• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Calydon

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
De instellingen zijn bekend!
Omschrijving:Wereldinstelling:Informatie:
StartMaandag 10 oktober 2016In de loop van de dag
Wereldsnelheid1,5-
Eenhedensnelheid2.5Spionage wordt ook versneld
Handelssnelheid2,5Handelen met boerendorpen wordt ook versneld
Beginnersbescherming7 dagen-
KolonisatiesysteemOudBelegering
Duur belegering10 uur-
Duur stad stichten12 uur-
BoerendorpensysteemNieuwBattle Point Villages &
Bandietenkampen
Anti-timing regel10 seconden-
GodenZeus, Hera, Poseidon, Athene, Hades & Artemis-
PremiumfunctiesInstant buy
Goudhandel
-
HeldenActief-
MoraalNiet actief-
Nachtbonus23:00 - 08:00-
Alliantielimiet90-
 

DeletedUser25975

Gast
Lekker lange NB en traag, ben benieuwd of hier echte toppers gaan starten, lijkt me wat te traag en NB zijn de echte no-lifers ook niet echt fan van.
 

DeletedUser27170

Gast
Jeetje wat een beroerde instellingen :D. Wellicht start ik even maar die snelheid 1,5 staat me echt niet aan om eerlijk te zijn en die NB is helemaal veel te lang o_O
 

DeletedUser27170

Gast
Ideale instellingen in een lange tijd niet meer gezien!

Beste instellingen zijn Belegering, geen moraal, NB van 00:00 tot 7:00, snelheid 3 en halveren, geen instant buy, maarja, kan je lang op wachten maar dat maken ze niet meer...

(P.S. Ook met oud boerendorpensysteem!!)
 

svenboy9

Winnaar Adventskalender 2020
Daarom kun je je heerlijk ontspannen
smiley_emoticons_lol.gif

Lekker lang uitslapen enzo, niet continue online hoeven te zijn.
 

DeletedUser18414

Gast
Als de wereld sneller zou gaan wordt de kolo er binnen een half uur in gegooid. Hou ik niet van :p
 

DeletedUser19249

Gast
Jammer.. tja, deze sla ik dan maar over.. relaxen kan ik ook thuis ;-p
 

DeletedUser26402

Gast
Wat een keuze qua kolonisatiesysteem. Vorige wereld was oud, mensen zitten op nieuw te wachten en waar komen ze mee.... OUD.
Wat een grap
 

DeletedUser27281

Gast
Wat een keuze qua kolonisatiesysteem. Vorige wereld was oud, mensen zitten op nieuw te wachten en waar komen ze mee.... OUD.
Wat een grap
Wacht op de volgende, die komt waarschijnlijk volgende maand uit als ze deze trent blijven volgen ;)

voor de rest: leuke instellingen, alleen kut boerendorpensysteem. Gaat er ooit nog een wereled komen met het oude systeem?
 

DeletedUser18414

Gast
Wacht op de volgende, die komt waarschijnlijk volgende maand uit als ze deze trent blijven volgen ;)

voor de rest: leuke instellingen, alleen kut boerendorpensysteem. Gaat er ooit nog een wereled komen met het oude systeem?

zal er nog wel komen hoor. Toen het systeem van de opstanden er kwam deden ze ook een paar werelden achter elkaar met alleen maar het nieuwe systeem
 
Bovenaan