• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Pi

DeletedUser10488

Gast
Ik baal echt enorm van een wereld met alweer moraal :( Ik ga er dus niet op spelen.
 

DeletedUser

Gast
Moest er nou geen moraal zijn, zou ik direct beginnen op Pi...
maar helaas wordt het bijna net als op TW, altijd met moraal.
 

DeletedUser5376

Gast
Waarom moet het nu juist in vakantie vallen ik moet nu vele later beginnen :(
 

DeletedUser12982

Gast
Ik ga sowieso niet spelen.

Ik speel al op 2 werelden. Ga waarschijnlijk op 1 stoppen en dan ga ik me volledig richten op die verekte HW van Theta wanneer die komt!
 

DeletedUser

Gast
Logisch, het is toch PI :p Nooit wiskunde gehad?

Maar ja, Moraal verpest het weer.

Idd

Nu doen ze bijna op geen een wereld moraal
Ze weten dat we moraal niet leuk vinden.
Gaan ze moraal op pi en de heldenwereld doen?!
Komop zeg....
 

DeletedUser

Gast
mooie snelheid, heb die week erop vakantie dus dan kan ik mooi groeien. alleen die moraal moet het weer verpesten
 

DeletedUser

Gast
Ik wens de liefhebbers van hogere snelheden veel plezier toe; de fans van snelheid 1 blijven echter weer op hun honger zitten. Sedert maart 2011 zit ik op ETA (die toen al een tijd bezig was) en wacht nog altijd op een kans om eens van begin af op een wereld te spelen.
 

DeletedUser

Gast
Mooie instellingen en wat het moraal betreft...
Ik erger me er niet aan, het maakt alleen farmen in de latere stages onmogelijk.
Het lijkt mij de zwakkere spelers die over moraal gaan zeuren, de topspelers houden van een uitdaging, die gaan liever voor een stadje waar ze wat voor moeten doen.
The thrill is in the chase, never in the capture.
 

DeletedUser

Gast
Ach moraal merk je niet als je tegen even grote spelers aan het vechten bent en als je alleen maar gewent bent om tegen kleinere spelers te vechten ja dan kan ik me voorstellen dat je er last van hebt

maar ja ik zelf mag graag tegen over even grote spelers staan dus merk je niks van die moraal, moraal wat moraal?
 

DeletedUser

Gast
Ach moraal merk je niet als je tegen even grote spelers aan het vechten bent en als je alleen maar gewent bent om tegen kleinere spelers te vechten ja dan kan ik me voorstellen dat je er last van hebt

maar ja ik zelf mag graag tegen over even grote spelers staan dus merk je niks van die moraal, moraal wat moraal?

Als je op rang 1 staat kun je moeilijk het opnemen tegen grotere spelers hè...
En daarbij zou het wel wat veel moeite zijn om een hele speler uit te moorden voor 1 dorpje (of enkele) ;)
 

DeletedUser

Gast
Ik kan niet wachten totdat Pi open is alleen ik twijfel wel ff of ik ga spelen, aangezien ik al op 5 werelden speel+de heldenwereld is 6+Pi is 7 werelden, de snelheid is wel heel mooi!, alliantielimiet 31 hmmm,, wat aan de lage kant
 

DeletedUser

Gast
Wat betreft de moraal: een wereld hoort standaard met moraal te zijn, zo is een 'standaard' wereld gewoon opgebouwd. Het is spijtig dat de moraal pas later ingevoerd is geworden, anders zou dit al die tijd al 'normaal' zijn geweest en was iedereen eraan gewend.

Het feit dat 'moraal' eigenlijk standaard is, betekend niet dat het als 'normaal' moet worden gezien.

Het zou Innogames sieren, als men luistert naar de wensen van de spelers en als de voorkeur uitgaat naar een speelwereld zonder moraal, dan behoort Innogames daar m.i. aan te voorzien.

Op deze manier jaagt Innogames de spelers weg, spelers die premium kopen... ;)
 
Bovenaan