• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #95 Dead Men Tell No Stories

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21356

Gast
Vinie
Uitleg komt.

E: Ik was maar 2 minuten voor de deadline online, daarmee dat ik niet de kans had om alles deftig door te lezen.
Ik stemde op Vinie:
er zijn al genoeg reactie en dan stem je op mij?? dat is wel vaag gerben. Ik snap dat je niet veel tijd heb maar zomaar random stemmen terwijl er al genoeg reactie zijn, hier zit een luchtje aan
Dus omdat iemand random op je stemt is dat verdacht? Als er een random stem op iemand anders staat reageer je toch ook niet zo? Dit is louter en alleen omdat de stem op jou staat. => je wilt niet dat we op jou stemmen.
oke, maar dan nog dan ga ik ook random op gerben, hij is nog online en je kunt toch wel een keer beter kijken. Je kunt wel zeggen random maar dit topic is al sinds gisteren open, dan weet je toch dat je nu moet goed kijken en stemmen
Counteren. :) En je stem is echt zò random. :rolleyes:
mijn stem van BM is Fireas: kijk naar het vorige potje, hij gaf goeie redenen en was redelijk actief om de wolven ter uit te halen.

mijn stem van lynch is animal:



dit is echt een domme reden, adi
Als je Adi kent, weet je dat hij op dag 1 (bijna) nooit fatsoenlijke redenen geeft (Dit bericht heb ik pas na m'n stem gezien btw)


En Marco, ik heb dat bericht niet gezien in de chat. ;) Verder is het net iets té toevallig dat het juist 3 Slechtjes waren, waarvan er ook nog eens op jou stemden. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21674

Gast
ff een globale lijst van mijzelf en mijn gedachtegangen voor de verandering

21. Noobje - stemt op Rabbid en moet weg. Stemt op rabbid omdat deze zijn stem van iemand afhaalt, beetje vreemd in mijn ogen...

Het is inderdaad geen bijster sterke argumentatie, maar ik moest weg en ik vond Rabbid het meest verdacht op dat moment.
Als ik voor de deadline nog alleen kon zijn had ik mijn stem van hem afgehaald, helaas is dit niet meer gelukt.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Tristan heeft op de chat vermeldt dat er ook slechtjes in kunnen zitten die niet vermeld staan in de eerste post. Perfect mogelijk dus. Alhoewel de kans dat hij hen effectief zo heeft gezien, vrij klein is.
 

DeletedUser21204

Gast
Marco, stop met dat gecounter, dat Fireas en ik op jou stemden maakt ons nog geen wolf, en om nu te gaan beweren dat je ons gezien hebt ofzo :rolleyes:

Maargoed, het feit dat je dan "toevallig" een wolf, welp en ketter hebt gezien zegt wel genoeg over de geloofwaardigheid van je verhaaltje.

Mocht je goedje zijn spijt het me dat je dood bent, maar dit gaat daar niets aan veranderen.
 

DeletedUser

Gast
Marco, stop met dat gecounter, dat Fireas en ik op jou stemden maakt ons nog geen wolf, en om nu te gaan beweren dat je ons gezien hebt ofzo :rolleyes:
Dus jij beweert dat ik uit het niets de rollen ketter en wolf uit me kop haal? denk t niet, dat zou absurd zijn, ik had niet eens gedacht dat ketter er in zou zitten.
 

DeletedUser21674

Gast
Dus jij beweert dat ik uit het niets de rollen ketter en wolf uit me kop haal? denk t niet, dat zou absurd zijn, ik had niet eens gedacht dat ketter er in zou zitten.

We zullen het zien, als je dorpsgek bent kunnen we 1 van de drie lynchen en als het dan een wolf/welp/ketter is de andere 2 ook.
 

DeletedUser21204

Gast
Ja, dat beweer ik inderdaad. En het is inderdaad absurd, je schiet er niets mee op.

Bovendien kan je als lynch niet gezien hebben.
 

DeletedUser

Gast
Lynch: ik vind voor nu eigenlijk Gerben verdacht. Hij zegt, ja het moet nu snel dus ga ik voor Vinie. Hij is nu nog steeds online, en wist al langere tijd dat nu de deadline is. Waarom stel je dan het stemmen uit tot dat je bijna weg moet? Zodat je een slechte reden voor je lynch kan bedenken? Slechte strategie, als je het mij vraagt.

NOGMAALS: Ik ben automatisch ingelogd op de mobiel, die ik thuis heb gelaten. Ik ben dus altijd online! Slechte reden. En als je pas 5 uur thuis bent, en ook nog huiswerk moet maken zie ik geen kans om even alles door te lezen. Dus dat uitstellen is ook niet waar.
 

DeletedUser21204

Gast
[10-03-14 21:55:01] Tristan: 1 ding
[10-03-14 21:55:11] Tristan: Om alvast in te gaan op eventuele geruchten
[10-03-14 21:55:15] Tristan: De lynch is ALTIJD het eerste van de nacht
[10-03-14 21:55:27] Tristan: Just saying

[10-03-14 21:56:54] Tristan: Maar er is nog niet gezien iig

Zo, dat is duidelijk :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan