• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Psi

DeletedUser15593

Gast
Prachtige instellingen! Vooral de moraal, dat is altijd een groot gemis.

Mensen die moraal niet waarderen, zijn laffe flutspelers die alleen maar kleintjes aanvallen.

*kuch* elke dag gunsten op iemand gooien is dan zeker niet geen laffe flutspeler? :rolleyes:

Je moet wel niet aanvallen in nachtbonus.
Dan Zijn je eenheden minder sterk

Onderstreepte woord weghalen dan loopt je zin beter :p

Ik vind het verder een mooie wereld zeker de moeite waar dom daar te beginnen....
 

DeletedUser

Gast
ik kom niet, tenzij er wordt beslist dat ik na kappa mijn steden mag meenemen of met een redelijke voorsprong verder mag, ik haat het om van in het begin slap te starten... dan duurt alles zo lang...
 

DeletedUser

Gast

Je voegt zoveel toe aan dit topic. Laten we weer on-topic gaan.

Mij lijkt dit wel een leuke wereld. Redelijke snelheid, goede nachtbonus, goede alliantielimiet, goede veroveringsysteem, alleen jammer van de moraal... Maar dat is langzamerhand een standaard ding... Jammer genoeg.
 

DeletedUser20227

Gast
Je voegt zoveel toe aan dit topic. Laten we weer on-topic gaan.

Mij lijkt dit wel een leuke wereld. Redelijke snelheid, goede nachtbonus, goede alliantielimiet, goede veroveringsysteem, alleen jammer van de moraal... Maar dat is langzamerhand een standaard ding... Jammer genoeg.

Dat is gewoon kort samengevat van hoe jij het zegt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Beetje te kort misschien? Je had ook kunnen zeggen: Ik geniet van deze instellingen. Maar dat zijn niet echt mijn zaken.
 

DeletedUser20227

Gast
Hahaha sorry zal dan wel wat duidelijker zijn.

Heerlijke instelling, opzich is de nachtbonus voor mij te kort (helaas). Soms kan het zijn voordelen hebben, maar ik ga wel handjes wrijven en genieten!

Moraal intresseerd me niet, snelheid iets te langzaam :(
Maarja op hoop van goed geluk
 

DeletedUser11561

Gast
*kuch* elke dag gunsten op iemand gooien is dan zeker niet geen laffe flutspeler? :rolleyes:
Dat heet strategisch spelen. Als je iets meer tijd zou stoppen in het ontwikkelen en uitvoeren van strategieen ipv alleen maar mensen opstoken, draaikonten en wispelturen, zou je het wel begrijpen.

Kom je ook op PSI? Dan zal ik je nogmaals laten zien hoe je grepo speelt.
 

DeletedUser

Gast
Dat heet strategisch spelen. Als je iets meer tijd zou stoppen in het ontwikkelen en uitvoeren van strategieen ipv alleen maar mensen opstoken, draaikonten en wispelturen, zou je het wel begrijpen.

Kom je ook op PSI? Dan zal ik je nogmaals laten zien hoe je grepo speelt.

Iedere dag gunsten droppen is niet strategisch? Is gewoon rot?
 

DeletedUser18658

Gast
ja, en als je dat doet op spelers die niet zo ervaren zijn krijg je tegen aanvallen,
en in de verdediging heb je moraal 100 en dan is de stad leeg en vaar je er zo in

:D
 

DeletedUser

Gast
leuke instellingen, weer is totaal anders dan Chi wat ik ook mooie instellingen vond
ik hoop alleen dat kroenuhh er voor zorgt dat op deze wereld in vergelijking tot Chi de start vlekkeloos zal lopen, en niet zo zal haperen als Chi in de eerste paar uur, want dat was echt irritant

ik zie jullie gauw!!!
 

DeletedUser

Gast
Leuke instellingen, jammer van moraal maar ga d'r zeker spelen,maar
is het raar dat bij de hall of fame al mensen staan in de wereld psi, terwijl hij bij mij nog niet te kiezen is?
 
Bovenaan