• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Actium

DeletedUser26972

Gast
Ik heb liever een wat eerdere nachtbonus. 23-7 lijkt mij prima. Deze oude man wil graag op tijd naar bed ;)
Hoeft van mij niet snel te zijn maar mag wel. Een keer op snelheid 1 lijkt me ook wel grappig. 2, 2.5 en 4 hebben we al.
Belegering geeft een wat meer offensieve wereld dus dat mag van mij ook wel.
Goudhandel op niet-actief lijkt me ideaal ;) maar dat zal wel niet gebeuren.
Relatief kleine allianties vind ik prima. Mag van mij zelfs nog wel wat kleiner zijn dan op Zakros nog. Al hoewel dat mogelijk wel een voordeel is voor spelers met al een grote kennissenkring die buiten de allianties om ook gemakkelijker hulp kunnen krijgen.
En het lijkt me dat het nieuwe boerendorpen systeem nog wel een keer mag, daar zijn er niet zo veel van tenslotte. (1 nog maar)
In het begin vond ik het niet geweldig maar als je er aan gewend raakt is het eigenlijk wel aardig. BPV & belegering bestaat nog niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27080

Gast
Ligt aan de resultaten van het nieuwe boerendorpensysteem. Daar is op zo'n korte termijn nog niets over te zeggen. Actium zal in ieder geval starten met het nieuwe systeem (BPV).

Maar ik denk dat ik jullie daar tegenover wel blij kan maken hoor. ;)

Valt te begrijpen, het was natuurlijk het vragen waard.

Ik wacht met spanning af wat je voor ons in petto hebt, het klinkt alvast de moeite ;)
 

Armand0

Manticore
(Pleiten voor) werelden zonder moraal: Voor de echte prutsers die alleen kleine spelers durven aan te vallen
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
 

DeletedUser26402

Gast
Krijg er gewoon kippenvel van wetende dat er misschien een snelle opstandswereld zonder moraal komt :$. Maakt echt me hele dag goed! :D
 

DeletedUser26265

Gast
Ik denk dat het snelheid 4 of misschien hoger word.
Maar ze hadden nog moeten wachten met nieuwe een wereld. Zoveel open servers verpest de plezier van de werelds.
 

DeletedUser22289

Gast
Ik hoop op belegering met moraal snelheid 2-3 nachtbonus 00:00 - 08:00
 

DeletedUser20913

Gast
Het liefst snelheden rond de 6 met een korte NB, 01:00 - 06:00 is wat mij betreft lang zat

altijd belegering gespeeld, al zou ik met deze instellingen ook wel op een opstandswereld starten
 

DeletedUser23992

Gast
Hogere snelheid dan we gewend zijn en belegering. Ook het liefst zonder moraal en een redelijke nb.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20232

Gast
Gewoon geen nachtbonus of een extreem korte. Is dat niet eens spannend? Met geen nachtbonus w iedereen gelijk behandeld buiten het feit dat je premium kan kopen.
 

DeletedUser22645

Gast
Ik speel zelf het liefst belegering, maar met opstand kan ik ook prima leven. Het liefst snelheid 4 en een opstandstijd van 8 uur, want met 12 uur opstandstijd en snelheid 4 kan iedereen verdedigen. Dan gaat het om wie het snelst troepen kan bouwen ipv wie de beste skills heeft.

Het liefst een nachtbonus van 0:00 tot 7:00

Dan heb je genoeg actie op de wereld, maar dan kan iedereen ook nog een normale nachtrust hebben. Bij een nachtbonus van bijv 1:00 tot 7:00 zal je zien dat er een aantal spelers nolife gaan spelen en alleen maar vlak voor de nb aanvallen, wat ervoor zorgt dat je eek wereld met alleen maar nolifers krijgt
 

DeletedUser25903

Gast
Nachtbonus van 22.00 uur tot 5.00 uur. Kun je nog even leuk losgaan voor je naar je werk moet.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Ik kijk nog een aantal belangrijke factoren na maar heb een primeur voor jullie wat betreft wereldinstellingen!
 

DeletedUser27161

Gast
pleas belegering kroenuh , ik wil met een stel vrienden beginnen maar alleen als het belegering is!!, de vorige was ook al opstand.. nu terug belegering?? wacht al paar maandjes :O
 

DeletedUser26127

Gast
pleas belegering kroenuh , ik wil met een stel vrienden beginnen maar alleen als het belegering is!!, de vorige was ook al opstand.. nu terug belegering?? wacht al paar maandjes :O

Als je al paar maandjes wacht had je zonder problemen op Troje kunnen starten... Daarnaast zijn er net 2 opeenvolgende oud-systemen geweest.
 
Bovenaan