• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Ithaka

DeletedUser17749

Gast
Hele Hele Hele Mooie wereld ! Mooie instellingen, maar de Timing is verdomd slecht :(
Ik kies er toch voor om met mooi weer buiten te spelen en door de bomen te slingeren ;)
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Nou ik ben hier gewoon fel op tegen!!!

Dit is pure onzin!! Wie doet nu zoiets, laat ik maar gaan huilen in een hoekje dat is het beste... wacht ik zo lang op een wereld en dan dit.

Zo prachtige wereld intstellingen... maar dat begint dan 2 weken voor ik een maand op vakantie ben, aangezien er geen moraal is zal dit gewoon doodsvonnis zijn als ik terugkom aangezien iedereen dan al aan de 5 dorpen zit met snelheid 4 fzow :p

Achja... hopelijk komt er nog een super mooie wereld hierna xD
Tsja, op vakantie gaan is dan ook zoooooo 2013...
 

DeletedUser

Gast
Goud OP! Ik ga zeker 100 euro uitgeven, wat dat is het sws wel waard om bovenaan te staan :)

Met 100 eu aan goud kan mijn hamster ook boven aan staan in een wereld.

Nee, ik geef mij zelf nu de uitdaging om boven aan te staan zonder goud. Iedere kinderlokker op de hoek van de straat weet ook wel dat dat niet gaat gebeuren, maar uitdagingen zijn er dan ook voor om jezelf beter te maken.
 

DeletedUser21454

Gast
Met 100 eu aan goud kan mijn hamster ook boven aan staan in een wereld.

Nee, ik geef mij zelf nu de uitdaging om boven aan te staan zonder goud. Iedere kinderlokker op de hoek van de straat weet ook wel dat dat niet gaat gebeuren, maar uitdagingen zijn er dan ook voor om jezelf beter te maken.

Met 10 euro kan het waarschijnlijk al he :p
 

DeletedUser9608

Gast
Deze wereld doet me een beetje denken aan Lambda, laag limiet met hoge snelheid. Ziet er goed uit iig! ;)
 

DeletedUser

Gast
Prachtig, deze vakantie lekker niets doen en gamen!
Komende daagjes nog even naar school en dan ben ik er helemaal klaar voor :3
 

DeletedUser20586

Gast
Ziet niemand dan sarcasme? Goud zuigt, en ik zal het niet gebruiken :)
 

DeletedUser

Gast
Ik ben nieuw met het nieuwe overname systeem en heb daarom een vraag.
Nu de snelheid 4 is houdt dat dan ook in dat de opstand dan ook sneller klaar is?
 

DeletedUser20586

Gast
Ik ben nieuw met het nieuwe overname systeem en heb daarom een vraag.
Nu de snelheid 4 is houdt dat dan ook in dat de opstand dan ook sneller klaar is?

Dit is een goede vraag. Ik dacht van niet, maar ik hoop dat nog meerdere mensen antwoorden voor een duidelijker antwoord.
 

DeletedUser22135

Gast
nee , dat is altijd 12 uur en dan is de opstand ontketent en dan is er twaalf uur opstand. Snelheid betekent dat de bouwtijden minder lang duren.
 

DeletedUser9608

Gast
Oh, ik dacht dat dit wel zo was, maar waarschijnelijk ben ik nu met het oude overnamesysteem in de war?
 

DeletedUser22135

Gast
kan best ,maar we een voor deel is dat door de hoge eenheden snelheid je troepen( je kolonisatie schip sneller is)
 

DeletedUser14965

Gast
Als hier oude veroveringssysteem bij zat zou je iemand tijdens NB kunnen veroveren :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
ooh, jammer , terug met het nieuwe veroveringssysteem. Ligt me echt niet, geef mij maar efeze, gewoon clearen en kolo binnenknallen :)
Denk dat ik ga passen voor deze wereld :(
 

DeletedUser21454

Gast
ooh, jammer , terug met het nieuwe veroveringssysteem. Ligt me echt niet, geef mij maar efeze, gewoon clearen en kolo binnenknallen :)
Denk dat ik ga passen voor deze wereld :(

Een nachtbonus om 0100 geeft ook ongelofelijk veel mogelijkheden hoor... Je kan makkelijk iemand in de nacht in opstand zetten en tegen dat deze speler wakker is om ondersteuning te vragen, kan je kolo al onderweg zijn :)
 
Bovenaan