• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Naxos

DeletedUser20905

Gast
Ondanks dat ook ik niet helemaal blij ben met de instant buy, wil ik nog wel even iets duidelijk maken. Tot op heden was het mogelijk om opdrachten te halveren voor 25 goud. De instant buy komt in plaats van deze functie. Het gaat hierbij dus niet om een extra premium functie, maar om een vervanging hiervan. Het is dus niet helemaal nieuw. Een bijkomend voordeel met de instant buy is echter wel dat je bouwopdrachten die 5 minuten of korter duren, gratis direct kunt voltooien. Actieve spelers zullen hier in het begin dus een groot voordeel uit kunnen halen.
 

DeletedUser

Gast
Ondanks dat ook ik niet helemaal blij ben met de instant buy, wil ik nog wel even iets duidelijk maken. Tot op heden was het mogelijk om opdrachten te halveren voor 25 goud. De instant buy komt in plaats van deze functie. Het gaat hierbij dus niet om een extra premium functie, maar om een vervanging hiervan. Het is dus niet helemaal nieuw. Een bijkomend voordeel met de instant buy is echter wel dat je bouwopdrachten die 5 minuten of korter duren, gratis direct kunt voltooien. Actieve spelers zullen hier in het begin dus een groot voordeel uit kunnen halen.

Het voordeel zal niet heel veel zijn, die vijf minuten zullen niet het verschil maken, maar toch.
 

DeletedUser23665

Gast
Grepo ging al langzaam dood door alle events en de geldmachine van innogames die meer voedsel nodig had. De Instantbuy functie brengt dit, ironisch genoeg want de naam zegt het al, in een stroomversnelling.

Kwestie van tijd, RIP
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif
smiley_emoticons_candle.gif
 

DeletedUser18356

Gast
Ik denk juist dat die instabuy minder goudgebruik tot gevolg heeft. Zoals Kleiduif al aangeeft komt het in plaats van halvering. Mesnen die dus goud kochten en 2/3 keer halveerden, en dus 75 goud itgaven, zijn echt niet opeens bereid 200 goud te gaan betalen per gebouw.. Dit moet je ook meerekenen. De mensen die dit wel doen, hadden het sws wel gedaan, of het nu via halveren moest, of instabuy...
 

DeletedUser

Gast
Ik denk juist dat die instabuy minder goudgebruik tot gevolg heeft. Zoals Kleiduif al aangeeft komt het in plaats van halvering. Mesnen die dus goud kochten en 2/3 keer halveerden, en dus 75 goud itgaven, zijn echt niet opeens bereid 200 goud te gaan betalen per gebouw.. Dit moet je ook meerekenen. De mensen die dit wel doen, hadden het sws wel gedaan, of het nu via halveren moest, of instabuy...

zo zal er wel een groot gat ontstaan tussen de mensen die wel alles gaan betalen voor een gebouw en de mensen die juist alleen halveerde omdat dat minder geld kost en niet meer gaan voor de instabuy om dat juist te duur wordt
 

DeletedUser

Gast
speel ook op de beta en ben het helemaal met HBB eens, spelers die trots zijn op hun goud uitgave gaan de boventoon voeren..instant buy is echt veel duurder en marktplaats is volkomen verpest door goud <--> GS ruilers, maar innogames mag het zelf weten hoor.. is hun game ten slotte....ik ben al afgehaakt bij de invoering van scherpzinnigheid en het kopen ervan voor je inventaris.( liefst 15 x en dan om de week knallen tot het volgende event)

Githeon is mn laatste wereld
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
 

Spotfire

Harpij
Dit wordt een wereld waarbij je in 1 dag tijd 3K punten kan hebben. Niet te vergeten is het paasevent die nog steeds lopende is waarbij de bonussen overpowered zijn. Er zullen manti-legers en VS-vloten gebouwd worden in 5 uur, biremensteden gebouwd worden in 1 dag ..

En dan spreek ik nog niet van die instant buy. Heb daar nog geen ervaring mee maar ben ook niet van plan om dat te gebruiken. Zal eens kijken hoe het verloopt, zie jullie straks.
 

DeletedUser24596

Gast
Telt het paasevent nog mee hier? Vast een domme vraag? waarschijnlijk wel, daarom start de wereld ook vandaag al...snel extra geld voor innogames. (geef ze eens ongelijk)

Als dit instant buy etc op alle nieuwe werelden gaat komen, dan is marathon de laatste wereld waar ik gespeeld heb. helaas :(. Ze moesten zich schamen :O

maar viel plezier voor de mensen die hier wel gaan spelen!

greetings,

Ungah
 

DeletedUser693

Gast
Dat instant buy vervangt het halveren deels, ik ben ook een goudgebruiker maar ga heus geen 300 goud uitgeven om meteen een gebouw af te leveren.

Dat goud verhandelen is wel weer iets anders als je zo non stop je gs kunt binnenhalen na een week bb is je dorp al stampvol lijkt me.
 

DeletedUser15415

Gast
Ik zelf vind het instant buy geen probleem. Met verkorten kwam je al aardig ver... de enige struikelblok was grondstoffen en volgens mij is instant buy alleen maar de tijd kopen en niet de grondstoffen.

Ik vind de goudhandel veel erger... Iedereen moet wel het verhaal van lachesis kennen (http://forum.nl.grepolis.com/showthread.php?19115-Fenicische-Handelaar). Innogames heeft dat verandert dat de oneindige grondstoffen ruilen met winst op een moment niet meer met winst wordt gehandeld. Maar nu maken ze weer een oneindige grondstoffen bron terwijl ze die eerst niet wilde...
 

DeletedUser

Gast
Precies dit ja. Dat gejank omdat er Instant Buy is slaat helemaal nergens op, al die mensen die op een wereld starten puur om goud te verhandelen verpesten het voor de rest. En dat zijn dan dezelfde mensen die de wereld erop keihard zitten te janken omdat er, wat, 10 personen iets teveel goud gebruiken in hun ogen.
 

DeletedUser14801

Gast
Precies dit ja. Dat gejank omdat er Instant Buy is slaat helemaal nergens op, al die mensen die op een wereld starten puur om goud te verhandelen verpesten het voor de rest. En dat zijn dan dezelfde mensen die de wereld erop keihard zitten te janken omdat er, wat, 10 personen iets teveel goud gebruiken in hun ogen.

Gelukkig jank je lekker mee.
Jammer dat je het niet inziet in het grotere geheel.
De hebberigheid van Innogames verpest dit spel.
 

DeletedUser24090

Gast
Gelukkig jank je lekker mee.
Jammer dat je het niet inziet in het grotere geheel.
De hebberigheid van Innogames verpest dit spel.

Ze snakken naar geld, puur naar je geld en dan zie ik in Kroenuh en die andere mensen van Inno roepen dat ze om je geven enzo. Ze lijken een beetje op Mark Rutte vind ik. We geven niet om jou, alleen om je geld alleen we doen alsof we om jou geven.
 

DeletedUser14801

Gast
Ze snakken naar geld, puur naar je geld en dan zie ik in Kroenuh en die andere mensen van Inno roepen dat ze om je geven enzo. Ze lijken een beetje op Mark Rutte vind ik. We geven niet om jou, alleen om je geld alleen we doen alsof we om jou geven.

Pappen en nat houden, heet dat.
Het is jammer.
 

DeletedUser

Gast
Gelukkig jank je lekker mee.
Jammer dat je het niet inziet in het grotere geheel.
De hebberigheid van Innogames verpest dit spel.

Ik vind het gewoon redelijk infantiel om te stoppen vanwege Instant Buy. Zoals al in dit topic is aangegeven vervangt Instant Buy gewoon het halveren. Dus wat is er nu precies veranderd?

Verder ook een beetje infantiel om te zeggen dat ik jank, vooral aangezien het mij persoonlijk helemaal niets uitmaakt dat er nieuwe spelfuncties bij komen. Ik wilde alleen aangeven dat bepaalde mensen wel heel hypocriet bezig zijn, want ik zie dat het vooral dezelfde mensen zijn die én zeuren over het voordeel dat je met goud kunt krijgen én ervoor zorgen dat goudgebruikers nu een voordeel krijgen door puur op Naxos te starten om die mensen grondstoffen te geven. Wat er dus veranderd is, is het feit dat je grondstoffen kunt verhandelen. Verder niet zoveel
 

DeletedUser24090

Gast
Ik vind het gewoon redelijk infantiel om te stoppen vanwege Instant Buy. Zoals al in dit topic is aangegeven vervangt Instant Buy gewoon het halveren. Dus wat is er nu precies veranderd?

Verder ook een beetje infantiel om te zeggen dat ik jank, vooral aangezien het mij persoonlijk helemaal niets uitmaakt dat er nieuwe spelfuncties bij komen. Ik wilde alleen aangeven dat bepaalde mensen wel heel hypocriet bezig zijn, want ik zie dat het vooral dezelfde mensen zijn die én zeuren over het voordeel dat je met goud kunt krijgen én ervoor zorgen dat goudgebruikers nu een voordeel krijgen door puur op Naxos te starten om die mensen grondstoffen te geven. Wat er dus veranderd is, is het feit dat je grondstoffen kunt verhandelen. Verder niet zoveel

En je meer moet betalen DOOR INSTANT BUY!!! Of had je dat dan nog niet door. Voor een houthakkerskamp van 1uur en 10 min moet ik 95 goud betalen voor instant buy terwijl als je 3x halveer je nog maar 10 min hoeft te wachten en 20 goud bespaart, terwijl je eigenlijk maar 2x hoef te doen en dan 45 goud bespaart en maar 20min hoeft te wachten. Waar het dus op neer komt is dat je meer betaald en op de korte termijn (bij 2x instant buy) merk je daar niet zoveel van, maar op een periode van laten we zeggen als top 100 speler en regelmatig instant buy gebruikt je toch minimaal 50 euro extra moet betalen. Is veel hehe
 

DeletedUser14801

Gast
Ik vind het gewoon redelijk infantiel om te stoppen vanwege Instant Buy. Zoals al in dit topic is aangegeven vervangt Instant Buy gewoon het halveren. Dus wat is er nu precies veranderd?

Verder ook een beetje infantiel om te zeggen dat ik jank, vooral aangezien het mij persoonlijk helemaal niets uitmaakt dat er nieuwe spelfuncties bij komen. Ik wilde alleen aangeven dat bepaalde mensen wel heel hypocriet bezig zijn, want ik zie dat het vooral dezelfde mensen zijn die én zeuren over het voordeel dat je met goud kunt krijgen én ervoor zorgen dat goudgebruikers nu een voordeel krijgen door puur op Naxos te starten om die mensen grondstoffen te geven. Wat er dus veranderd is, is het feit dat je grondstoffen kunt verhandelen. Verder niet zoveel

Dus jij bent infantiel.
Ik begin niet over het janken van een ander, jij wel.

Verders ga ik het niet uitleggen.
Wanneer je diverse berichten leest van spelers die het wel inzien, staat er duidelijk uitleg.
Niet dat ik het erg vind om te betalen voor iets dat leuk is.
Innogames gaat iets te ver en het gaat ten koste van het spel zelf.
Wat mij betreft is het leuk geweest, Achilles is de laatste wereld.
Tijd voor wat anders.
 

DeletedUser17789

Gast
Precies dit ja. Dat gejank omdat er Instant Buy is slaat helemaal nergens op, al die mensen die op een wereld starten puur om goud te verhandelen verpesten het voor de rest. En dat zijn dan dezelfde mensen die de wereld erop keihard zitten te janken omdat er, wat, 10 personen iets teveel goud gebruiken in hun ogen.

Wat jij janken noemt, is gewoon iemand zijn mening
Iemand zijn mening begrijpen al ben je het er niet mee eens , dat is de betekenis van het woordje respect



Maar goed, het probleem is niet iets teveel goud gebruiken
het probleem is dat je op den duur niet meer kunt winnen met goed spel

Dit is bewezen op Sandbox 2 en 3 (beta werelden) waar hele allianties gereset hebben omdat ze het niet bol konden werken tegen het goud gebruik van bepaalde allianties. Ik snap ook niet waar ze het vandaan halen dat het weinig invloed heeft op het spel, zeker op snelle werelden is er geen houden aan. 3-4 volle lc uit een stad per dag is heel normaal geworden daar
 
Bovenaan