• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Tau

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16528

Gast
ik vrees dat ie over een uur pas komt aangezien alle tijden v/h forum er staan den ik dat het 14:08.57
 

DeletedUser

Gast
Kunnen jullie wat anders dan dubbelposten --".

btw, ik verwacht 'm tussen 1 uur en half 3 uur, aangezien de werelden ervoor rond 2/3 uur waren verwacht ik deze redelijk vroeg dus misschien zelfs zometeen
 

DeletedUser17661

Gast
Kunnen jullie wat anders dan dubbelposten --".

btw, ik verwacht 'm tussen 1 uur en half 3 uur, aangezien de werelden ervoor rond 2/3 uur waren verwacht ik deze redelijk vroeg dus misschien zelfs zometeen

dat zou best fijn zijn
 

DeletedUser16528

Gast
wel een trage snelheid van deze wereld
maar dat houd mij niet tegen ik ga er starten
ik had snelheid 3-4 gehoopt
 

DeletedUser13380

Gast
Ik begin er zeker, ik zit nu te wachten... Geloof op zijn minst nu of binnen 14u30 dat hij opengaat, of om 18u, daar rond
 

DeletedUser

Gast
Hoop niet meer te lang! Moet om 14u 30 weg en ben laat thuis.Morgen heel vroeg gaan werken dus.........DUIMEN!
 

DeletedUser

Gast
Ik ga proberen 100 leden te halen met mijn accountje HetAutoZandkorrel8-)
 

DeletedUser12972

Gast
Not my call, maar als je vind dat het beter is dat iemand anders dat subforum doet kun je het aangeven bij Kroenuh. Tirion is een prima moderator en ik zie geen probleem, maar als speler heb je alle recht om het bij Community Management te melden als jij daar anders over denkt. :)

zie deze post nu pas, maar mijn reactie maakt al niet meer uit ;) ik weet genoeg ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan