• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Rho

DeletedUser

Gast
geef ons dan een wereld zonder moraal! met nieuw overnamesysteem en een mooie alliantie limiet.
en snelheid 3 als het nog kan.
dan krijgen jullie als mods ook nog eens positieve feedback of wat meer respect.
DE community wil dit!

OT: ga zelf niet spelen door de settings...
 

DeletedUser

Gast
Jammer van het enorm hoge alliantielimiet, verder wel een leuke wereld
 

DeletedUser

Gast
geef ons dan een wereld zonder moraal! met nieuw overnamesysteem en een mooie alliantie limiet.
en snelheid 3 als het nog kan.
dan krijgen jullie als mods ook nog eens positieve feedback of wat meer respect.

DE community wil dit!

OT: ga zelf niet spelen door de settings...

Prachtig voorbeeld nu. Jij vraagt nu om een snelheid 3 wereld terwijl juist vele andere om een snelheid 1 vragen, is dat niet een mooi voorbeeld van ''iedereen wilt iets anders'' en ''nooit zal iedereen tegelijk tevreden zijn''? En zo zullen er ook genoeg mensen tevreden zijn met deze settings.
 

DeletedUser

Gast
Er is nog nooit een kok gevonden die koken kan naar alle monden! ;p
 

DeletedUser

Gast
Dat is niet waar. ;) We zullen jullie nog wel eens verrassen op dat gebied. :)

Wacht nog even 6-8 maanden als MU klaar is met WW. Dan maak je een paar spelers heel blij ;).

Maar is 500 ally niet een zwaar drama! Ik wil niet eens een forum zien waar 500 man op zit! Dat zal een dagtaak zijn :p. Zijn er meer werelden met 500?
 

DeletedUser

Gast
Het is niet omdat de limiet op 500 ligt dat je ook 500 mensen moet nemen in je alliantie. Met deze limiet laten we de keuze volledig aan de spelers.
 

DeletedUser

Gast
Nee tuurlijk dat begrijp ik ook. Maar er zullen altijd ally's gemaakt worden met zo aantal.

Vind het een vooral 'veilige' server. Lange nachtbonus en grote ally's.

Denk dat het voor de casuel speler een goede server zal zijn en die moet je ook zeker bedienen. De geen moraal schreeuwers zullen hier zeker niet beginnen verwacht ik ;).

Maar leg mij 1 ding uit aub. Als PI zo snel vol loopt zou je als bedrijf zijnde toch een gelijknamige server als oplossing moeten neerzetten en niet iets totaal anders. Dit is volgens mij logica totaal niet logisch door een server te plaatsen als oplossing voor het overlopen van PI.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7233

Gast
Prachtig voorbeeld nu. Jij vraagt nu om een snelheid 3 wereld terwijl juist vele andere om een snelheid 1 vragen, is dat niet een mooi voorbeeld van ''iedereen wilt iets anders'' en ''nooit zal iedereen tegelijk tevreden zijn''? En zo zullen er ook genoeg mensen tevreden zijn met deze settings.


je kan toch een enquête maaken en daar in de mogelijke wereld instellingen zetten en ons laten stemmen? gewoon met google docs ofzo. een kleine 30 min en ze zijn klaar... kan best toch!?
dat is dan gewoon wat de meeste mensen willen. dan heb je ok geen/minder last van mensen die zeuren over de instellingen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7233

Gast
ik vond 250 op Omikron al veels te veel....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Faal idd dat moraal :(
en 500 limiet?! das wel een beetje veel :p
ga de eerste week daar zoeizo spelen. doe ik altijd. meestal wordt het niks :D

Wie wilt met mij gaan wedden dat er meer dan 10 massa alliantie's komen?
 

DeletedUser

Gast
Ik ga hier zeker op spelen.
op tribal wars begonnen de werelden altijd tussen 3 en 4. Beetje aan het eind van de werk-/schooldag.
Zo hou je ook de meeste mensen tevreden.
Weet iemand een beetje de begintijden van de vorige werelden hier?
 

DeletedUser7233

Gast
Wie wilt met mij gaan wedden dat er meer dan 10 massa alliantie's komen?

ik denk niet meer dan 5 ECHT massa... al hoewel, je zou een massa alie moeten zijn wil je een kans maken tegen de rest.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Wat maakt het nou uit als een wereld hoge alliantielimiet heeft? Waarom is dat zo'n groot minpunt bij veel mensen? Laat de massa's gewoon massa zijn, wat kan jou dat schelen?
 

DeletedUser10488

Gast
Ik vind een groot alliantie limiet altijd leuk, maar ik ga er niet op spelen.
 

DeletedUser12160

Gast
dit lijkt mij eerder een beetje een tussen door wereld voor beginners want nu kan er ook niet goed overleg een ally starten enzo
 

DeletedUser

Gast
ik vind dit een leuke wereld want ze laten de alliantie aan ons over en zie het aan de goede kant van 500 je hoeft geen opleidingsstam meer te hebben en dat is weer goed.
en ik denk ook dat er op deze manier veel minder allianties zullen komen.

wat moraal betreft dat vind ik geweldig want zo ontsaan er moraalbrekers (mensen met weinig punten die geen last van moraal hebben en met een grote speler samenwerken) en ik heb moraalbrekers altijd leuk gevonden want die zouden heel veel gevechtspunten krijgen en dan later opeens veel dorpen krijgen omdat ze zoveel cp hebben
 

DeletedUser

Gast
zoals tirion het als stelde, zo goed als exacte kopie van zeta

heb aan 1 zeta al genoeg ;)
 
Bovenaan