• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Tau

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
I see u on the battlefield ;)

Ik kick derop om mods deruit te spelen xD

moesten ze me maar geen 17 berispingen geven en 12 punten in het totaal xD

Kom maar eens op Achilles dan, je kan alleen maar noobjes aan zeker (Sorry Den John, de waarheid is hard) pak maar eens een stad van een grote af dan :)
 

DeletedUser12493

Gast
Stef toch, hoeveel mods heb je daadwerkelijk eruit gespeeld : ) ?

En geen probleem tirion ;)
 

DeletedUser

Gast
Kom maar eens op Achilles dan, je kan alleen maar noobjes aan zeker (Sorry Den John, de waarheid is hard) pak maar eens een stad van een grote af dan :)

Hmm als ik nu nog een accountje had gehad waarmee ik in de heldenwereld kan dan had ik dat miss wel gedaan toen die gestart was maar tevergeefs heb ik dat niet :p Ook ben ik neit van plan om echt serieus te spelen het is gewoon voor mijn tuto dus miss maakt john nog wel een kans xD
 

DeletedUser

Gast
jaja, smoesjes. Je durft gewoon niet, je kan het gewoon niet :O
 

DeletedUser

Gast
Nee, jij durft gewoon niet. Dan moet je ook niet met dat soort verhalen komen aanzetten dat je mods gaat pownen als je het niet eens durft wanneer het er op aan komt :O

dus je bied aan om stef te verslaan op tau?
Of ben je te bang ;)
 

DeletedUser

Gast
Nee, jij durft gewoon niet. Dan moet je ook niet met dat soort verhalen komen aanzetten dat je mods gaat pownen als je het niet eens durft wanneer het er op aan komt :O

Lol als je even goed bent in game dan als je de time kon runnen dan ben je wel heel slecht ingame xD

vergeet btw ons reporters geheimpje niet é ;) Je pm staat er nog altijd in met als titel: "je post" :p

ontopic: als je toch zo goed bent tir, bewijs het kom op tau spelen ;)
 

DeletedUser

Gast
nee Stef is bang, hij zegt ik vind het leuk om mods over te nemen, ik zeg kom maar op en hij zegt "nee bedankt" :)
 

DeletedUser

Gast
nee Stef is bang, hij zegt ik vind het leuk om mods over te nemen, ik zeg kom maar op en hij zegt "nee bedankt" :)

Ja tuurlijk bang?

de wereld is sedert 29 februari bezig, lekker eerlijk als ik nu zou beginnen, denk even na joh ;)

Ik bied je een 1 v 1 aan op tau, te nemen of te laten, als je hem laat zegt dat genoeg voor me ;)
 

DeletedUser

Gast
Ik ben der hoor :). Echter niet meteen, zit eerst ff in druk periode, maar ik ga die wedstrijd wel aan :)
 

DeletedUser

Gast
yeah eindelijk eens een nieuwe wereld met oude verovering. Ik doe ook mee :D .
En tirion leuk dan eens met jou samen op 1 wereld te spelen.
 

DeletedUser15593

Gast
Ik pak je nog wel terug door wat je me hebt aangedaan op Omikron ;)

Ik ben bang dat hetzelfde weer met je gaat gebeuren :)


Kom maar eens op Achilles dan, je kan alleen maar noobjes aan zeker (Sorry Den John, de waarheid is hard) pak maar eens een stad van een grote af dan :)

jaja, smoesjes. Je durft gewoon niet, je kan het gewoon niet :O

Nee, jij durft gewoon niet. Dan moet je ook niet met dat soort verhalen komen aanzetten dat je mods gaat pownen als je het niet eens durft wanneer het er op aan komt :O

Ik weet niet veel wat een forum mod moet doen maar spelers opfokken is een slecht voorbeeld geven aan de andere :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik ga waarschijnlijk weer starten.
De snelheid bevalt me wel,

Moraal kun je koppelen aan een moraalbreker net zoals TW

Oud systeem,
Het systeem maakt niet uit,
Ik pas mijn speel tactiek gewoon aan,

Groet Jurjen
 

DeletedUser16528

Gast
Ik ga waarschijnlijk weer starten.
De snelheid bevalt me wel,

Moraal kun je koppelen aan een moraalbreker net zoals TW

Oud systeem,
Het systeem maakt niet uit,
Ik pas mijn speel tactiek gewoon aan,

Groet Jurjen

Dat vind ik ook
 

DeletedUser16528

Gast
Ooh en ik start er ook

De instelling vind ik wel tof ik vond alpha wel leuk dus ik zal dit ook een leuke wereld vinden
Tau here i come
 

DeletedUser

Gast
Ik ben bang dat hetzelfde weer met je gaat gebeuren :)








Ik weet niet veel wat een forum mod moet doen maar spelers opfokken is een slecht voorbeeld geven aan de andere :p

Forum mods zijn ook spelers van dit spelletje en Tirion gaat op wereld Tau spelen dus hij mag gewoon met de andere toekomstige '' Taue'ers '' meepraten zolang het binnen de forumregeltjes blijft. Dus ik zie geen rede waarom Tirion hier een slecht voorbeeld zou zijn. Hij post gewoon als een speler. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan