• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Lamia

DeletedUser21367

Gast
Weer geen? Vorige was anders toch echt nieuw...
vorige werd geopend terwijl er nog volop gestreden werd
inno heeft psi dood gemaakt door in heetst van de strijd een nieuwe wereld te openen,voor veel allianties was er geen eer meer te behalen
daardoor stopte het op psi en gingen veel spelers idd naar knossos
maar er waren ook nog een aantal spelers die doorgingen omdat de strijd nog niet gestreden was en die spelers zitten allemaal te wachten op het nieuwe overname systeem
daarom dus weer geen
 

DeletedUser23992

Gast
Stop aub met zoveel commentaar op elkaar te geven. Dit topic is er om te praten over de nieuwe wereld, niet om te praten over iemand zijn mening en daar dan commentaar op te geven.
@BjornBoss: ze gaan nooit speciaal twee werelden openen omdat sommige spelers dat willen. Wil je een wereld met opstand? Wacht dan toch gewoon op de volgende. :)
 

DeletedUser22163

Gast
Ik zie net dat het ally limiet 50 is dat betekent dat er weer veel massa alliantie komen denk ik
 

DeletedUser23718

Gast
vorige werd geopend terwijl er nog volop gestreden werd
inno heeft psi dood gemaakt door in heetst van de strijd een nieuwe wereld te openen,voor veel allianties was er geen eer meer te behalen
daardoor stopte het op psi en gingen veel spelers idd naar knossos
maar er waren ook nog een aantal spelers die doorgingen omdat de strijd nog niet gestreden was en die spelers zitten allemaal te wachten op het nieuwe overname systeem
daarom dus weer geen
Kunnen ze in de tussentijd buiten kern van knossos spelen, en volgende wereld is waarschijnlijk (grote kans) weer opstand en met wat geluk komen ondertussen hopelijk nog wat speedwerelden (weet niet hoever ze daar al mee zijn) dus geen reden om te zeuren.

Laat de mensen lekker genieten van belegering systeem en anders kan je dit toch zelf ook keertje proberen ;)
 

DeletedUser

Gast
hmz, de instellingen spreken me allessinds erg aan, dus ik denk dat ik deze maar weer eens een kans geef :) Benieuwd wie ik er allemaal zal tegenkomen.
 

DeletedUser24096

Gast
De instellingen vind ik perfect. alleen gebouwen halvering aan vind ik minder omdat de spelers met super veel goud een grote voorsprong kunnen bouwen
 

DeletedUser

Gast
Zoals zo goed als iedereen hierboven, geen moraal, lekkere snelheid en het oude belegering systeem. En geen nachtbonus zou al helemaal raak zijn. Jammer dat we daar nog even voor moeten door dromen. Veel plezier op Lamia iedereen :)
 

DeletedUser

Gast
Gijs, jij wordt mijn eerste farmpje. Je bouwt je stad netjes uit, phalanx en stormram onderzoeken en als ik je overgenomen heb laat ik je met rust, deal?
 

DeletedUser18414

Gast
Heb er zin in, de eerste keer dat ik vanaf het begin op een wereld start. Eens kijken wat dat gaat geven
 
Bovenaan