• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Chi

DeletedUser

Gast
Ik geef veel om de community, maar ik ga niet midden in de nacht opstaan om een wereld te openen. :p


Hoi kroenuh,

misschien is het leuk om een keer een wereld te openen na schooltijden.
zo rond 4 uur half 5 ofzo.
ik zou het geweldig vinden om hier een snelle goede start te maken maar mijn school maakt dat onmogelijk als de wereld weer onder schooltijd start.


Groetjes,

Lagiacrus


ps. ik denk dat ik niet de enige ben die dit graag wil :p
 

DeletedUser

Gast
Ik geef veel om de community, maar ik ga niet midden in de nacht opstaan om een wereld te openen. :p

Pfffffffffffff, ik mis heel wat toewijding daar bij die mods hoor :mad:

@lagiacrus 127: zo laat openen kan niet omdat innogames ook gewoon met kantooruren werkt en kan dus beter rond de middag een wereld openen zodat ze ook meteen eventuele bugs kunnen verhelpen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15593

Gast
Hoi kroenuh,

misschien is het leuk om een keer een wereld te openen na schooltijden.
zo rond 4 uur half 5 ofzo.
ik zou het geweldig vinden om hier een snelle goede start te maken maar mijn school maakt dat onmogelijk als de wereld weer onder schooltijd start.


Groetjes,

Lagiacrus


ps. ik denk dat ik niet de enige ben die dit graag wil :p

dat klopt inderdaad
 

DeletedUser13380

Gast
Deze start woensdag, dus dan kan je toch tegen de middag thuis zijn, niet? ;)
 

DeletedUser

Gast
Vraag aan iedereen: als je een beginner bent en tot 9 uur door kan spelen, en als je met huiswerk zit, is het dan de moeite waard om hier te starten?
 

DeletedUser15593

Gast
Vraag aan iedereen: als je een beginner bent en tot 9 uur door kan spelen, en als je met huiswerk zit, is het dan de moeite waard om hier te starten?

euhmmm nee zeker niet dan kan je beter op Hyperborea gaan starten
 

DeletedUser11821

Gast
Lijkt mij ook niet zo slim om te doen.

@Sanoj, veel hangt ook af van de file ;)
 

DeletedUser

Gast
euhmmm nee zeker niet dan kan je beter op Hyperborea gaan starten
En als je een beginner bent met veel tijd? Tegen die tijd heb ik waarschijnlijk wel een smartphone... dus kan ik dan ook grepo checken onder schooltijd, pauzes.

Misschien is het beter om eerst wat ervaring op te doen, maar die kan je sowieso niet halen in 3 weken... toch? En bovendien heb je dan een flinke achterstand...
 

DeletedUser15593

Gast
En als je een beginner bent met veel tijd? Tegen die tijd heb ik waarschijnlijk wel een smartphone... dus kan ik dan ook grepo checken onder schooltijd, pauzes.

Misschien is het beter om eerst wat ervaring op te doen, maar die kan je sowieso niet halen in 3 weken... toch? En bovendien heb je dan een flinke achterstand...

Je moet wat ervaren zij anders zal het erg moeilijk voor je worden denk ik.
Je kan altijd op Chi starten 3 weken achterstand is echt niet zoveel ookal lijkt dat in het begin wel zo langzamerhand zullen er mensen stoppen en zal je stijgen.
 

DeletedUser

Gast
Tijd is de belangrijkste factor voor succes. Zorg dat je snel groeit en dat je bij een alliantie komt waarin ervaren spelers zitten. Die helpen je wel op weg.
 

DeletedUser

Gast
En als het niet lukt leer je daar ook weer uit dus zou niet weten waarom je het niet zou proberen ...
 

DeletedUser15593

Gast
Tijd is de belangrijkste factor voor succes. Zorg dat je snel groeit en dat je bij een alliantie komt waarin ervaren spelers zitten. Die helpen je wel op weg.

Snel groeien is niet zo heel erg belangrijk.
Jezelf kunnen verdedigen is belangrijker ;)

Ervaren tja met oud systeem heb ik 0% ervaring ik heb alleen op werelden met nieuwe overname systeem gespeeld.
 

DeletedUser

Gast
Als ik jou was zou ik hier niet gaan starten aangezien hier vrij veel ervaren spelers gaan starten ;).

btw, geweldige wereld dit! :D
 

DeletedUser19506

Gast
Hoi kroenuh,

misschien is het leuk om een keer een wereld te openen na schooltijden.
zo rond 4 uur half 5 ofzo.
ik zou het geweldig vinden om hier een snelle goede start te maken maar mijn school maakt dat onmogelijk als de wereld weer onder schooltijd start.


Groetjes,

Lagiacrus


ps. ik denk dat ik niet de enige ben die dit graag wil :p

Als je zelf een beetje kunt spelen, maakt het niet uit hoelaat je begint :) (Dag later kan ook.)
Start zelf meestal om een vast tijdstip, zodat ik samen met anderen kan spelen. Als je dan goed je best doen, haal je de top 10 zeker :)

Ik zal niet gaan spelen. Heb Grepolis achter me gelaten om meer tijd aan RL te besteden. Wie weet ooit op een wereld met leuke instellingen :) (IIG het nieuwe veroveringssysteem.)
 

DeletedUser13380

Gast
Fallrise: Je speelt nog maar op 1 wereld, je kan het natuurlijk altijd proberen ^^
 

DeletedUser

Gast
Als je zelf een beetje kunt spelen, maakt het niet uit hoelaat je begint :) (Dag later kan ook.)
Start zelf meestal om een vast tijdstip, zodat ik samen met anderen kan spelen. Als je dan goed je best doen, haal je de top 10 zeker :)

Ik zal niet gaan spelen. Heb Grepolis achter me gelaten om meer tijd aan RL te besteden. Wie weet ooit op een wereld met leuke instellingen :) (IIG het nieuwe veroveringssysteem.)
GLENNUS! :D

ja inderdaad ervaren spelers gaan hier starten wat heb jij er dan te zoeken? :p
Jou lastigvallen :p
Elyas is een goede speler :)
Daarnaast moet je ook grappenmakers binnen een wereld hebben, anders is het wel heel saai :)
^^
 
Bovenaan