• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Calydon

DeletedUser26399

Gast
Belegering
Snelheid:2.5
Eenhedensnelheid:1.5
Handelssnelheid:6
Geen moraal
NB:22:30-06:30
Geen goud, iedereen kan echter gebruikmaken van de overzichten, die ze je geven en de voordelen, enkel de gevechtskracht niet.
Nieuw boerendorpessysteem,
6goden/eventueel die 7de
Alle myth types in het event, maar ook die zondergoud
 

DeletedUser27102

Gast
Overnamesysteem: Belegering
Snelheid: Maakt niet veel uit voor mijn, niet meer dan 3
Eenhedensnelheid: is me gelijk
Handelssnelheid: Mag voor mij lekker snel
Moraal: Niet verplicht
NB: 23:00-07:00
Boerendorpsysteem: Oud (kan je weer eens samen met je ally in het begin wat sneller groeien als je samen afspreekt gs te investeren)
Goden: Mogen er eens wat meer zijn, maar valse hoop moet je niet hebben :D
 

DeletedUser27096

Gast
Opstand
Nachtbonus 00:00 - 7:00
Geen moraal
Snelheid 3-4
Oud boerendorp systeem
Eenhedensnelheid: traag
 

DeletedUser25874

Gast
belegering
Nachtbonus 00:00 - 7:00
Geen moraal
Snelheid 3-4
Oud boerendorp systeem
eenheden snelheid 4-5
goud: geen insta buy alleen halveren en adviseurs
 

DeletedUser25437

Gast
Wat ik wel eens interessant zou vinden is een wereld zonder bondgenootschappen. Alliantielimiet mag dan redelijk hoog, maar daar moet je het mee bolwerken. Dus geen mogelijkheid om een BG af te sluiten, geen mogelijkheid om een forum te delen en misschien zelfs geen mogelijkheid om iemand buiten je alliantie te PM'en (ben je meteen af van de haatberichtjes...). Eens een keertje spelen zonder massa's...
 

latdekat

Harpij
Wat ik wel eens interessant zou vinden is een wereld zonder bondgenootschappen. Alliantielimiet mag dan redelijk hoog, maar daar moet je het mee bolwerken. Dus geen mogelijkheid om een BG af te sluiten, geen mogelijkheid om een forum te delen en misschien zelfs geen mogelijkheid om iemand buiten je alliantie te PM'en (ben je meteen af van de haatberichtjes...). Eens een keertje spelen zonder massa's...

Heb jij ooit Grepolis gespeeld?

Ik wil niet vervelend doen hé, maar dit gaat er echt niet van komen.
 

DeletedUser22289

Gast
Die kans dat die wereld er ooit gaat komen is in mijn ogen ook niet echt reëel.
 

DeletedUser27438

Gast
Opstand met snelheid 2-3, zonder moraal en een nb van 01-07 zou mooi zijn.
Oud boerendorpsysteem zou het helemaal af maken, maar de kans dat ze dat terug invoeren is toch zo goed als 0.
 

DeletedUser

Gast
Wereld waar je alleen kan veroveren met snelheid 6 troepen 6 handel 12 geen moraal oude boerendorpen en een oneindige wereld.
smiley_emoticons_lol.gif


Gaat nooit gebeuren maar dat maakt niet uit :)
 

DeletedUser26402

Gast
Opstand! Vorige wereld is al belegering, om de beurt is het eerlijkste :)

Wat betreft de snelheid niet te langzaam en niet te snel ^^

De rest maakt niet zove uit!
 

DeletedUser25437

Gast
Heb jij ooit Grepolis gespeeld?

Ik wil niet vervelend doen hé, maar dit gaat er echt niet van komen.

Ik wil niet vervelend doen, maar aan iemand vragen of die ooit wel eens Grepolis gespeeld heeft omdat die met een idee komt dat wat afwijkt van wat 'gewoon' is, is wel wat vervelend...
smiley_emoticons_stevieh_rolleyes.gif


Uiteraard weet ik dat dat er niet echt inzit. Het is dan ook niet iets waar ik op reken of zelfs maar hoop. Maar een mens mag toch eens hardop dromen?
 

DeletedUser26521

Gast
Waarom willen jullie die wereld zo snel. Daar hebben we al genoeg van de laatste tijd. Nu mag er wel 1 komen met
Opstand
Boerendorpen: Oud
Moraal: aan
Snelheid: 1!!!
NB: Lekker lang. We hebben net werelden die 4 waren gehad. Gun de mensen die daar niet van houden ook eens een leuke wereld. Wacht al langer voor een grappige wereld zoals degene die ik beschrijf.
 

DeletedUser

Gast
Wat mij betreft zouden dit erg leuke instellingen zijn:
Opstand
Snelheden 2-3-3
Moraal: niet
NB: 00-07
Boerendorpen: oud
BB: 5 dagen
 

DeletedUser19755

Gast
Nieuw systeem zou leuk zijn, geen moraal, BB 5 dagen lijkt me wel tof (7 dagen is voor bob de bouwers) en een lange nachtbonus om eens goed te kunnen slapen :p
 

DeletedUser26636

Gast
hoop op belegering en snelheid 3. echter mag overnamesnelheid dan weer 12 uur duren (snelheid 2) en een lange nachtbonus, ben wel klaar met nachtjes doorhalen :)
 

DeletedUser27386

Gast
hoop eindelijk eens een 1 wereld! deze is al zo lang geleden eerlijk kroenuh. waarom brengen jullie die niet meer? waren de beste, gelieve die terug te geven :)
 

DeletedUser19249

Gast
Fijn! Lekker snel, zonder moraal graag.. zelfde instellingen als Troje zou perfect zijn!
stokroty.gif
 
Bovenaan