• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #96 - Zombies in Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser19654

Gast
Hmm... 2 jager claims, dat wat bat zegt zit wat in. Als POTG dan ook echt jager is is het logisch dat hij zijn schot op Bat zet...

Verder moeten we dan hopen dat bat zijn schot op een burger of een wolf heeft staan. Dus het is vrij risicovol om dat direct op dag 1 te doen. Dus ik wacht nog even af tot er wat meer komt, want als dat zo gaat is er hoop voor de goedjes :p
(gaat het wel lekker goed met niveau gezien andere potjes) maar zoals ik al zei... het is vrij risicovol dat we op deze manier de kans hebben op dag 1 4 goedjes kwijt te raken.
 

DeletedUser20686

Gast
Okay, ik moet ondertussen gaan zoals eerder aangegeven. Vanwege de eerder genoemde redenen en met name de inactiviteit van de speler stem ik vandaag op canyoupizza liever een inactieverd dan een random.
 

DeletedUser22163

Gast
Ik heb het gevoel dat je het helemaal verkeerd ziet. Je gaat eerder een Inactieve Lynchen dan een actieve, aangezien een Inactieve niet meespeelt, of enkel stemt. Aan de actieverts heb je iets, niet aan de inactieverts.

we hadden het hier over de BM verkiezingen. Mischien verkeerd begrepen?

E: Relax heeft wel gelijk, beter een inactieve dan een actieve lynchen
 

DeletedUser12379

Gast
Bats, oke, ik volg en ik wil hier best in volgen.
Maar... als jullie beiden écht jagers zijn (ik beweer niks, ik insinueer), dan zijn 2 goedjes dood en mogelijks ook 3 als je 3e schot ook mis is. Maakt 4 goedjes in totaal (met een lunch erbij als die slaagt)
 

DeletedUser10470

Gast
Bats, oke, ik volg en ik wil hier best in volgen.
Maar... als jullie beiden écht jagers zijn (ik beweer niks, ik insinueer), dan zijn 2 goedjes dood en mogelijks ook 3 als je 3e schot ook mis is. Maakt 4 goedjes in totaal (met een lunch erbij als die slaagt)

Dat bedoel ik, daarom ben ik ook in gesprek met Bat. Tevens ga ik daar geen verdere info over uitgeven.
 

DeletedUser20542

Gast
Okay, ik moet ondertussen gaan zoals eerder aangegeven. Vanwege de eerder genoemde redenen en met name de inactiviteit van de speler stem ik vandaag op canyoupizza liever een inactieverd dan een random.
Beetje stom om die te lynchen. Om heel eerlijk te zijn is de kans erg groot dat die dood gaat aan inactiviteit, wat je ook nog zelf aanhaalt. Verder ga je bijvoorbeeld niet in op de verdenking van Bats.
 

DeletedUser

Gast
Ik stem voor lynch POTG. Waarom?

[4:58:25 PM] PartOfTheGame: Hoi
[4:58:35 PM] batbeetje45: haai
[4:58:50 PM] PartOfTheGame: Claim je iets bij WvW?:O
[4:58:58 PM] batbeetje45: heb nog niks gelezen
[4:59:13 PM] PartOfTheGame: Ook niet je rol?:O
[4:59:22 PM] batbeetje45: Jawel
[4:59:23 PM] PartOfTheGame: Hmm een wolf zou al in de wolvenchat zitten denk ik
[4:59:27 PM] batbeetje45: Maar daar ga ik nog niks over kwijt
[4:59:31 PM] PartOfTheGame: Ok
[4:59:44 PM] PartOfTheGame: er zit geen welp in vgm dus ik claim jager

So far so good. Ik hoop wel dat jullie allen in het achterhoofd hebben zitten dat Jager de meest geclaimde rol door wolfjes is.

[4:59:56 PM] batbeetje45: Ja?
[5:00:08 PM] PartOfTheGame: Ja:O
[5:00:24 PM] PartOfTheGame: Ook omdat dat geen rol is waardoor ik geluncht kan worden
[5:00:31 PM] batbeetje45: Ja dat snap ik
[5:01:18 PM] batbeetje45: Maar
[5:01:28 PM] PartOfTheGame: Ja?
[5:01:30 PM] batbeetje45: Dan hebben we een klein gevalletje identiteitsfraude
[5:01:33 PM] PartOfTheGame: :O
[5:01:37 PM] PartOfTheGame: Leg uit?
[5:01:44 PM] PartOfTheGame: Ow je bent ook jager:O
[5:01:47 PM] batbeetje45: Ja
[5:02:03 PM] PartOfTheGame: Hmm nja dat kan
[5:02:08 PM] batbeetje45: Hmm ja dat kan ja
[5:02:19 PM] batbeetje45: En ik weet ook dat de meest geclaimde rol door wolven Jager is
[5:02:41 PM] PartOfTheGame: En jij claimt jager verdacht
[5:02:49 PM] batbeetje45: Ja duh
[5:03:12 PM] PartOfTheGame: Ik zou wel pm's willen uitwisselen maar Robin heeft nadrukkelijk gezegf dat dat niet mag:p
[5:03:21 PM] PartOfTheGame: Anders konden we elkaar bewijzen
[5:03:22 PM] batbeetje45: Nee dat snap ik
[5:03:26 PM] batbeetje45: Maar niet geschoten is altijd mis he
[5:03:30 PM] batbeetje45: ^dat joke
[5:03:36 PM] PartOfTheGame: Ik snap hem:p

We hebben hier dus 2 mensen die Jager claimen. Ik ga nu een theorie maken, waar ik er voor het gemak even van uit ga dat ik Jager ben, dat maakt niet zoveel uit, dat kan ook omgedraaid worden.

Stel: we lynchen POTG. Mocht hij wolf/zombie zijn, bingo! Niks aan de hand, spel gaat verder. Mocht hij echt jager zijn, dan moet hij zijn schot op mij zetten. Dan kan ik een andere naam insturen, en iemand anders afknallen. Dit is wel een probleem, aangezien de jagersschoten voor de deadline moeten worden ingestuurd!

Andersom kan ook, jullie lynchen mij, dan schiet ik POTG en die zet zijn schot op iemand anders. Uiteraard heeft de eerste optie mijn voorkeur. Het lijkt mij ook de meest logische, omdat de jagerclaim in eerste instantie van POTG kwam. Hij had daarbij alleen pech dat hij de echte jager mee neemt.

[5:03:46 PM] batbeetje45: Kijk als je echt jager bent
[5:03:51 PM] batbeetje45: Kan je rustig gelyncht worden
[5:03:57 PM] batbeetje45: Als je mij niet vertrouwt, mij neerknallen
[5:04:01 PM] batbeetje45: En dan schiet ik nog wel iemand anders
[5:05:31 PM] PartOfTheGame: Ik heb nog geen reden om je niet te vertrouwen:p
[5:05:38 PM] batbeetje45: Nee maar dadelijk wel
[5:05:49 PM] batbeetje45: Want ik zal toch voor je moeten stemmen met de lynch
[5:05:58 PM] PartOfTheGame: Omdat?:O
[5:06:09 PM] batbeetje45: Omdat ik het niet vertrouw dat jij jager bent x)
[5:06:25 PM] PartOfTheGame: Ok dan:O
[5:07:04 PM] PartOfTheGame: Het is een zombie potje, dus het is voor mij best logisch dat er meerdere van deze soort speciaaltjes inzitten

Hier probeert hij nog wat te redden, maar erg veel zin heeft dat niet.

Kortom, stemt POTG! Ik heb mijn schot al op iemand anders staan. De lynch-POTG variant heeft de meeste kans om een wolf te treffen, aangezien ik hem niet vertrouw, maar anders is er ook niks verloren. Jagers zijn er nou eenmaal om dood te gaan en dan iemand te schieten.

Je noemt geen enkele reden waarom ik wolf ben..
 

DeletedUser

Gast
Inderdaad, ik lul maar wat uit m'n nek.
redface2.gif
 

DeletedUser

Gast
Vind je? Gezien het vorige potje heb ik totaal niet de neiging mijn BM-stem aan owen te geven. Veel heb ik hem daar niet echt zien doen he. Niks tegen owen, maar ik denk niet dat het een goed idee is hem BM te maken met deze achtergrond.

Ik stem voor het moment nog niet (eerst zien hoe actief anderen zijn) , maar als Relax toont deze keer actief te kunnen werken gaat mijn stem op hem.
Allereerst ik heb zo mijn eigen trucjes die ik niet deel (ik geef grif toe ze werken niet altijd). Toch heb al twee potjes achter elkaar wolfjes door. Dan komt mijn inactiviteit:
1. Ik was weer burger en dat was ik zat.
2. Ik wilde eens een potje bekijken vanuit het standpunt van een 'toeschouwer'
3. Ik wist zeer zeker waarom potG wolf was , waarom zie nummer 1.
Waarschijnlijk een gokje.
Spuit zeven geeft ook water . Ik ben nou eenmaal bij spelletjes geen spammer en als je daar een probleem mee hebt, tja.
 

DeletedUser16774

Gast
Allereerst ik heb zo mijn eigen trucjes die ik niet deel (ik geef grif toe ze werken niet altijd). Toch heb al twee potjes achter elkaar wolfjes door. Dan komt mijn inactiviteit:
1. Ik was weer burger en dat was ik zat.
2. Ik wilde eens een potje bekijken vanuit het standpunt van een 'toeschouwer'
3. Ik wist zeer zeker waarom potG wolf was , waarom zie nummer 1.

Spuit zeven geeft ook water . Ik ben nou eenmaal bij spelletjes geen spammer en als je daar een probleem mee hebt, tja.

Je zit onzin uit te kramen. Burgers moeten er zijn en mag geen reden zijn voor je inactiviteit, nummer 2 is gewoon bullshit en 3 is oftewel gegokt oftewel goed opgemerkt. Verder weet ik dat je bijzonder inactief bent, en dus geen spammer. Ik zie geen reden om je bm te maken.
 

DeletedUser

Gast
Je zit onzin uit te kramen. Burgers moeten er zijn en mag geen reden zijn voor je inactiviteit, nummer 2 is gewoon bullshit en 3 is oftewel gegokt oftewel goed opgemerkt. Verder weet ik dat je bijzonder inactief bent, en dus geen spammer. Ik zie geen reden om je bm te maken.

tja initia, dan ben jij duidelijk bullshit en kan je beter je boeltje pakken hier op het forum en weggaan.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
oké even alles doorgelezen.
Ik denk tot nu toe dat mijn bm stem op Ydeger gaat. Hij deed het vorige potje goed zijn best om theorieën te maken en om de wolfjes eruit te halen (onsuccesvol maar nog steeds had hij wel theorieën en deed hij goed zijn best.)
Voor lynch weet ik het nog niet zeker.
Er zijnn op het moment 3 jager claims waarvan ik ze eigenlijk allemaal wel vreemd vind. POTG claimt zomaar bij batbeetje jager wat de meest geclaimde rol is van wolven. Ook bedenkt hij zich daar blijkbaar helemaal niet bij dat als hij geluncht of gelyncht wordt door deze claim hij hoogstwaarschijnlijk een goedje dood of als het klopt en owen en bats zijn ook jagers 2 goedjes mee neemt in zijn dood.
Dan heb je bats die op dag 1 op het forum zet dat die jager is om zo potg eruit te werken omdat die een dubbele claim heeft gedaan (begrijpelijk maar zoals al bij potg aangehaald niet heel slim aangezien de wolven dan gaan lunchen om een kettingreactie te veroorzaken.)
En dan nog owen die om tegen bats te zeggen dat er meer dan 2 jagers in zitten jager claimt. Wat ik niet begrijp is dat hij dit niet in pm had kunnen zeggen, nu weten de wolven van 3 jagers (als ze allemaal jager zijn.) En zal er waarschijnlijk een grote kettingreactie komen.

Ik zal later mijn stemmen uitbrengen maar nu eerst even alles zo neergezet.
 

DeletedUser21204

Gast
Voor Lynch ga ik voorlopig op Debestejens. Dit aangezien ik hem ken en hij bijzonder inactief is. Hij is het type dat even verschijnt en dan een paar maanden weg is. Als we nog een echte verdachte vinden, verander ik mijn stem.

Als ie inactief is, valt ie toch wel dood.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik stem voor lynch POTG. Waarom?

[4:58:25 PM] PartOfTheGame: Hoi
[4:58:35 PM] batbeetje45: haai
[4:58:50 PM] PartOfTheGame: Claim je iets bij WvW?:O
[4:58:58 PM] batbeetje45: heb nog niks gelezen
[4:59:13 PM] PartOfTheGame: Ook niet je rol?:O
[4:59:22 PM] batbeetje45: Jawel
[4:59:23 PM] PartOfTheGame: Hmm een wolf zou al in de wolvenchat zitten denk ik
[4:59:27 PM] batbeetje45: Maar daar ga ik nog niks over kwijt
[4:59:31 PM] PartOfTheGame: Ok
[4:59:44 PM] PartOfTheGame: er zit geen welp in vgm dus ik claim jager

So far so good. Ik hoop wel dat jullie allen in het achterhoofd hebben zitten dat Jager de meest geclaimde rol door wolfjes is.

[4:59:56 PM] batbeetje45: Ja?
[5:00:08 PM] PartOfTheGame: Ja:O
[5:00:24 PM] PartOfTheGame: Ook omdat dat geen rol is waardoor ik geluncht kan worden
[5:00:31 PM] batbeetje45: Ja dat snap ik
[5:01:18 PM] batbeetje45: Maar
[5:01:28 PM] PartOfTheGame: Ja?
[5:01:30 PM] batbeetje45: Dan hebben we een klein gevalletje identiteitsfraude
[5:01:33 PM] PartOfTheGame: :O
[5:01:37 PM] PartOfTheGame: Leg uit?
[5:01:44 PM] PartOfTheGame: Ow je bent ook jager:O
[5:01:47 PM] batbeetje45: Ja
[5:02:03 PM] PartOfTheGame: Hmm nja dat kan
[5:02:08 PM] batbeetje45: Hmm ja dat kan ja
[5:02:19 PM] batbeetje45: En ik weet ook dat de meest geclaimde rol door wolven Jager is
[5:02:41 PM] PartOfTheGame: En jij claimt jager verdacht
[5:02:49 PM] batbeetje45: Ja duh
[5:03:12 PM] PartOfTheGame: Ik zou wel pm's willen uitwisselen maar Robin heeft nadrukkelijk gezegf dat dat niet mag:p
[5:03:21 PM] PartOfTheGame: Anders konden we elkaar bewijzen
[5:03:22 PM] batbeetje45: Nee dat snap ik
[5:03:26 PM] batbeetje45: Maar niet geschoten is altijd mis he
[5:03:30 PM] batbeetje45: ^dat joke
[5:03:36 PM] PartOfTheGame: Ik snap hem:p

We hebben hier dus 2 mensen die Jager claimen. Ik ga nu een theorie maken, waar ik er voor het gemak even van uit ga dat ik Jager ben, dat maakt niet zoveel uit, dat kan ook omgedraaid worden.

Stel: we lynchen POTG. Mocht hij wolf/zombie zijn, bingo! Niks aan de hand, spel gaat verder. Mocht hij echt jager zijn, dan moet hij zijn schot op mij zetten. Dan kan ik een andere naam insturen, en iemand anders afknallen. Dit is wel een probleem, aangezien de jagersschoten voor de deadline moeten worden ingestuurd!

Andersom kan ook, jullie lynchen mij, dan schiet ik POTG en die zet zijn schot op iemand anders. Uiteraard heeft de eerste optie mijn voorkeur. Het lijkt mij ook de meest logische, omdat de jagerclaim in eerste instantie van POTG kwam. Hij had daarbij alleen pech dat hij de echte jager mee neemt.

[5:03:46 PM] batbeetje45: Kijk als je echt jager bent
[5:03:51 PM] batbeetje45: Kan je rustig gelyncht worden
[5:03:57 PM] batbeetje45: Als je mij niet vertrouwt, mij neerknallen
[5:04:01 PM] batbeetje45: En dan schiet ik nog wel iemand anders
[5:05:31 PM] PartOfTheGame: Ik heb nog geen reden om je niet te vertrouwen:p
[5:05:38 PM] batbeetje45: Nee maar dadelijk wel
[5:05:49 PM] batbeetje45: Want ik zal toch voor je moeten stemmen met de lynch
[5:05:58 PM] PartOfTheGame: Omdat?:O
[5:06:09 PM] batbeetje45: Omdat ik het niet vertrouw dat jij jager bent x)
[5:06:25 PM] PartOfTheGame: Ok dan:O
[5:07:04 PM] PartOfTheGame: Het is een zombie potje, dus het is voor mij best logisch dat er meerdere van deze soort speciaaltjes inzitten

Hier probeert hij nog wat te redden, maar erg veel zin heeft dat niet.

Kortom, stemt POTG! Ik heb mijn schot al op iemand anders staan. De lynch-POTG variant heeft de meeste kans om een wolf te treffen, aangezien ik hem niet vertrouw, maar anders is er ook niks verloren. Jagers zijn er nou eenmaal om dood te gaan en dan iemand te schieten.

Bats, ik zie niet waarom er geen 2 jagers in kunnen zitten? Sorry hoor, maar wat ik hier zie gebeuren is dat we straks met 2 dode jagers en 1 dood goedje zitten.

E: Ik lees verder en zie Owen ook jager claimen. Dat lijkt me toch wel genoeg zeggen. Ik zeg niet dat ze nu zeker jager zijn ofzo, maar we moeten niet gaan zitten kijken naar hoeveel er in kunnen zitten. Het is vrij logisch dat er veel speciaaltjes in zitten, ivm burgers die zombie worden als ze geluncht worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12379

Gast
Allereerst ik heb zo mijn eigen trucjes die ik niet deel (ik geef grif toe ze werken niet altijd). Toch heb al twee potjes achter elkaar wolfjes door. Dan komt mijn inactiviteit:
1. Ik was weer burger en dat was ik zat.
2. Ik wilde eens een potje bekijken vanuit het standpunt van een 'toeschouwer'
3. Ik wist zeer zeker waarom potG wolf was , waarom zie nummer 1.
Reden van inactiviteit snap ik, maar laat dat voor ons geen reden zijn jou als potentiële wolf te zien. Als toeschouwer het spel bekijken kan daarbij ook zonder je in te schrijven en je 3e punt... oké, maar waarom zeg je het dan niet als we zo ten minste 1 wolf konden vangen?

Beetje stom om die te lynchen. Om heel eerlijk te zijn is de kans erg groot dat die dood gaat aan inactiviteit, wat je ook nog zelf aanhaalt.
Dit klopt niet.
Als je op iemand stemt omdat die toch inactief zal zijn, dan heb je kans dat die wolf of goedje is. Is die wolf, dan is dat meegenomen, als hij goedje is, is dat erg, maar dan gaat ie ten minste niet dood door inactiviteit.

Als je nu beslist een actief iemand eruit te stemmen dan heb je de kans dat die wolf of goedje is. Is die wolf, dan is dat meegenomen, maar als die goedje is, dan hebben we binnen de kortste keren 2 dode goedjes: de inactieve die sterft aan zijn inactiviteit én de actieve die op dag 1 random werd gelyncht.
Met andere woorden vind ik het niet zo stom om hem te lynchen op dag 1 zoals nu.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan