• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Psi

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Wereld Psi zal op vrijdag 4 januari 2013 van start gaan!

Beste spelers,

Vanwege het succes van wereld Chi en de grote hoeveelheid nieuwe spelers sinds de vakantie, zit wereld Chi nu vol en openen we bij deze een nieuwe wereld.


Wereld Psi zal in de loop van de dag geopend worden. Het exacte tijdstip blijft geheim, zodat iedereen een eerlijke start krijgt. Je kan op deze wereld spelen zodra wij de officiële start aangekondigd hebben. Belast de support a.u.b. niet met vragen over de start van wereld Psi!



We wensen jullie alvast heel veel speelplezier toe op wereld Psi!

Jullie Grepolis.nl team
Discussie!
 

DeletedUser3865

Gast
Er staat trouwens een foutje bij de instellingen.
Daar staat namelijk dat hij Vrijdag 5 Januari start.

Wel leuke instellingen opzich :)
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat dit een wereld wordt waar mensen het rustiger aan doen. Vooral omdat de echte toppers de handen nu wel even vol hebben aan Chi.
 

DeletedUser

Gast
Hoppelijk word er morgen niet zoveel gespamt als bij de opening van CHI.
 

DeletedUser11733

Gast
Ik noem het een Net niet wereld, alle instellingen (behalve nb) zijn het net niet.
 

Noorddam

Harpij
Leuke instellingen. Snelheid mocht wel op 3 en moraal natuurlijk uit... Maar het was te denken dat na 2 werelden zonder moraal er eentje komt met ;)
 

DeletedUser15415

Gast
Ik denk dat dit een wereld wordt waar mensen het rustiger aan doen. Vooral omdat de echte toppers de handen nu wel even vol hebben aan Chi.

Ik wil best komen hoor ;)

idd echt mooie instellingen. Ongeveer hetzelfde als sigma!!!
Dat is mijn wereld :p
 

DeletedUser11561

Gast
Prachtige instellingen! Vooral de moraal, dat is altijd een groot gemis.

Mensen die moraal niet waarderen, zijn laffe flutspelers die alleen maar kleintjes aanvallen.
 

DeletedUser

Gast
Prachtige instellingen! Vooral de moraal, dat is altijd een groot gemis.

Mensen die moraal niet waarderen, zijn laffe flutspelers die alleen maar kleintjes aanvallen.

Wat jij een gemis noemt...
Ik blijf erbij slechte wereld!
 
Bovenaan