• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Actium

DeletedUser24585

Gast
HUEHHH
smiley_emoticons_irre4.gif
 

DeletedUser20467

Gast
Ik denk eigenlijk dat dit een alles of niets poging is van innoNL spelers aan te trekken/ te behouden
 

DeletedUser21061

Gast
Nee hier ga ik niet starten, nachtbonus is veel te laat.
23.00 gaan bij mij de luiken dicht.


Dus geen kans om te overleven.
 

DeletedUser26696

Gast
vind 6 wel heer erg overdreven
4 oke maar 6
dan moet je echt elke min online zijn omdat een kolo maar 5 min onderweg is
 

DeletedUser26242

Gast
eindelijk een keer geluisterd naar de spelers door het team, compliment
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser26990

Gast
Ik denk eigenlijk dat dit een alles of niets poging is van innoNL spelers aan te trekken/ te behouden

Ik ben niet ingelicht en heb dan ook geen enkel idee hoe de cijfers van innoNL er voor staan, maar als ze echt terug naar een spelersbasis willen van een 3-4 jaar terug moeten ze ook gewoon hetzelfde promotiebeleid van toen, namelijk op audiovisuele media aangevuld met de nieuwe media hanteren.
 

DeletedUser20467

Gast
Ik ben niet ingelicht en heb dan ook geen enkel idee hoe de cijfers van innoNL er voor staan, maar als ze echt terug naar een spelersbasis willen van een 3-4 jaar terug moeten ze ook gewoon hetzelfde promotiebeleid van toen, namelijk op audiovisuele media aangevuld met de nieuwe media hanteren.

Nee ik ook niet, maar het is mijn onderbuik gevoeld die dat zegt
 

Armand0

Manticore
Ik vermoed dat deze poging wel aardig wat effect zal hebben qua spelers op 1 server.

Aan het begin misschien. Maar niet veel gaan dat tempo in combinatie met de NB vol (willen) houden, sluit niet aan bij de meeste werk-/studie-/"leef"roosters. Wereld zal snel gespeeld zijn. Kunnen de paar spelers die overblijven weer naar de volgende doorstromen.

Doe mij maar langzame werelden, moet je tenminste over keuzes en tactiek nadenken, want het kost dan veel tijd om evt fouten te herstellen. Dwingt wat slimmer spelen af.

Verder voor de investeerders en de (te) hyperactieve spelers natuurlijk mooie instellingen. Die mogen ook best hun wereldje hebben.
 

DeletedUser20913

Gast
ideaal :)

met alle tijd van de wereld gaat dit helemaal goed komen
 
Mooi Initiatief

Het is tof hoe innogames blijft vernieuwen. Over de wereldsnelheid kan ik nog niet oordelen wegens nog niet geprobeerd, wel vind ik het nieuwe boerendorpensysteem (wel al geprobeerd) een tegenvaller. Het oude systeem vond ik beter, maar kan ook aan mij liggen ;)
Het nieuwe opdrachtensysteem , dat alle opdrachten in 1 'tab' staan , wat ook recent vernieuwd is, vind ik wel een geweldig initiatief.
 
Bovenaan