• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Tau

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser12972

Gast
Forum mods zijn ook spelers van dit spelletje en Tirion gaat op wereld Tau spelen dus hij mag gewoon met de andere toekomstige '' Taue'ers '' meepraten zolang het binnen de forumregeltjes blijft. Dus ik zie geen rede waarom Tirion hier een slecht voorbeeld zou zijn. Hij post gewoon als een speler. :)

Ben ik het met je eens. Maar misschien toch iemand anders het forum-deel van Tau laten modden dan Tirion.
 

DeletedUser

Gast
Ben ik het met je eens. Maar misschien toch iemand anders het forum-deel van Tau laten modden dan Tirion.

Not my call, maar als je vind dat het beter is dat iemand anders dat subforum doet kun je het aangeven bij Kroenuh. Tirion is een prima moderator en ik zie geen probleem, maar als speler heb je alle recht om het bij Community Management te melden als jij daar anders over denkt. :)
 

DeletedUser

Gast
Tipje aan een forummoderator, er staat "Wereld Tau" in plaats van de griekse letter ;)
 

DeletedUser

Gast
Tipje aan een forummoderator, er staat "Wereld Tau" in plaats van de griekse letter ;)

Ook dat kan alleen Kroenuh aanpassen. De wereld zal normaal gesproken binnen een paar dagen na de opening als ''Griekse letter'' in dezelfde forumcatagorie als Rho en Sigma komen totdat ook daar 4 werelden staan. :)
 

DeletedUser

Gast
ik speel zeker kom bij mij in de alliantie dan worden we nummer 1 !!!!!!!
 

DeletedUser

Gast
ik zal deze wereld spelen :)
trage instellingen maar dat geeft tijd om een mooie basis te leggen.
 

DeletedUser16528

Gast
ik wacht nog steeds ach ja :mad:

P.s. iedereen naar Gods of Victory komen ;)
 

DeletedUser17661

Gast
ik hoop datje gewoon niet dit heletopic zit onder te spammen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan