• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Chi

DeletedUser

Gast
Perfecte wereld, alliantie limiet mocht wel wat lager, maar verder is alles perfect.
 

DeletedUser15593

Gast
Mooi wereld ga er zeker starten!!

Alleen jammer van overname systeem :(
Ik heb nog nooit gewerkt met het oude alleen het nieuwe :O
Dus even naar wiki :p
 

DeletedUser17749

Gast
Zal er ook bij zijn !
Heb er ontzettend veel zin in !

Nieuwe rondes nieuwe kansen !
 

DeletedUser

Gast
Alles is perfect voor mij, maar ik ben niet bekend met het oude overname systeem :(.
 

DeletedUser18960

Gast
Lekkere instellingen, wel beetje vreemde keuze om de wereld te laten starten op Pakjesavond :p

Misschien wordt het wel 4 uur 's ochtends dat de wereld open gaat. Dan kunnen we de hele dag nog knallen en aangezien we toch beginnersbescherming hebben, maakt pakjesavond alleen maar een goede onderbreking :)

Verder prima instellingen, maar zal mij toch meer gaan toeleggen op Hyperborea.
 

DeletedUser

Gast
Alles is perfect voor mij, maar ik ben niet bekend met het oude overname systeem :(.

Zo heel moeilijk is het niet, maar het is gewoon enorm frustrerend om wakker te worden met een kolo in je stad die vergezeld is van een paar duizend biremen en troepen ...
 

DeletedUser18150

Gast
Zo heel moeilijk is het niet, maar het is gewoon enorm frustrerend om wakker te worden met een kolo in je stad die vergezeld is van een paar duizend biremen en troepen ...

Dan weet je in ieder geval dat je wakker bent. :)
 
Bovenaan