• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Rho

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Wereld Rho zal op dinsdag 13 maart 2012 van start gaan!


Beste spelers,

Door het daverend succes van de instellingen van wereld Pi is deze wereld binnen mum van tijd vol geraakt. We zijn dus genoodzaakt direct een nieuwe wereld te openen:
Morgen, dinsdag 13 maart 2012, zal de 17de krijgerswereld van Grepolis.nl verschijnen!


Hieronder de gedetailleerde instellingen op een rijtje:


Omschrijving:Wereldinstelling:Informatie:
Start13 maart 2012In de loop van de dag
Snelheid2-
Eenhedensnelheid1-
Handelssnelheid1-
Beginnersbescherming5 dagen-
KolonisatiesysteemNieuweOpstandsysteem
TroepenbouwtijdhalveringActief-
Anti-timing regel10 seconden-
GodenZeus, Hera, Poseidon, Athena, Hades-
MoraalActief-
Nachtbonus22:00 - 8:00Inclusief nachtweergave
Alliantielimiet500-

Wereld Rho zal in de loop van de dag geopend worden. Het exacte tijdstip blijft geheim, zodat iedereen een eerlijke start krijgt. Je kan op deze wereld spelen zodra deze op de voorpagina in de lijst van de beschikbare werelden zichtbaar is. Belast de support a.u.b. niet met vragen over de start van wereld Rho!

Discussiëren over deze nieuwe spelwereld kan hier!


We wensen jullie alvast heel veel speelplezier toe op wereld Rho!

Jullie Grepolis.nl team

Discussiëren maar!
 

DeletedUser

Gast
Jeuj! Moraal!

Ik ga denk ik even voor de lol starten, gezelligheid ftw!
 

DeletedUser

Gast
Hmmm, nee ik ga hier niet spelen. Speel momenteel al op genoeg werelden. Maar vindt het toch wel jammer van het moraal.

Tof dat er zoveel nieuwe werelden achter elkaar starten. Maar volgens mij is Ksi alweer de laatste zonder moraal....

En! Er zijn ook een hoop spelers die snelheid 1 willen, Eta is alweer de laatste wat dat betreft. Misschien ook een tip voor het managment om mee te nemen naar Innogames.

Verder, voor diegene die wel starten. Veel spelplezier.
 

DeletedUser16243

Gast
het enige goede dat er aan is dat is nieuw overname systeem
 

DeletedUser

Gast
Oei, beetje kort dag zo ineens een wereld 1 dag van te voren :O

Ik ga hier maar niet spelen. De naam Rho bevalt me niet.
 

DeletedUser

Gast
Moraal actief, een lange nachtbonus.. en een alliantielimiet van 500?!

Nee niet mijn wereld ;)
 

DeletedUser

Gast
Jammer van dat faalmoraal, zien ze nou echt niet in bij Innogames dat >75% van de spelers hier niet op zit te wachten? Snelheid 1 + geen moraal was de bom geweest...

P.s. Volgens mij zou deze wereld zonder moraal moeten zijn. Voorgaande 2 werelden waren al mét moraal. Oei Innogames ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Sorry maar
FUS RHO DAH ( ja kweet is ro maar alsnog:p) en idd ook niet mijn wereld
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Lekker op tijd aangekondigd weer.
Als de laatst geopende wereld vol zit, zijn we genoodzaakt per direct een nieuwe wereld te openen, omdat anders nieuwe spelers nergens terecht kunnen (want nee, we willen hen niet op 'oudere' werelden laten starten).

Dus helaas was er in dit geval geen andere mogelijkheid.
 

DeletedUser

Gast
Als de laatst geopende wereld vol zit, zijn we genoodzaakt per direct een nieuwe wereld te openen, omdat anders nieuwe spelers nergens terecht kunnen (want nee, we willen hen niet op 'oudere' werelden laten starten).

Dus helaas was er in dit geval geen andere mogelijkheid.
Konden jullie dat niet aan zien komen? Lijkt me niet dat een wereld van de ene op de andere dag helemaal vol zit :O
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
In het weekend is het aantal nog aanzienlijk gestegen, en dan is Innogames natuurlijk niet in de gelegenheid om een wereld aan te vragen, server in te stellen, instellingen met ons (CM's) te bespreken, testen, etc etc.

Als wij dit zagen aankomen hadden wij wel gehandeld, ik hoop dat zoiets eens ingezien wordt door de spelers. :)
 

DeletedUser

Gast
Jammer van dat faalmoraal, zien ze nou echt niet in bij Innogames dat >75% van de spelers hier niet op zit te wachten? Snelheid 1 + geen moraal was de bom geweest...

P.s. Volgens mij zou deze wereld zonder moraal moeten zijn. Voorgaande 2 werelden waren al mét moraal. Oei Innogames ;)

Er zullen geen werelden zonder moraal meer komen. Dus gedraag je niet uit als een huilende kleuter.

In het weekend is het aantal nog aanzienlijk gestegen, en dan is Innogames natuurlijk niet in de gelegenheid om een wereld aan te vragen, server in te stellen, instellingen met ons (CM's) te bespreken, testen, etc etc.

Als wij dit zagen aankomen hadden wij wel gehandeld, ik hoop dat zoiets eens ingezien wordt door de spelers. :)

Wij begrijpen het Kroenuh, you rock!
 

DeletedUser

Gast
jeuh! moraalwereld met opstand! ik ga hier echt op registreren ;), alleen jammer van dat allilimiet...
 

DeletedUser7233

Gast
ja, ik denk dat ik hier ook ga spelen alleen 500!? is dat niet een beetje veel? ik heb echt geen zin in die massa alie's.
 

DeletedUser

Gast
dat moraal is geen probleem.... maar dan alliantie limiet :O das veel te overdreven...
 

DeletedUser16383

Gast
De oude werelden zouden ook kunnen starten, ik denk dat heel veel spelers hun oude vrienden terug willen zien.
 
Bovenaan