• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Chi

DeletedUser15892

Gast
nice wereld zal er zeker zijn. alleen jammer van de datum. is net voor mijn examens en ga pas 10 dagen later kunnen starten.
 

DeletedUser16395

Gast
Dit is dus waar ik op heb gewacht :D

Maar ik hoop dat we niet die wapen stilstand krijgen bij oud en nieuw anders zit dat net als de meeste kunnen veroveren:(
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Kijk nog eens goed :)

ja, de jouwe heb ik gezien, sanoj :)
Maar dit is nogmaar de 1ste dag dat de premades worden voorgesteld en er is nog tijd zat wat mij betreft :D. Ik zoek ook niet persé naar een premade, veel zal afhangen van de top-allianties als de wereld eenmaal gestart is. Ik kijk nog even de kat uit de boom bij wijze van spreken.
 

DeletedUser

Gast
Dit is dus waar ik op heb gewacht :D

Maar ik hoop dat we niet die wapen stilstand krijgen bij oud en nieuw anders zit dat net als de meeste kunnen veroveren:(
Met snelheid 3 zal dit een stuk sneller gaan, en zeg nou zelf, wie checkt er Grepolis met oud en nieuw? Lekker vuurwerk afsteken :D
 

DeletedUser19706

Gast
SUPERDEDUPER, hopen dat het net na school tijd begint voor mij en dan lekker knallen naar de top!
en lekker in geen gilde voor een week ofzo dan heb je zo grappig stuk of 100 uitnodigingen :p
 

DeletedUser14965

Gast
Chi! :)
De langverwachte wereld is er eindelijk!
Ik start er sowieso, maar dat is velen niet onbekend :)
MVG,

Militem
 

DeletedUser9170

Gast
mooie instellingen, helaas starten mijn examen de dag na de opening!

(zolang gewacht, en nu toch niet kunnen spelen door examens... dju :mad:)
 

DeletedUser

Gast
Ik ga hier zeker spelen, alleen nb had ik liever van af 12 uur en nieuw systeem ben ik beter mee, maar voor de rest geweldige instellingen!!! :D
 

DeletedUser

Gast
Hmmm mooie instellingen, kroenuh is dus wel degelijk een man van zijn woord ;)

Wie twijfelde hier nog aan dan:)

ontopic: Mooie instellingen, denk dat veel spelers hier blij mee zijn.
nachtbonus begint inderdaad pas laat, maar is een keertje wat anders dan telkens om 23.00:)
 

DeletedUser

Gast
Kroenuh, hoeveel geld moet je hebben om de wereld tegen 18 uur pas te openen? :D
 
Bovenaan