• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Psi

DeletedUser

Gast
Ik dus ook, maar ben dus niet de enige... vind het wel een beetje flauw als bijvoorbeeld moderators eerder zouden mogen ofzo... of het is gewoon een fout...

Dat zijn vast gewoon mods ofzo om voor bugs te controleren. Ik zag namelijk ook bij auto-update kaarten dat op EN56 ook een speler zit terwijl die wereld nog niet eens aangekondigd is.
 

DeletedUser

Gast
Dat zijn vast gewoon mods ofzo om voor bugs te controleren. Ik zag namelijk ook bij auto-update kaarten dat op EN56 ook een speler zit terwijl die wereld nog niet eens aangekondigd is.

Inderdaad, dit was ook op chi zo en dat was toen om de wereld te checken op fouten ed.
 

DeletedUser

Gast
als deze wereld nou is een keer eerder start dan 4 uur smiddags zou ook wel is een keer leuk zijn
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Klopt inderdaad. Wij controleren een paar dagen voor de launch of alle spelfuncties naar behoren werken. Uiteraard reset ik de wereld vlak voordat de wereld geopend zal worden voor iedereen. :)
 

DeletedUser

Gast
het is altijd na 4e....
nog even over het moraal
ik snap waarom het ingesteld is; om de kleinere spelers te beschermen, maar ik vind dit een verkeerde onderbouwing:
we zijn allemaal gelijk, iedereen kan even veel alleen het verschil zit hem in de tijd en geld dat mensen in dit spel stoppen, ik vind dan niet dat de mensen die dit niet doen beschermt moeten worden...
maarja, er is nou eenmaal voor gekozen...
 

DeletedUser

Gast
Om hoelaat ongv kroenuh?
Ongv niet exact maar max 3 kwartier verschil van de tijd?
 
Bovenaan