• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Lamia

DeletedUser693

Gast
Wordt een speedwereld, ze wachten te lang met het bekend maken van de instellingen
 

DeletedUser

Gast
Wordt een speedwereld, ze wachten te lang met het bekend maken van de instellingen

Ik denk het niet. Heb even gekeken hoe het er bij de Engelsen aan toe ging en daar kreeg de enige speedwereld die er daar ooit is geweest gewoon summer speed world als naam. Op de Engelse grepolis is het trouwens ook gebruikelijk dat ze de wereld aankondigen voordat ze de wereldinstellingen aankondigen.
 

DeletedUser23053

Gast
Zijn we ook weer goed ingelicht :)
Hopelijk krijgen we het dan snel te horen ja!
 

DeletedUser14317

Gast
Laat ze nou maar gewoon die instellingen bekend maken, dat gissen is nutteloos.
 

DeletedUser22289

Gast
screenshot_139.png
 

DeletedUser23053

Gast
Een speedwereld heeft een hele hoge snelheid, op de Engelse server was dat 50.
Een speedwereld zal dus heel snel klaar zijn en volgens mij is er geen eindspel, dus geen WW's
 

DeletedUser

Gast
Een speedwereld heeft een hele hoge snelheid, op de Engelse server was dat 50.
Een speedwereld zal dus heel snel klaar zijn en volgens mij is er geen eindspel, dus geen WW's

Lijkt me indd niet dat er op een speedwereld ww's zouden zijn. Volgens mij duurt een speedwereld een paar dagen dus ww's gaan hem niet worden.
 

DeletedUser14974

Gast
een speedwereld is zo onnozel . dan heb je gewoon de mensen zonder enig iets te doen in de top 10 . en verder is er weinig aan te doen

gewoon een normale wereld , heeft iedereen gewoon goede kansen ( natuurlijk zitten daar ook grote verschillen ) maar lang niet zo erg als met een speedwereld
 

DeletedUser23528

Gast
Ik hoop dat zon speed wereld in het weekend begint, heb je geen last van school, werk enzo
 

DeletedUser14974

Gast
ja precies, maar dat geluk heb je niet. en als je 2 dagen kan rammen word je daarna toch weer flink ingehaald
 
Bovenaan