden, gedurfd om dat te zeggen omdat dat vaak als verdacht bestempelt wordt
9. Imrahil - nog niet gezien
10. Ydeger - nauwelijks gezien
11. Donny - Meteen hard op bat omdat deze countert. Mij iets te wild aan het stemmen
12. Relax - stemt sweet op mij en wordt zelf daarom aangevallen. Verder weinig gezien
13. Genius - Zegt dat imra wolf is en heeft dus duidelijk verstand van dit spelletje :p (serieus: ging vrij snel en hard op batbeetje...)
14. MoonMonkey - nauwelijks gezien? (of over het hoofd gezien??)
15. Flevaseva - niet gezien?
16. Animal - meteen hard op bat, toen op POTG en toen weer op bat.
17. PartOfTheGame - stemt meteen op bat en andersom, misschien meteen een soort subtiele claim dat ze G/G koppel zijn?
18. Gerbentjee - stemt random na toch een redelijke rij posts. wil denk ik niet betrokken zijn bij de lynch en dat is wel een beetje verdacht, maar dat zie ik wel vaker.
19. Maximus - nog weinig gezien?
20. batbeetje45 - meteen target nummer 1, maar hij speelt altijd zo. Ik weet niet of hij goed is of niet, daarvoor is hij altijd te moeilijk in te schatten
21. Noobje - stemt op Rabbid en moet weg. Stemt op rabbid omdat deze zijn stem van iemand afhaalt, beetje vreemd in mijn ogen...
22. marcoknight - vreemde BM stem, verder weinig gezien
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
[20:47:20] Moon Monkey: ik was van plan gewoon tegen de deadline aan te stemmen heel random net als bezem, die houd het namelijk bijna altijd tot eind vol, dus leek me wel een leuke tacktiek om uit te proberen
[20:47:27] Moon Monkey: verder ben ik van plan niks te doen

Meh, MoonMonkey.
 

DeletedUser20542

Gast
Goed, nou moet er nog een lynchstem komen. Vooralsnog is deze stemming onzin. Bats heeft er drie om niks. Bijna alles is om niks. Misschien wordt mijn stem ook wel om niks. Dat kan ik nog niet bezien, ik zit pas in het begin van mijn post. In de chat vliegen de berichten me om de oren. Het gaat allemaal over niets. Gewoon wat random zeggen wat je denkt, en hopen dat je wat lurkers achter je krijgt. Bijvoorbeeld Kyra, die even random post dat Bats niet verdacht is. Vind ik ook hoor. Kijk maar hier boven. Maar dat kan dus een verschil maken. Marco zegt onsamenhangende dingen die ik niet eens wil lezen. Weet je, Marco, korte zinnen worden vaker gelezen. Als je iets wil doen in die chat, als je echt iets wilt veranderen zo'n kwartier voor de deadline, dan moet je het in 1 zin doen.

Laat ik nog maar eens op Kyra terugkomen. Die is nu ongetwijfeld het vaakst voorgekomen in mijn twee posts. Dat betekent dat ik iets met haar wil. Want ik denk dat ik toch al wel weet op wie ik stem. Vrij snel eigenlijk, aangezien ik pas in de tweede alinea zit. Maar niet alles moet ingewikkeld. Dit is ook zonder reden, deze stem. Zo denk ik al wel, dus ik doe net als bijna alle anderen. Maar ik heb een verhaaltje. En in dat verhaaltje maak ik duidelijk dat ik maar 1 echte verdenking heb gezien. En dat ik gewoon mee ga lopen. Omdat ik iets wil helpen met die stem; het veroorzaken van een lynch. En de argumentatie is heel terecht. Kan gelogen zijn, het gaat over een netwerk.

Goed, wie leest weet over wie ik het heb. Inderdaad,
Marco is mijn lynch.
 

DeletedUser

Gast
Ik ga als bm toch op batbeetje, omdat ik het persoonlijk belachelijk vind waarom hij eruitgaat, en ik vind m baas :)
Verder heb ik geen idee welke lynch het zou moeten zijn, dus random, srr guys :( ydeger
 

DeletedUser

Gast
[20:47:20] Moon Monkey: ik was van plan gewoon tegen de deadline aan te stemmen heel random net als bezem, die houd het namelijk bijna altijd tot eind vol, dus leek me wel een leuke tacktiek om uit te proberen
[20:47:27] Moon Monkey: verder ben ik van plan niks te doen

Meh, MoonMonkey.

laatste 20.000 potjes ging t ook zo en toen was moon steeds goed. Hij zegt wel steeds dat we niets aan hem hebben idd, maar wij hebben er in mijn ogen nog niets aan om hem eruit te stemmen...

Verder ga ik op noobje. Hij stem op Rabbid omdat deze zijn stem van genius af had gehaald. Dit vind ik ronduit vreemd, omdat je eigenlijk die persoon dan wil zeggen dat hij zijn stem terug moet zetten??
Ik vind t wel vervelend dat hij weg is en zich niet echt kan verdedigen, maar ik vind hem gewoon verdacht.
 

DeletedUser19654

Gast
laatste 20.000 potjes ging t ook zo en toen was moon steeds goed. Hij zegt wel steeds dat we niets aan hem hebben idd, maar wij hebben er in mijn ogen nog niets aan om hem eruit te stemmen
Fireas, hij begint mij te snappen :D

Rabbid ik counter hem gewoon want heb niks beters.
Zou ook op bat kunnen gaan, maarja die is toch al dood maakt niets meer uit.
 

DeletedUser

Gast
Mijn lynchstem gaat voor vandaag naar... Marcoknight.
Hiervoor heb ik 3 leuke redenen :)

1. Hij probeerde mij te laten claimen, en toen ik hem op de welp wees was het opeens "oh sorry, die had ik niet gezien", terwijl hij toch vrij duidelijk bij de instellingen staat? Zijn verdediging hiertegen is nogal zwakjes.
tsja, dit is gewoon het vreemde aan mij,ik weet zelf ook niet waarom ik het niet wist :X

2. Hij zit Bats heel voorzichtig te verdedigen, die op het moment lynch staat met 3 stemmen. Een beetje wolfish, iemand wel verdedigen, maar dan komen met woorden als "niet precies" etc. Ja, omdat , zoals ik op de chat zei, er geen reden is hem verdacht te vinden, en de reden zo klote is, dat als hij goedje is je er nog geen flikker mee opschiet.

3. Je wil een absolute nieuwerd als BM? Ja, natuurlijk, we moeten nieuwerds een kans geven. Mee eens. Maar denk nu eens aan het spel. Stel, hij overleeft de komende dagen en komt voor een belangrijke beslissing te staan. Beschikt hij dan al over genoeg spelkennis om het tot een goed einde te brengen? Ik denk het niet. Hij kent het spel waarschijnlijk nog niet helemaal, en is dus enkel voor de wolven die een "noob-bm" willen een goede bm. als je me kent, weet dat ik altijd op iemand stemt die niet zo bekend is als bm, en dit keer is het gewoon de nieuwe. Je weet best dat ik tegen tactische mensen als bm ben, dat is iets wat ik toch vaak genoeg heb gezegd.

E: Nvm, Vinie verbeterde zichzelf al :p
Hier mijn argumentatie, en ik moet zeggen, ik snap echt niet dat dit de redenene zijn om te lunchen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan