• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Efeze

DeletedUser21911

Gast
Dat weet ik niet, maar het aantal spelers komt al boven de 30000...
Moet je ff aan Kroenuh vragen.
 

Genius0615

Erinys
Maar de top 6800 zit boven de 1000 punten, dat betekent dat er 28000 accounts onder de 1000 punten zit.
Dat ze de inactieven en degene met 0 punten of 175 punten eens filteren. Dan zou de wereld nog lang niet vol zitten...
 

DeletedUser21911

Gast
Inderdaad, volgens mij wil de grepoleiding niet dat je start in oceaan 86 of 14 bijvoorbeeld.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
....
Dat ze de inactieven en degene met 0 punten of 175 punten eens filteren. Dan zou de wereld nog lang niet vol zitten...
Sterk punt!

Toevalligerwijs heb ik dit een tijdje terug geopperd bij InnoGames - en ben ik blij te kunnen mededelen dat met de eerstvolgende update hier een oplossing voor komt. :)
 

DeletedUser

Gast
Maar de top 6800 zit boven de 1000 punten, dat betekent dat er 28000 accounts onder de 1000 punten zit.
Dat ze de inactieven en degene met 0 punten of 175 punten eens filteren. Dan zou de wereld nog lang niet vol zitten...

Toch zou je dan ver van 'het centrum van de wereld' starten, ik denk dat dat er meer achter zit..

...
eerstvolgende update...

Enig idee wanneer we die kunnen verwachten? :p
 

DeletedUser21911

Gast
Sterk punt!

Toevalligerwijs heb ik dit een tijdje terug geopperd bij InnoGames - en ben ik blij te kunnen mededelen dat met de eerstvolgende update hier een oplossing voor komt. :)

En dat houdt in? Na 5 dagen inactief zeker word je spook?
 

DeletedUser21911

Gast
Ja nu is het twee weken ofzo, maar in werkelijkheid duurt het een maand ofzo.
Veranderen naar vijf dagen zal beter zijn...
 

DeletedUser21674

Gast
Ik verwacht dat het iets wordt van 7 dagen inactief en nog 175 punten
 

DeletedUser13380

Gast
Komt wel snel, en heb de aankondiging gemist, dus niet voor mij.

Wachten op de volgende wereld met een nieuwe ally... ;)
 

DeletedUser17867

Gast
Dit stukje hieronder komt van de discussie Corinthe, toch raar dat er nu 2 werelden oud achter elkaar komen. Kunnen we nog ergens vanuit gaan?

Relax



Relax is offline
Co-Community Manager Relax's avatar
--------------------------------------------------------------------------------

Je mag er van uit gaan dat het nieuwe overname systeem als standaard systeem gebruikt wordt.
Werelden met een oud systeem zullen nog zeer sporadisch voorkomen aangezien men dit gewoon als de nieuwe standaard moet zien.
 

DeletedUser

Gast
Ik ga hem als een van de weinige uitproberen :confused: komen er nog een paar leuke mensen??
heb al bij pre-mades gekeken maar daar ook niet echt enthausiast
 
Bovenaan