• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Chi

DeletedUser

Gast
Vannacht dan maar mijn achterstand inhalen, kan echt niet tegen lag, demotiveert mij alleen maar om te spelen, nu even alleen BD's farmen en senaat aanzetten.
 

DeletedUser15593

Gast
Vannacht dan maar mijn achterstand inhalen, kan echt niet tegen lag, demotiveert mij alleen maar om te spelen, nu even alleen BD's farmen en senaat aanzetten.

Achterstand dit is pas dag 1 xD
Er gaat nog een hoop gebeuren die ranglijst zal zoiezo nog heel erg gaan veranderen
 

DeletedUser11295

Gast
Vannacht dan maar mijn achterstand inhalen, kan echt niet tegen lag, demotiveert mij alleen maar om te spelen, nu even alleen BD's farmen en senaat aanzetten.

Ben je van plan hier lang te spelen? Zo ja dan maakt die ene dag over het volgende jaar ook niets uit ;)
 

DeletedUser

Gast
Ik wil ff reageren op een paar pagniaatjes terug.. Kankeren is een werkwoord, het heeft geen ene verbinding met de ziekte kanker behalve dan dat het woord erin zit..

Ben jij toevallig met een erg laag IQ geboren?
Het gaat er niet om dat het niet bedoeld is op de ziekte, maar wel dat het woord erin voor komt. Het maakt een automatische verbinding met de ziekte gewoon omdat het woord erin voor komt...

Kinderen de dag van vandaag worden echt verkeerd opgevoed!
 

DeletedUser

Gast
Jij bent beest bezig :D
En ik ben je eilandgenootje ;D

Ik heb altijd een goede start choeffe, stelt niet zo veel voor, gewoon een kwestie van slim bouwen. Deze keer wat meer aanvallen voor gp daar zat mijn grootste fout. Jammer genoeg maar 4 spelers op m'n eiland die ik kan farmen, de rest ken ik allemaal :|
 

DeletedUser

Gast
Ik heb altijd een goede start choeffe, stelt niet zo veel voor, gewoon een kwestie van slim bouwen. Deze keer wat meer aanvallen voor gp daar zat mijn grootste fout. Jammer genoeg maar 4 spelers op m'n eiland die ik kan farmen, de rest ken ik allemaal :|

Lol :D

Mij liever niet farmen :)
Maar wow een pm naar jou sturen duurde een eeuw :O
 

DeletedUser11295

Gast
Ik denkt dat hij ook wel kan bedenken dat die link automatisch word gelegd, hij zegt alleen dat het er geen verband mee heeft. Natuurlijk blijft het niet netjes dit te zeggen gedeeltelijk omdat het gewoon geen net taalgebruik is en gedeeltelijk omdat automatisch dat verband word gelegd.

OT: LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!! Driving me crazy!!! Dit is echt bijna niet te doen, ik heb echt medeleiden met mensen die niet zo'n goede PC/internetverbinding als mij hebben :s
 

DeletedUser19795

Gast
Nummer1 staat al 95punten voor. DIe zal volop aan zijn senaat aan het bouwen zijn volgens mij.
 

DeletedUser11295

Gast
Dat gaat hem helaas niet worden voor mij denk ik, ik hoop dat vanavond de lag minder word zodat ik op mijn telefoon kan spelen terwijl ik cadeautjes uitpak :p
 

DeletedUser

Gast
Sorry man, ik kan je niets beloven, ik moet farmen, en met 4 dorpen die wss ook door andere zullen gefarmed worden kom ik niet toe ;O

Vallen we samen bezem aan? :D
Lol neen was grapje :)

We zien wel wat het word :D heb nog nooit echt met jou gespeeld als bg ofzo :)
 

DeletedUser

Gast
Dit is voor mij wel het bewijs (heb sinterklaas genegeerd dit jaar) dat sinterklaas niet bestaat. Niemand is z'n schoen aan het zetten of gedichten aan het lezen. Iedereen zit maar op Grepo, die duidelijk ook alleen in de kerstman gelooft
 

DeletedUser19831

Gast
ik kan niet eens inloggen, nu al 4x F5 gedaan maar hij laad niet eens helemaal....
 
Bovenaan