• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Lamia

DeletedUser

Gast
Waarom maken ze de instellingen niet gewoon bekend?

Ik zal als ik hier start rustig aan starten, niet met zoveel goud als op Knossos 8-)
 

DeletedUser9877

Gast
als er nog mensen zijn die nog geen alliantie hebben :) ik begin pas later in het stadium van een wereld, dit zal ongeveer 5 dagen zijn. ik ga in de richting noord-west na 5 dagen als de instellingen leuk zijn.
 

DeletedUser22502

Gast
Doe mij maar dezelfde instellingen als Omega had, eventueel snelheid 2 ipv 1,5
 

DeletedUser

Gast
nog 3 dagen en nog steeds geen instellingen
smiley_emoticons_panik4.gif
 

DeletedUser22821

Gast
over half uur staat het er 24 uur op dus misschien maken ze dan de instellingen bekend
 

DeletedUser

Gast
Instellingen maken mij niet zoveel uit, zolang de snelheid maar iets van 3-3,5 is :D
 

DeletedUser19503

Gast
Als de naam van de wereld een hint is, zou het wel eens een erg snelle wereld kunnen worden...
 

DeletedUser23053

Gast
Is een keer op de Engelse server geweest, dan had je wereldsnelheid 50 volgens mij :D
Dat zou ook wel heel mooi zijn eigenlijk!
 

DeletedUser

Gast
Hee allemaal!

Een ervaren grepo maat van mij en ik hebben op deze nieuwe wereld gewacht.
Samen gaan wij zodra de wereld van start gaat een alliantie oprichten met de naam: ****,
Blijft nog even geheim, anders zul je zien dat een of andere grapjas ons net voor is ;)
Ons doel is vrij duidelijk; vanaf het begin tot het eind de gezelligste & sterkste zijn.
Dit kunnen we uiteraard niet alleen doen en daarom zijn we op zoek naar leden die aan
onze eisen voldoen. We beginnen hier nu al mee zodat we als we beginnen al een
goede basis hebben en op deze manier kunnen we een groep vormen die samen de lange
weg naar de WW's bewandelen en het goed met elkaar kunnen vinden in de "kroeg"!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Waar je aan moet voldoen om je bij ons aan te sluiten?
Je moet:
- Heel erg actief zijn.
- Volwassen zijn (we nemen het liefst leden boven de 16 aan.
Ben je dit niet maar kun je toch fatsoenlijk met ons meepraten, geven we je natuurlijk een kans)
- Genoeg ervaring hebben zodat de andere niet achter je aan hoeven te lopen.
Jullie weten zelf denk ik wel of je ervaren bent of niet. Ben je dat niet, doe dan niet alsof
zodat je je kunt aansluiten want uiteindelijk val je door de mand.
- Regelmatig iets van je laten horen op het topic.
- Een goede beheersing van de Nederlandse taal hebben zodat er duidelijk kan worden gecommuniceerd.
- Etc...
De spelers die wij zoeken weten van zich zelf wel of ze geschikt zijn.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wat kunnen leden van ons verwachten?
- Een duidelijke en professionele leiding die (ik ben er niet trots op) 24/7 klaar staat.
- Geordend, overzichtelijk en gezellig forum!
- Etc...
Ook hier geld dat de spelers waar wij naar op zoek zijn zelf wel weten wat ze kunnen verwachten.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

In de eerste dagen/week zullen mijn maat en ik de leiding alleen op ons nemen.
De leiding is streng en de regels zijn duidelijk.
In de loop van de tijd zullen we nog andere spelers aanwijzen die ons daarbij kunnen helpen.
Dan heb ik het over een DEFF & OFF -coordinator, forummod, recruiter, enzovoorts...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

We hopen op een hele leuke tijd in deze nieuwe wereld en graag brengen we deze tijd door
met de spelers die bij ons passen zodat we er uit kunnen halen wat er in zit, en dat zijn heel veel puntjes!

Vragen of iets anders kun je stellen per PM zodra de wereld word geopend of hieronder in de reacties.

Tot ziens ;)


*We starten in Zuid-Oost*
 

123gijs

Ruiter
Nee sorry, heb al een clubje met 20 (actieve en ervaren) spelers. Wij zijn uiteraard nog steeds op zoek naar leden!
Denk jij een aanwinst te zijn? Stuur me dan ff een mailtje.
 

DeletedUser

Gast
Nee sorry, heb al een clubje met 20 (actieve en ervaren) spelers. Wij zijn uiteraard nog steeds op zoek naar leden!
Denk jij een aanwinst te zijn? Stuur me dan ff een mailtje.

Een aanwinst zou ik wel zijn ja 8-)
Maar nee dankje, ik houd me aan mijn plan ;)
Ben bang dat we vijanden gaan worden gijs!

Hee allemaal!

Een ervaren grepo maat van mij en ik hebben op deze nieuwe wereld gewacht.
Samen gaan wij zodra de wereld van start gaat een alliantie oprichten met de naam: ****,
Blijft nog even geheim, anders zul je zien dat een of andere grapjas ons net voor is ;)
Ons doel is vrij duidelijk; vanaf het begin tot het eind de gezelligste & sterkste zijn.
Dit kunnen we uiteraard niet alleen doen en daarom zijn we op zoek naar leden die aan
onze eisen voldoen. We beginnen hier nu al mee zodat we als we beginnen al een
goede basis hebben en op deze manier kunnen we een groep vormen die samen de lange
weg naar de WW's bewandelen en het goed met elkaar kunnen vinden in de "kroeg"!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Waar je aan moet voldoen om je bij ons aan te sluiten?
Je moet:
- Heel erg actief zijn.
- Volwassen zijn (we nemen het liefst leden boven de 16 aan.
Ben je dit niet maar kun je toch fatsoenlijk met ons meepraten, geven we je natuurlijk een kans)
- Genoeg ervaring hebben zodat de andere niet achter je aan hoeven te lopen.
Jullie weten zelf denk ik wel of je ervaren bent of niet. Ben je dat niet, doe dan niet alsof
zodat je je kunt aansluiten want uiteindelijk val je door de mand.
- Regelmatig iets van je laten horen op het topic.
- Een goede beheersing van de Nederlandse taal hebben zodat er duidelijk kan worden gecommuniceerd.
- Etc...
De spelers die wij zoeken weten van zich zelf wel of ze geschikt zijn.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wat kunnen leden van ons verwachten?
- Een duidelijke en professionele leiding die (ik ben er niet trots op) 24/7 klaar staat.
- Geordend, overzichtelijk en gezellig forum!
- Etc...
Ook hier geld dat de spelers waar wij naar op zoek zijn zelf wel weten wat ze kunnen verwachten.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

In de eerste dagen/week zullen mijn maat en ik de leiding alleen op ons nemen.
De leiding is streng en de regels zijn duidelijk.
In de loop van de tijd zullen we nog andere spelers aanwijzen die ons daarbij kunnen helpen.
Dan heb ik het over een DEFF & OFF -coordinator, forummod, recruiter, enzovoorts...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

We hopen op een hele leuke tijd in deze nieuwe wereld en graag brengen we deze tijd door
met de spelers die bij ons passen zodat we er uit kunnen halen wat er in zit, en dat zijn heel veel puntjes!

Vragen of iets anders kun je stellen per PM zodra de wereld word geopend of hieronder in de reacties.

Tot ziens ;)


*We starten in Zuid-Oost*
 
Bovenaan